Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 12,14-16

"Gdy Abram przybył do Egiptu, zobaczyli Egipcjanie, że ta kobieta była bardzo piękna" Czyli według percepcji Abrama, Saraj była o niezwykłych harmonijnych całokształtach (Rdz.12,11) Ale według percepcji Egipcjan, Saraj była o bardzo niezwykłych harmonijnych całokształtach . Bo wśród Egipcjanek nie było niezwykłych harmonijnych całokształtów "A gdy ujrzeli ją dworzanie faraona, wychwalali ją wobec faraona, i zabrano tę kobietę do pałacu faraona" Czyli również nie było wśród dworzan faraona. Bo wychwalali bardzo niezwykłe harmonijne całokształty Saraj wobec faraona. Czyli taka sama Saraj percepcja przez różne grupy społeczne. I zabrano ten ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji z formą ruchu w formie energetycznej o bardzo niezwykłych harmonijnych całokształtach do pałacu faraona. Bo w pałacu faraona też nie było niezwykłych harmonijnych całokształtów. A faraon musiał posiadać wszystko to, co według dworzan i faraona było niezwykłe. Nieświadomych źródła, tych bardzo niezwykłych harmonijnych całokształtów i ograniczonych do powierzchownej percepcji. Również nieświadomych celu i kraju, z którego Abram ze swoją żoną Saraj przybył do Egiptu. Bo nie zapytali Egipcjanie i nie zapytali dworzanie faraona, i nie zapytał sam faraon. I nie otrzymali odpowiedzi, bo potomkowie Chama są przeklęci, czyli nie wypełniający woli Wszechmogącego Boga. I nie będą świadomi, co czynią ich bracia bliźniacy, potomkowie Sema i Jafeta. " Ze względu na nią wyświadczał Abramowi dobrodziejstwa" Czyli ze względu na bardzo niezwykłe harmonijne całokształty Saraj, wyświadczał Abramowi dobrodziejstwa " tak że miał owce, bydło, osły , niewolników i niewolnice, oślice i wielbłądy " Czyli tak że miał zwierzęta według rodzaju informacji jego z formą ruchu w formie energetycznej oraz ludzi z ukształtowanym funkcjonalnie rodzajem informacji z formą ruchu w formie energetycznej we wszechinformacji, bez statusu narodowego ( Rdz.12,14-16)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania