...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 05.06.2018
    Dzień dobry
    Całe nasze życie jest taką krotochwilą. Ciekawy zapis niczym scenariusz. Prowadzisz kilka wątków, miłość dojrzała i troska o drugą osobę. Obok macierzyństwo macosze i konflikt pokoleń. Pokazujesz, że w każdym wieku można być młodym. Na miłość nigdy nie jest za późno. Pierwsze twoje opowiadanie bez podróży i tych cudzych opisów.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę
  • Bożena Joanna 05.06.2018
    Dzięki Pasjo, że przeczytałaś w całości moją "Krotochwilę". Początkowo scenka miała być dużo krótsza, ale kłopoty z komputerem spowodowały, że dochodziły nowe wątki. Nie mogłam przestać pisać. Serdecznie pozdrawiam w ładny poranek.
  • Adam T 05.06.2018
    To się przede wszystkim bardzo gladziutko czyta. Rozmowa bohaterów jest bardzo elegancka, przy okazji teatralna, zresztą samo to, że na końcu oboje schodzą ze sceny, o czymś świadczy. Im więcej Cię czytam, tym większą mam ochote napisać coś o miłości, bez przemocy, nerwów, bez brudu, myślę o tym, i kto wie.
    Cieszę się, że tu zajrzałem.
    Pozdrawiam ;))
  • Bożena Joanna 05.06.2018
    Miło mi było tutaj Cię gościć. Jestem pewna, że poradzisz sobie doskonale w każdym gatunku literackim. Lubię historie miłosne pisane przez mężczyzn. Serdecznie pozdrawiam!
  • Justyska 05.06.2018
    Jestem zachwycona teatralnym charakterem opowiadania! Zdecydowanie moja ulubiona z Twoich publikacji! Widziałam te dialogi i słyszałam skrzypienie desek sceny. tak jakoś wyobraźnia mi podpowiadała. Dzięki, za chwilę przyjemności.
    Pozdrawiam!5
  • Bożena Joanna 05.06.2018
    Cieszę się, że moja lekka humoreska spodobała Ci się. Kiedyś chciałam pisać scenariusze, teraz mam dużo czasu, więc mogę się bawić w podobne krotochwile. Serdecznie pozdrawiam!
  • Agnieszka Gu 22.06.2018
    Witam ponownie,
    Czytając, czułam się jakbym była widzem w teatrze... Płynne dialogi, objaśnienia w nawiasach pomiędzy nimi, spokojny klimat pomimo trudnych i stresujących nie raz sytuacji, a przede wszystkim elegancja, która emanuje ten tekst. Zauroczona jestem.
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Bożena Joanna 25.06.2018
    Dziękuję za wizytę i przeczytanie tej krotochwili nie zawsze radosnej. Pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania