Krótka informacja

wypadło z obiegu :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • NataliaO 26.03.2015
    Całość w ogóle poważnie brzmi :) Ja zajrzę :) Pozdro :)
  • Ktokolwiek 26.03.2015
    Popieram ten pomysł, to mogłoby być ciekawie :) czekam
  • Robert. M 05.07.2017
    Ale miałaś zapał, ten tekst aż ocieka entuzjazmem. Nie można nie zauważyć, że to jest bardzo ważne dla Ciebie, nie chcę oczywiście powiedzieć, że teraz jest inaczej, ale sądzę, ze dziś podchodzisz bardziej stonowanie. Brzmi bardzo profesjonalnie, jak ktoś wszedł na ten portal pierwszy raz i akurat w tym dniu, co Ty to dałaś na główną stronę, to po przeczytaniu musiał uznać, że to baaaardzo ważna informacja. I wcale się nie nabijam, te - hi, hi- troszeczkę burzą ogólne wrażenie, ale liczy się całokształt, a tu jest już nad czym się zastanowić.
    Kiedyś napisałaś mi w komentarzu, że wysłałaś do Polsatu swoje pomysły, podejrzewam. że to właśnie o nich tu piszesz. Jak to się mówi, nie był to ten czas, może dziś będzie lepszy, bo jak mniemam będziesz coś w tym kierunku robić, oczywiście, jak znajdziesz trochę czasu.
    Ale na dziś jestem w tym miejscu i poczytam, co też Polsat( o ile to te pomysły) odrzucił. Pozdrawiam.
  • KarolaKorman 05.07.2017
    Sama się roześmiałam :) Bardzo poważnie brzmi, a błędów od liku :) Muszę to zostawić w takiej formie dla porównania dla potomności ha, ha :) Nie nastawiaj się na nic wielkiego, błędów tam jest od liku i są tylko dwa, bo dwóch następnych nie dało się odczytać, przenosząc z innego (nie wiem czego, ale zamiast liter wychodziły cyferki) czegoś tam :) Może sobie to raczej odpuść :) Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania