Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Krawa rozprawa z zombiakiem cz.1

Pili sobie piwo na polanie otoczonej lasem, aż tu nagle ich oczom ukazał się zombiak szukający mózgu do spożycia.Nie jadł on nic przez 3 dni więc był mocno sfrustrowany, zdesperowany i żądny krwi więc finał tej histori mógł być jeden, choć niekoniecznie.Idzie więc przed siebie i zbliża się coraz bardziej do ludzi, aż w ostatniej chwili jeden z nich obraca się do tyłu i każe uciekać pozostałym, zaś sam zostaje zraniony przez zombiaka który przeciął mu skórę na ręce.Poczuł zapach krwi co jeszcze bardziej spotęgowało w nim apetyt i agresję, ale w ostatniej chwili zwolnił bieg, złapał biednego człowieka za bujną czuprynę i począł wlec go po trawie, krew zaś pozostawiała ślady, dzięki czemu przyjaciele nieszczęśliwca mogli iść ich tropem i uratować go przed niechybną śmiercią.Szli więc śladem krwi, aż dotarli do otworu w ziemi, zeszli więc do środka i szli i szli, aż wreszcie dotarli do jamy porośniętej mchem i wodorostami.To co tam zobaczyli wywołało w nich szok i chwilowe omdlenie ponieważ smród gnijących ciał przeszywał wszystkie dziurki ciała na wylot a widok odciętych głów napawał ich strachem i przerażeniem.Po tym istnym szoku, opanowali na wodzy nerwy i ujrzeli swego przyjaciela wciąż krwawiącego, ale wciąż żywego.

Następne częściKrawa rozprawa z zombiakiem cz.2

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Ozar 28.02.2018
    Tak na początek, po kropce spacja! Popraw, bo razi!
  • Canulas 28.02.2018
    słodkie
  • Kim 28.02.2018
    Ciekawe. Bardzo ciekawe.
  • Pan Buczybór 28.02.2018
    heh, badziewne :)
  • akwamen 28.02.2018
    Badziew poskomleli, masz iść postawić piątki i napisać przychylne komenty! nic za darmo!
  • fanthomas 28.02.2018
    Pomijając te wszystkie błedy jest to na tyle szalone i zabawne że mi sie podoba.
  • Aisak 01.03.2018
    Myślę, że Badziew jest alternatyenym nickiem kogoś stond.
    Domyślam się nawet kogo...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania