Krótka parodia fantasy

Dawno, dawno temu, było sobie królestwo, w którym żyli ludzie, ale nie byli oni szczęśliwi, gdyż trwała właśnie wojna z wrogim królestwem zwierząt.

Wszystko się zmieniło, gdy pojawił się pewien mężczyzna. Twierdził on, że jest pół-człowiekiem, pół-zwierzęciem, i że może zakończyć trwającą wiele lat wojnę.

Mimo to nie jest on ważny dla naszej historii, ponieważ jest to historia zwykłego syna farmera imieniem William, i tego, jak został bohaterem.

Otóż pewnego razu, gdy był w mieście, spotkał przepiękną kobietę. Przedstawiła się jako Jolanta, następczyni tronu.

Czemu tam była, a zwłaszcza bez ochrony, nic go to nie obchodziło. Możliwe, że kłamała i jest kimś innym, ale William był wieśniakiem, więc jej uwierzył (poza tym była ładna i liczył na coś więcej).

Jolanta dała mu zadanie: "Jeśli chcesz zostać rycerzem, to zabij smoka".

William natychmiast się zgodził, lecz po chwili namysłu stwierdził, że nie jest ani silny, ani dobrze wyposażony.

Postanowił potrenować ze starcem w górach i 5 odcinków później był gotowy. Otrzymał od niego również magiczną zbroję, miecz i tarczę, aby mu się nic nie stało.

Udał się zatem zgładzić smoka, ale bestia okazała się silniejsza. Smok pożarł Williama, William nie został rycerzem, a Jolanta zwróciła się po pomoc do wcześniej wspomnianego pół-człowieka, pół-zwierzęcia.

Okazało się, że smok jest jego matką, a jego ojcem król krainy ludzi.

Smok przybrał ludzką postać i został żoną króla ludzi, łącząc tym samym królestwa ludzi i zwierząt.

KONIEC

 

*(zgwałcenie smoka=koniec wojny)

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • DEMONul1234 04.08.2020
    Sztampowe i nieapetyczne. Parodia nie wyszła, a raczej dparodiowała samą siebie.
  • Pan Buczybór 04.08.2020
    Jedyne, co mi się nasuwa na myśl po przeczytaniu to zwykłe "meh". Totalnie nijakie, zdecydowanie zbyt ogólnikowe i krótkie oraz pozbawione jakiegokolwiek humoru. Żeby to była parodia to musi coś wyśmiewać, a ten tekścik to tylko super skrócona sztampa fantasy z obudowanym wokół niej słabym żartem.
  • fanthomas 04.08.2020
    Powtórzenie na powtórzeniu. Kiepsko napisane niestety.
  • fanthomas 04.08.2020
    Parodia też nie wyszła
  • Puchacz 04.08.2020
    Szkoda komentować.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania