XXX

XXX

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Aisak 30.07.2019
    Łeeeeeeee, teraz nie będzie na głównej.
    Bogumił, ty sieroto xD
  • Bogumił 30.07.2019
    Na głównej.
  • Aisak 30.07.2019
    Dziękuję Bogusiu za wiersz Słowackiego.
    Jest piękny.
    Bardzo mi się podoba.
    I trochę szkoda, że odchodzi się od "takiej"
    Poezji...
    A wszyscy, którzy próbują napisać wiersz w podobnym klimacie wyzywani są od grafomanów.

    Historia księdza Marka bardziej trafia do mnie, jako wspomnienie o człowieku niż kapłanie. Wiadomo dlaczego.

    Miłego!
  • Bogumił 30.07.2019
    Dziękuję.
  • betti 30.07.2019
    To bardzo dobrze, że byli księża, którzy na zawsze zapisali się w historię Polski - złotą czcionką. Mniej dobre, że byli zawsze prześladowani z powodu przekonań, sympatii politycznych. W tym miejscu przypomniał mi się ksiądz Jerzy...

    Dobry tekst, a gdy jeszcze pod nim mój ukochany Słowacki...

    Pozdrawiam.
  • Bogumił 30.07.2019
    Dziękuję.
  • Misiu M 31.07.2019
    Warto pamiętać i takie karty historii.
    Warto o tym pisać
    Dziękuję ci Bogumił za ten ciekawy tekst.
  • Bogumił 31.07.2019
    Staram się bo pamięć historyczna u nas krótka
  • Misiu M 31.07.2019
    Kiedy oglądam teleturnieje i pada pytanie z historii Polski albo literatury
    padają żenujące odpowiedzi
  • Bogumił 31.07.2019
    Czasem jak pytają polityków to też ręce opadają.
  • ausek 31.07.2019
    Myślałam, że ten portal służy przedstawianiu twórczości własnej. Jeśli czujesz potrzebę uczenia zostań nauczycielem. W szkołach ich brakuje. A co do krótkiej pamięci historycznej... Fakt. Historia lubi zataczać koło. To, co dzieje się w tej chwili, ta wzajemna nienawiść panująca w naszym społeczeństwie, nie doprowadzi do niczego dobrego. Obyśmy sami nie zgotowali sobie powtórki, jaką pamiętają nasi dziadkowie i pradziadowie. Mój dziadek ma 95 lat i płacze jak dziecko, gdy ogląda telewizję. Ostatnio powiedział, że chce już umrzeć, by tego nie oglądać. Miłego dnia Bogumile z rozdwojeniem, a może roztrojeniem jaźni...
  • Bogumił 31.07.2019
    Tekst jest mój własny. Po co płakać? W każdym pokoleniu są folksdojcze i patrioci.
  • ausek 31.07.2019
    Bogumił, tylko kilka słów, a tak wiele można dowiedzieć się o Tobie. Przykro mi, że nie zrozumiałeś, co prubuję Ci zasygnalizować. Szkoda mi czasu, pa.
  • Bogumił 31.07.2019
    ausek coś o czym nie wiem?
  • Aisak 31.07.2019
    Bogumił, muszę cię zepchnąć na 3 miejsce.
    To nic osobistego.
  • Bogumił 31.07.2019
    Oki
  • Bogumił 31.07.2019
    Dobranoc.
  • DrV 08.09.2019
    wiedziałem że dobrze zrobię jak nie pójdę do emipku
  • Bogumił 08.09.2019
    Dlaczego?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania