Krople rannych chmur 5

.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Margerita 29.03.2017
    pięć Lilii jest niesamowita, jak coś powie to nie wiadomo czy mówi poważnie czy żartuje na przykład z tą ciążą.
  • athame 29.03.2017
    Dziękuję:)
  • betti 29.03.2017
    — Dobrze kochanie, będę miła i posłuszna.
    Uklękła przed moimi stopami i dotknęła je głową.
    — Co ty robisz, córko — nie wytrzymał Jerzy.
    — Nic. Kocham go i okazuję to.

    Prawdopodobnie muzułmanki tak okazują posłuszeństwo i miłość swoim mężom, ale one nie mają prawa głosu, w ogóle nie mają żadnych praw. Dlaczego więc wychowana w innej kulturze dziewczyna tak się zachowuje? Strasznie mnie to razi.
    Natomiast śmieszą mnie te tytuły związane z wykonywaną pracą, jeżeli miało to wpłynąć na prestiż opowiadania, to przyniosło skutek odmienny od oczekiwanego. Tak samo, rozmowa młodych z rodzicami, kiedy matka się zali, że od trzech miesięcy nie uprawia seksu z mężem... myślę, że nic bardziej nie interesowało przyszłego zięcia od tej informacji o teściach.
    Poza tym to niestosowne, żeby dorośli ludzie, poruszali takie tematy przy obiedzie i przy obcym człowieku, wszak jeszcze nie jest nawet zięciem.

    Powiem tak, ta historia jest tak naciągana, że nie sposób tego kupić. Tu żadne zdanie nie jest prawdziwe, a jedynie rozemocjonowane jak gimnazjalistka na pierwszej randce.
    Athame, weź się w garść i napisz coś z sensem., przecież potrafisz sądząc po komentarzach.
    Pozdrawiam.elka.
  • athame 29.03.2017
    Dziękuję, że odwiedziłaś moję opowiadanie. Czytałaś od początku, czy tylko ten odcinek? Lila robi coś w jakimś celu. Jak przeczytasz wszystko to zrozumiesz.Oczywiście nie musisz. Możesz. A tak miedzy name. Kochałas kogoś? I ktoś cię kochał? Widzisz była taka historia.Nie patrzyła, że są inni. Wylała drogi olejek mu na nogi. Łzami myła mu zakurzone stopy.Nie będe ci dalej cytował. Znana historia. Który facet nie byłby szczęśliywy,że tak okazuje mu sie miłość. Pokaz mi jednego. A jak by było odwrotnie, nie cieszyłabyś sie w sercu. Powiedz szczerze.
  • betti 29.03.2017
    Nigdy nie pozwoliłabym mojemu facetowi na takie poniżenie, co innego wspólna kąpiel...
  • athame 29.03.2017
    ok. spoko.
  • Fanriel 30.03.2017
    Spodobało mi się to "przeszkolenie". :) Wiele dziwnych rzeczy (według mnie) dzieje się w Twoim opowiadaniu, ale jestem przekonana, że to do czegoś prowadzi. Czytam dalej z zainteresowaniem i nawet błędy mnie już nie rozpraszają. :) 5
  • athame 30.03.2017
    Odezwę się później(dla ciebie jutro) bo idę do pracy. Jestem o 9 godzin młodszy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania