Poprzednie częściKrótko o choince.

Krótko o facecie z psem

Szedłem dziś skrajem drogi. Szerokiej, wojewódzkiej. Słoneczko świeci, ja sam, idealne zen: Pusto, Cicho i jeszcze raz Cicho.

I nagle podbiega do mnie, nie wiedzieć skąd, pies. Nie jakiś tam wesoły kundelek, tylko jakiś labrador, nowofunland czy inny owczarek, wielki jak koń, prawie.

I łasi się do mnie, skacze, ogólnie zachowuje się przyjaźnie. Ale ani obroży, ani smyczy, ani żadnego właściciela w promieniu... co najmniej dwustu metrów.

I nagle jedzie facet na rowerze.

Pies podbiega, skacze na niego, jęzor wisi po pas - a facet, tak jak ja, stoi i nie wie, co robić. I gapi się na mnie.

-Panie, no zróbżesz pan coś z tym kundlem, bo jak mnie ugryzie, to po policję zadzwonię. O smyczach pan nie słyszałeś?

Nie zdążyłem odpowiedzieć, bo facet zrobił grymas i odjechał.

A pies odbiegł w przeciwnym kierunku. Zostałem sam, bogatszy o nowe doświadczenie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Angela 19.05.2016
    Duże psy są najfajniejsze. Nie ocenię bo mało i nie wiem jak to ugryźć.
  • Nazareth 19.05.2016
    Nawet fajki od ciebie ten pies nie wysępił? Podejrzane...
  • Okropny 19.05.2016
    Ten akurat nie gadał... Albo nie miał ochoty na pogaduchy.
  • Nożyczki 19.05.2016
    Okropny rozmawia ze zwierzętami? ;)
  • Nazareth 19.05.2016
    Nożyczki tak, tak. Non stop go fajki proszą.
  • Okropny 19.05.2016
    Nożyczki a Ty nie?
  • Ritha 19.05.2016
    Ty to masz te przygody :)
  • Okropny 19.05.2016
    Co nie?
  • Ritha 13.07.2016
    To mógł być Ślepnir
  • alfonsyna 19.05.2016
    A ja bardzo lubię takie psy - łagodne to jak dziecko, a nawet bardziej, bo już dziecko prędzej ugryzie niż labrador. :D Jak już taki prawie był Twój, to mogłeś go sobie zatrzymać, zawsze to jakieś inteligentne towarzystwo. :)
  • Okropny 19.05.2016
    Och, Ty optymistko Ty OvO'
  • KarolaKorman 19.05.2016
    Widać był Ci dziś pisany mały opierdol :)
  • Niemampojecia96 19.05.2016
    Super. Extra to napisałeś, bardzo mi się podoba, 5 : )))
  • Okropny 19.05.2016
    Polecam się na przyszłość ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania