Pokaż listęUkryj listę

Krasnal jon i las o zabarwieniu patologicznym cz.1

Krasnal jon bo tak las go nazywał, w tej powieści swe sekrety skrywał, miał jeden cel w swej wędrówce dopiąć aby niedźwiedzia pociąć, krasnal z lasu dla twardzieli z nikim się nie pierdzieli, już zobaczył na swej drodze dwóch zająców cweli oni natomiast z przerażenia oniemieli, finał spotkania nie był miły same mroczne sny się wtedy spełniły, przyczyny szukania pana niedźwiedzia są niektórym w lesie dobrze znane, nigdy nie bierz się za nie swoją dame, więc idzie sobie dalej krasnal jon i spotyka pijanego dzika,<dziku dziku mój miły gdzie spotkam niedźwiedzia bo moje z pistoletu kule się steskniły, bez rozwagi na to dzik idź do sowy idź tam w mik, darowane dziku zycie masz (na to krasnal) ale za to dwa łyki wina dasz, krasnal wyspecjalizowany w broń palną był z tego znany, wietnam dla krasnala był tylko wstępem by niedzwiedziowi skuć gębę, więc szuka dalej nasz przyjaciel wytrwały aż po drodze lisica Żaneta zrobiła mu dwie pały ale wzięła dla krasnala krzesło bo był wzrostem za mały, krasnal jon to gościu cwany, za te przestępstwa nie był karany, i wnet nagle nadlatuje sowa,<niech każdy kto się boi krasnala się chowa, Pan krasnal to siewca apokalipsy i zniszczenia aż boją się go wsadzić do więzienia, zrobił krasnal przerwę i wpadł do kasyna , dwa orzechy w łape dał ochroniarzowi zrzedła mina krupierowi , przyszedł do baru by po drinkach paru zrobić burde w tym lokalu ...

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Canulas 20.04.2018
    Dziwne, ale... tu już jest jakaś treść. - powiedzmy. Nie mam zdania, ale czytnąłem bez zgrzytu - Bajkowe Pato - Słonia się przypomina
  • harold 20.04.2018
    Inspirowane
  • Aisak 20.04.2018
    a ja wyczuwam Lol24.

    i poproszę o zmianę imienia lisicy.
    np Żaneta
  • harold 20.04.2018
    No dobra
  • Aisak 20.04.2018
    O.
    Zmienione.
    Może być każde inne imię, jakie lubisz. Nie musi być Żaneta.
    Dziękuję.
  • Karawan 21.04.2018
    Mnie to wygląda na miks trawki z piwkiem. Jakby jeszcze duże litery w nazwach własnych to od biedy da się strzymać. ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania