Krótka charakterystyka głównego bohatera (Dalej Bez powrotu)

Po waszych komentarzach widzę, że strasznie Was interesuje jak wygląda główny bohater. Więc tak mam taką małą wizję w głowie i wam to teraz napiszę. PS najprawdopodobniej jutro pojawi się nowy rozdział bo mam, juz napisany na kartce teraz tylko Wam przyniosę to tutaj. Ale teraz bez zbędnego gadania opis bohatera na który każdy czekał.

Głównym bohaterem opowiadania pt "Dalej Bez powrotu" jest 15 letni Sean. Pochodzi on z dość ubogiej wsi, lecz gdy miał 7 lat jego rodzice postanowili przeprowadzić się do miasta (miasto łódź). Jak jest wspomniane we wstępie jest on biedny denerwuje go jak jego koledzy go nieustannie krytykują czy noszą buty czy, też odzież dość znanych marek typu NIKE. Jednak po dość długim czasie wyczekiwania sam ma markowe buty Nike Air Force. Jest szczupły ma około 160 cm wzrostu oczy zielone i krótkie blond włosy. Ubiera się dość przeciętnie jak prawie każdy chłopiec. Jego charakter jest specyficzny, niektóre jego cechy są zauważalne w konkretnych sytuacjach.

Cechy takie jak strach, zazdrość zauważamy od razu, jakie jeszcze czyli te które widzimy w pewnych sytuacjach dowiecie się w swoim czasie ( Tak wiem, ciekawscy heh )

No to chyba tyle ☺

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Ghostar 13.01.2017
    Niby fajne, taki trochę "databank". Ale mogłabyś to wstawić do rozdziału jakoś sprytnie. Pisanie o tym nowego "opowiadania" jest trochę słabym moim zdaniem pomysłem. 3
  • honciabiedroncia 13.01.2017
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Fajnie,że dałaś opis ;) i fajnie,że miasto Łódź ;)
  • honciabiedroncia 13.01.2017
    Dzięki
  • Krytyk 13.01.2017
    Zabieram się do krytykowania! :D
    Na chwilę obecną treść jest brakowa, opis głównego bohatera typowy, według mnie nie warto było robić opisu specjalnie na oddzielne opowiadanie, skoro gość jest taki sam jak miliard innych.
    Od czego służy forum? 1, to nie opowiadanie, to spam ;)
  • Pan Buczybór 14.01.2017
    Przewrażliwiony konus. I czemu ma angielski imię jak jest Polakiem(
  • Freya 14.01.2017
    Sean; pasuje swoim imieniem do Łodzi, tak jak ja do Bronxu, no chyba że jest emigrantem i przyjechał do Polski w celu nabycia np. krawieckich umiejętności.
    Jak na swój wiek (15 lat) jest niski i będzie miał kłopoty z podrywaniem lasek (do tego nie jest z "miasta", łee), ale rozwiązaniem tego problemu może być ubranie go w dresik np. "Adasia" i teges.
    Fakt; to widać i na dodatek pewnie jara szlugi, albo łyka jakieś dropsy. hejka ;)
  • Arisu 14.01.2017
    Bardzo się cieszę na ten opis. Jeśli mam być szczera to miałam taką cichą nadzieję, że zrobisz mu niecodzienne włosy lub oczy (np. czerwone włosy czy ciemno fioletowe oczy) albo po prostu ciemne włosy. Uwielbiam postacie niecodzienne i z ciemnymi włosami. No ale cóż. Blondyn z zielonymi oczami też jest ok, a nadrabia charakterem (określenie "specyficzny" dużo mi nie mówi, ale przynajmniej pod tym względem się wyróżnia). Jak na razie to nadal jest jak dla mnie dość tajemniczą postacią (mimo iż znam jego wygląd i sytuację rodzinną). Zgodzę się z moimi poprzednikami - mogłaś zamieścić to na forum lub zgrabnie wcisnąć do opowiadania. (albo stopniowo ukazywać jego wygląd w różnych sytuacjach - nie wiem czy dobrze to ujęłam) Opisu nie oceniam.

    Ps.:Nie wiem czemu innym przeszkadza jego imię. Jest wiele takich ludzi. Może jeden z jego rodziców był Anglikiem?
  • Arisu 16.01.2017
    Kiedy coś wstawisz?
  • honciabiedroncia 17.01.2017
    Arisu już wstawiłam czekam na zatwierdzenie, przepraszam że musiałaś tyle czekać ale mam też swoje życie poza pisaniem opowiadań. ;)
  • Arisu 19.01.2017
    honciabiedroncia Doskonale cię rozumiem.
  • Ashley 15.01.2017
    Charakterystyka na 5! :)
  • honciabiedroncia 17.01.2017
    dzięki!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania