Pokaż listęUkryj listę

Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Krasnal jon i las o zabarwieniu patologicznym cz.2

I wpadł do lokalu krasnal jon a tam był pawian don, i co tak świecisz dupskiem pyta krasnal pyta twa nie umyta odpowiada don,krasnaj jak by się zaczerwienił to ze złości aż się mienił, i raz złapał pawiana dona złamał mu kręgosłup to dona przekona, i już karetka nadjechała po dona pawiana choć głęboka była rana, nikt w barze już nie fikał orkiestra grała tylko brakło w zespole dzika, jon krasnal doskonały aż dwie małpy spierdalały, i niedźwiedź frajer z wolności połamane już ma kości, przez dwóch od jona gości oni nie znają litości, takie historię są tu w lesie lecz kiedy wyobraźnia poniesie tu przez jona zwierzęta żyją w stresie , pan wilk który pozbył się nogi w kilka chwil lub pani sowa co zabiła ją biologiczna odnowa, tak to wygląda tu w zielonym buszu, co borsuk piotr robi laske za trochę suszu, i są dwa misie koale co myślą tylko o łysej pale, jest tu zepsucia co nie miara już się lisica znów w krzakach zapierdala, może będzie koniec złych momentów gdy gdy żaba ula nie bedzie paliła już skrętów, od kokainy są tu pingwiny aż im powyginało miny, wróble dwa wojtek i paweł zdają sobie z tego sprawę że czas na kokainową kawę ,małpa czika dostała bzika na kutasach koni fika i się o nie też potyka znamy też rapera żabę co ma kiepską w sondzie sprawę, i Łosica głupia panna gra w pornusach "ona i gorąca wanna " to już koniec tych powieści dziwnej z lasu treści.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • refluks 22.04.2018
    Ten admin to istnieje w ogóle?
    czy to program uruchamiający się na hasło publikacji?
    oczy go nie bola jak to czyta i puszcza?
  • Nuncjusz 22.04.2018
    Admin tego nie czyta. Wątpię, by jakikolwiek tutejszy tekst czytał. No chyba, że mu się to zgłosi i podetka link pod nos
  • refluks 22.04.2018
    Nuncjusz Nie prosiłam ciebie o odpowiedź.
    poza tym jestem według ciebie trollem, którego nalezy ignorować.
    więc spierdalaj.
  • Nuncjusz 23.04.2018
    refluks chuj mnie obchodzą twoje opinie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania