Krótka chwila zapomnienia.

Przyglądam się opadającym kwiatom wiśni. Na początku piękne, przyciągające wzrok - teraz biedne, zniszczone, umierające. Na myśl mi przychodzi ludzki życie. Czyż nie tak ono wygląda? Powstajemy z ziemi tak samo jak i to drzewo, rozkwitamy niczym jego pączki, przyciągamy wzrok ludzi, aby na koniec zginąć w zapomnieniu. Nie ma znaczenia jakim pięknym kwiatem byliśmy w szczytowym momencie naszego życia, ponieważ i tak o nas zapomną. Gdy pojmujesz tą zasadę czujesz przygnębiający ścisk w sercu.

,,Zapomną o mnie?'' - myślisz.

Gdy to sobie uświadamiasz zaczynasz się zastanawiać jakie znaczenie mają rzeczy, które osiągnąłeś w ciągu całego swojego życia. Niknie w cieniu radość z nagród, osiągnięć, pochwał i wszystkiego z czego do tej pory byłeś dumny. Nie ma znaczenia kim byłeś i kim będziesz. Oto także w tym chodzi, bowiem możesz robić co tylko chcesz, a ludzie i tak o tym zapomną. Ważne byś ty robił to co chcesz.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Rasia 20.11.2015
    "Gdy pojmujesz tą zasadę czujesz" - tę* i przecinek po "zasadę"
    "Gdy to sobie uświadamiasz zaczynasz się zastanawiać jakie znaczenie" - po "uświadamiasz" i po "zastanawiać"
    "wszystkiego z czego" - przed "z"
    " ty robił to co chcesz" - po "to"
    Troszkę liczyłam na mocniejsze zakończenie, bardziej zapadające w pamięć. Sam tekst poza tymi przecinkami mi się podobał, zupełnie inny niż Twoje ostatnie i przypadł mi do gustu dużo bardziej. Zostawiam więc 4,5 czyli 5. Dodatkowo mały plusik za początek - wiśniowe drzewa są po prostu cudowne :)
  • comboometga 28.11.2015
    Jaki cudowny, refleksyjny tekst *.* Bardzo przyjemnie mi się czytało, zostawiam 5 c:

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania