...

>>>

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Pasja 07.07.2018
    Dzień dobry
    Miłość i zaufanie to fundamenty dobrego związku. Jednak Joanna w pierwszych dniach choroby pochlipywała po kątach. Tak trudno jest opowiedzieć o swojej chorobie drugiej osobie. Pewnie dlatego, że nie chcemy ranić.
    Wspaniały dom, życie i rodzinę ma Joanna. A jednak zawsze coś zakłócić ten spokój. Bardzo ciekawie dzielisz tekst i prowadzisz czytelnika.
    Pozdrawiam i miłego dzionka
  • Bożena Joanna 09.07.2018
    Są chwile dobre i złe. Chora czuje się winna, że przynosi zmartwienia. Dziękuję za wizytę i komentarz. Pozdrowienia!
  • Justyska 07.07.2018
    Lekko, elegancko o miłości. Warto było przeczytać. Jest jakaś magia w tym opowiadaniu (w sensie całej Krotochwili). Jestem oczarowana.
    Pozdrawiam!
  • Bożena Joanna 09.07.2018
    Dziękuję za przeczytanie i miły komentarz. Pozdrowienia!
  • Keraj 08.07.2018
    Życie to jedna wielka sinusoida 5
  • Bożena Joanna 09.07.2018
    Miło Cię było gościć. Dziękuję i pozdrawiam!
  • Agnieszka Gu 28.07.2018
    Witam,

    "Do serca mężczyzny przez żołądek."— wiadomo, do tego tango w tle... i choroba. Ładna, przejmująca, poprowadzona w spokojnym tonie opowieść. Zakończenie, jak w życiu, spokojne, smutne, mimo wszystko optymistyczne... Pozdrawiam :)
  • Agnieszka Gu 28.07.2018
    Witam,

    "Do serca mężczyzny przez żołądek."— wiadomo, do tego tango w tle... i choroba. Ładna, przejmująca, poprowadzona w spokojnym tonie opowieść. Zakończenie, jak w życiu, spokojne, smutne, mimo wszystko optymistyczne... Pozdrawiam :)
  • Bożena Joanna 31.07.2018
    Dziękuję, że zajrzałaś do mnie i za komentarz. Wszystko ma swój początek i koniec, a zwłaszcza nieoczekiwane wielkie szczęście. Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania