...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Witaj :))
    Ach, ten profesor Corrado - taki rozchytywany :)) biedny, musi się bronić :) i robi to wyśmienicie :)
    Bardzo przyjemna lektura do popołudniowe kawy.
    Dziękuję i pozdrawiam :)
  • Bożena Joanna 19.09.2019
    Corrado jest cudownym człowiekiem, więc budzi sensację wśród pań, ale jest przede wszystkim wielce porządnym panem (chociaż Włochem), kocha swoją małżonkę i potrafi oprzeć się pokusom. Dzięki za miłe słowa. Życzę przyjemnego wieczoru!
  • Keraj 15.09.2019
    Lekki powiew świeżości na wieczór
  • Bożena Joanna 19.09.2019
    Nowa dialogowa opowieść ze starymi bohaterami, Corrado i Joanna, o których nie mogę zapomnieć. Pozdrowienia!
  • Pasja 16.09.2019
    Witam
    Jak zawsze elegancko i z wielką roztropnością. Joanna po chwili zwątpienia przemyśli i przestanie się martwić, zwłaszcza, że nie powinna. Czego to kobiety nie uczynią, aby pomścić odrzucenie. Corrado jednak miał chwilę słabości ( z Joanną) i dobrze, że się obudził.
    Syn bardzo mądrze zakończył połączenie z Małgorzatą.
    Nieporozumienia bardzo często mogą doprowadzić do niepotrzebnych rozstań.
    Pozdrawiam ciepło
  • Bożena Joanna 19.09.2019
    Masz rację, kolejna opowieść z tego cyklu, jeszcze nienapisana, dotyczyć będzie reakcji Corrado na kobiece problemy Joanny. Mam już to poukładane w głowie, ale jeszcze nieprzelane na papier. Nieporozumienia mogą zniszczyć nawet najlepsze związki. Dziękuję, że czytasz moje romansowe opki. Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania