Pokaż listęUkryj listę

Krótki list zostawiony gdzieś w szufladzie

kiedy cię widzę

to chce mi się płakać

ale to nie dlatego, że tęsknię

 

byłeś moją wadą

a tym samym

częścią

mnie

 

-

Zachęcam do oceniania i komentowania :)

Następne częściKrótki tekst o zabijaniu

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Jeden 29.10.2016
    Może być. Podoba mi się. 1
  • Angela 29.10.2016
    Panem powyżej się nie przejmuj, on już tak ma.
    Co do wierszyka, troszkę go za mało, żeby dać 5, ale 4 już tak : )
  • Jeden 29.10.2016
    Może nie mam. Po prostu lubię być negatywny
  • Jeden 29.10.2016
    Jeden a po za tym jedynki uwiarygodniają średnią. Jest wtedy stytystycznie lepsza
  • Arysto 29.10.2016
    Jeden Kocham takie pierdolenie jak uwiarygodnianie średniej i statystycznie lepsze. Nie ma kurwa statystycznie lepszego i gorszego, jest fakt statystyczny w stosunku do punktu odniesienia.

    I jedynki nie uwiarygodniają średniej, jedynie ciągną do średniej statystycznej, która w przypadku dzieła o wyższym poziomie i dobrej jakości powinna być ŚREDNIO ukierunkowana rosnąco.

    Jeszcze napisz mi, że statystycznie pies i człowiek mają trzy nogi, to Cię totalnie wyśmieję...
  • Jeden 29.10.2016
    Arysto wiesz jeżeli to dogłębnie przeanalizować...
  • Arysto 29.10.2016
    Jeden To nie jest seks analny, bo to analizować nazbyt dogłębnie.
  • Jeden 29.10.2016
    Arysto piękne porównanie Jakubie
  • Shemore 29.10.2016
    Arysto, podziwiam
  • Nazareth 29.10.2016
    Arysto Nie żebym się dodupiał ale statystycznie pies i człowiek mają średnio mnie niż trzy nogi jako, że liczba amputacji wśród obu gatunków, przekracza znacznie anomalie genetyczne sprawiające, że jednostki rodzą się z liczbą nóg przekraczającą standardową.
    A panu Jeden podziękujemy, dość tu mamy troli i anonimków zazdroszczących tego jak ktoś inny potrafi pisać.
  • Jeden 29.10.2016
    Nazareth dziękuję. Jednak nie odejdę. Jeszcze nie teraz. Jestem jak deszcz. Musicie mnie przeczekać. Potem odejdę.
  • Nazareth 29.10.2016
    Jeden jesteś bardziej jak hemoroid, niby żaden problem, tylko trzeba przywyknąć, że dupa czasem zapiecze.
  • Jeden 29.10.2016
    Nazareth świetnie to ująłeś
  • Nazareth 29.10.2016
    Jeden wiem.
  • Jeden 29.10.2016
    Nazareth dobrze, że wiesz.
  • katharina182 29.10.2016
    Krotkie ale treściwe: ) Nie znam się na pisaniu wierszy więc napiszę co myślę o samym tekście: )
    To zdumiewające że za pomocą tak niewielu słów można przekazać tak wiele. Mi się bardzo podobało. Zostawiam 5.
  • Pan Buczybór 29.10.2016
    Troszeczkę za krótki. 4
  • Nazareth 29.10.2016
    Wierszyk taki sobie, niby z treścią ale stanowczo za krótki. 3,5 czyli 4.
  • NataliaO 29.10.2016
    ten tekst bardziej przypadł mi do gustu i jego długość tu mi nie przeszkadzała, bo był dobry i mocny, 5 :)
  • Neurotyk 29.10.2016
    Natalio, to był kawałek zdania tak banalny jak info o pogodzie a Ty oceniasz na 5 i że było mocne. Jaką poezję czytasz? Wybacz pytanie:)

    Do autorki:

    Pisz, ale to akurat jeszcze nie poezja - poezja żeby była, musi różnić się od mowy potocznej i zwykłych komunikatów. Bo jak nie - nie ma poezji. Bez oceny. Powodzenia dalej:)
  • NataliaO 30.10.2016
    Neurotyk ; Mnie poruszyło Ciebie nie i mam serdecznie dość krytykowania mojego oceniania. To moja sprawa jak oceniam!!! Ja nie krytykuje waszego oceniania i komentowania to wara ode mnie.
  • Nuncjusz 30.10.2016
    NataliaO Neuruś już poczuł się Wyrocznią a Ty tak lekko strącasz go z piedestału? XD
  • NataliaO 30.10.2016
    Nuncjusz ; Wyrocznią?
  • Nuncjusz 30.10.2016
    NataliaO tak się poczuł: wyrocznią albo wieszczem narodowym
  • NataliaO 30.10.2016
    Nuncjusz aha, rozumiem :) ale nie rozumiem, jak można zniechęcać kogoś do pisania. Każdy jakoś zaczyna nikt od razu nie jest genialnym pisarzem czy poetą; Ile osób tu przychodziło, ale po niektórych komentarzach odeszli, bo tu nie ma sensu czasem być, bo przecież znajdą się tacy najzdolniejsi.

    Nie lubie jak ktoś uważa się za Guru a innych za stado głupich owieczek.
    Albo odniosłam wrażenie, że jestem głupia, bo nie mam takiego samego toku myślenia. A nikt nie myśli, że Opowi jest dla początkujących, a nie mistrzów.
  • Shemore 30.10.2016
    Neurotyk nie zgodzę się; to, że wyrażenia niemal nie różnią się od mowy potocznej nie wyklucza tego tekstu z zakresu poezji. Podążając twoim tokiem rozumowania wiersz Kazimierza Przerwy-Tetmajera pt. "Szukam cię" też nie zalicza się do poezji; z resztą, nie jest to jedyny przykład.

    Mimo wszystko dziękuję za pozostawienie komentarza i zachętę do dalszego pisania. :)
  • KarolaKorman 30.10.2016
    Tkliwe słowa znalezione na dnie szuflady maja to do siebie, że można na nich zbudować całą historię, ode mnie 5 :), bo poruszyłeś moją wyobraźnią :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania