Krótka historia

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Artbook 07.08.2018
    Krótka, acz długa ta burza ;-) Jest sedno i to się podoba. Wrazliwy temat, ale bardzo ważny. Może troche z przymróżeniem oka w zamyśle autora, niemniej dostrzegam drugie dno. To ważniejsze...
    Dobra treść i forma. Pozdrawiam, czwóreczka z plusem :-)
  • off 07.08.2018
    Dobrze, że sens jest do zauważenia. Dzięki za odwiedziny, opinię i ocenę.
    Też pozdrawiam ;)
  • Canulas 07.08.2018
    "krótko - niecałe dwa lata
    była krótką" - krótko/krótką mi sięzlewa, ale może to zabieg.
    Jeśli podejdziemy do tekstu bez dzisiejszych wymagań i potraktujemy całość jako neico archaiczny ukłon dla dni minionych, całkeim możliwe, że sienei rozczarujemy. WIersz półdupków nie szczepia, ale końcówka bardzo ładnie dźwięczy. Efekt rewerberacji. Lubię.
    Cztery, ale takie silne.
  • off 07.08.2018
    Dziękuję za wpadnięcie i opinię :)
    Też mi nie pasowało odrobinę z tymi ,,krótkimi”... wiersze czy wierszopodobne cośki to nie moja bajka, ale staram się jak mogę - trzeba w końcu się rozwijać. Jak dostanę kiedyś od ciebie 5 to znaczy, że osiągnęłam znośne umiejętności.
    Dalej będę się starać i rozwijać, jeszcze raz dzięki :)
  • Canulas 07.08.2018
    off, tysz nie moja i tysz próbuję. Bydzie czas na pińć, bydzie pińć. Rób swoje.
  • betti 07.08.2018
    Nie widzę potencjału w tym tekście, bo wierszem nazwać tego nie można. Pisz, ale słabo to rokuje....
  • off 08.08.2018
    Hm No dobra, cieszę się, że tak szczerze mi to powiedziałaś. Może kiedyś, a może nigdy mi się nie uda :)
    Naprawdę dzięki za opinię
  • betti 08.08.2018
    off przede wszystkim rym, zbyt banalny, żeby mogło się spodobać, poza tym dosłowność jak w prozie, a przecież poezja, to dużo więcej... to magia.
  • off 08.08.2018
    betti za mało jej czytam, w sumie to prawie w ogóle. Może w tym mój błąd?
    Dosłowność. Okej, popracuję :)
  • Jerzy 08.08.2018
    Wiersz do czytanie w gronie Twoich zaufanych. Dla postronnych - banalny, a te rymy...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania