Krwawy Szlak [1]

Opowiadanie przeniesione.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Szyszak 22.07.2017
    Nie wiem czemu przeczytałem to opowiadanie tej napalonej autorki... Zastanawia mnie dlaczego, gdy czytałem to śmieszne opowiadanie, miałem wrażenie, że mam już dość. Dialogi były tak męczące, że dopiski w stylu "Panie Potter, jak to cholernie irytująco brzmi" po prostu omijałem. A i jedno pytanie (żeby się upewnić) co robiłeś/ (pewnie) robiłaś drugą ręką, kiedy pisałaś/pisałeś pierwszą ręką? Nie, serio to "opowiadanie" brzmi jakby pisało je napalone, niewyżyte, nierozgarnięte stworzenie. Specjalnie stworzę konto by dać temu męczącemu czemuś dać WIELKIE 2, bo nawet ciekawie napisane to wszystko jest i jest mniej więcej zgodne z treścią książki/filmu. A nie zaraz to fanfic, no to 3.
  • Violet 22.07.2017
    Szyszak daję Ci 5 ;)
  • Mee Lord 26.07.2017
    Wypadałoby odpisać, że komentarz ma dotyczyć treści (a nie skupiać się na obrażaniu autora), a sama krytyka powinna być konstruktywna, ale... nie. I gdzie moja dwójeczka? Czuję się zawiedziona, że po stworzeniu konta, by ocenić, nie dajesz tej oceny. I wychodzę z założenia, że nie siedzisz w fikach, jeżeli uważasz, że to jest napisane przez napaloną autorką, która ma mokro w gaciach, pisząc to.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania