Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 1,24-25

"Potem rzekł Bóg:"Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik rodzaju informacji, zamieszczony w formie energetycznej." Niech wyda ziemia" Czyli rodzaj zamieszczonej informacji," istotę żywą" Czyli forma ruchu według rodzaju zamieszczonej informacji jej:" bydło, płazy, dzikie zwierzęta"Czyli według rodzaju zamieszczonej informacji ich." I tak się stało jak powiedział Bóg." Czyli i uczynił Bóg słowem dzikie zwierzęta według rodzaju zamieszczonej informacji ich i bydło według rodzaju zamieszczonej informacji jego i wszelkie płazy ziemne według rodzaju zamieszczonej informacji ich," i widział Bóg, że to było dobre" Czyli jedna forma energii o stałej częstotliwości wibracji - nośnik informacji dla całości i o całości - wszechinformacja dla jednej formy energii o wielu częstotliwościach wibracji - nośników rodzajów informacji z formą ruchu. Zamieszczone w jednej formie energii o ostałej częstotliwości wibracji - nośnika informacji dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji - wszechinformacja, w której bez zakłóceń odbywają się wzajemne oddziaływania informacyjne - nośników rodzajów informacji z formą ruchu o wielu częstotliwościach wibracji ze wszechinformacją o stałej częstotliwości wibracji - nośnika informacji dla całości i o całości (Rdz.1,24-25)

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Zaciekawiony 24.12.2017
    Interpretacje oparte na polskim tłumaczeniu, mogą być obarczone dużym błędem. W końcu pewnie nie zaglądasz w komentarze ani w teksty oryginalne, co? Polskie tłumaczenia Biblii czasem niepotrzebnie archaizują i nieco wygładzają tekst (najsłynniejsze - zamiana "morderstwa" na "zabijanie" co zmienia wydźwięk).

    Skąd pomysł że chodzi o informację i energię? To twoje założenie, które z niczego nie wynika.
  • bogusław44 24.12.2017
    @Zaciekawiony. Interpretacja polskiego tłumaczenia zgodna jest z orginałem, który ma takie samo znaczenie słów. Zbieżne z najnowszymi odkryciami nauki, że materia nazwana umownie jest wirową formą energii, o różnej częstotliwości wibracji, nośników informacji.
  • Zaciekawiony 24.12.2017
    Materia nie jest nazywana przez naukowców wirową formą energii. Nie ma tu zbytniej zgodności, jest tylko twoja interpretacja, zależna tylko od twoich założeń.
  • Ozar 24.12.2017
    Tak na serio to nie kumam tego co tu czytam. Ok. podobno wszytko jest tylko jakąś formą energii. Ale u Ciebie to chyba przesada. Co prawda fizycy twierdzą że wszystko jest możliwe, ale tego co piszesz nie kumam .
  • Zaciekawiony 25.12.2017
    U niej każde słowo Biblii jest potwierdzeniem jej koncepcji i w tym guście tłumaczy fragmenty po dwa-trzy słowa.
  • bogusław44 25.12.2017
    @Zaciekawiony. Według ciebie, czym jest cząstka elementarna ?
  • Nuncjusz 25.12.2017
    a czym jest energia?
  • Zaciekawiony 25.12.2017
    "Ograniczone przestrzennie indywiduum korpuskularno-falowe (jednej z form nie da się całkowicie oddzielić od drugiej) posiadające pęd i nie złożone z układów mniejszych cząstek"

    Materia nie jest po prostu energią, a już tym bardziej "wirową" (czym energia ma wirować? Posiada jakiś budulec?)
  • bogusław44 25.12.2017
    @Ozar. Według ciebie jak zaistniał świat materialny, umownie nazwany ?
  • Ozar 25.12.2017
    Hm... Zadałeś mi chyba najtrudniejsze pytanie na świecie. Nad tym tematem pochylały się głowy już starożytnych filozofów: Arystoteles, Platon, Sokrates, greccy filozofowie, kapłani sumeryjscy, asyryjscy, egipscy. W nowszych czasach znani nam filozofowie, fizycy, mistycy itd. Nie godzien jestem odpowiedzi na takie pytanie, które zagięło stokroć mądrzejszych ode mnie.
  • bogusław44 25.12.2017
    @Nuncjusz. Kulisty wir ruchu tworzy energię o różnej częstotliwości wibracjii.
  • Nuncjusz 25.12.2017
    A co się rusza? Energia? Masło maślane
  • Zaciekawiony 25.12.2017
    No tak, materia to wirująca energia a energia bierze się z ruchu wirowego... materii.

    Energia nie musi wibrować, nie ma przypisanej częstotliwości.
  • bogusław44 25.12.2017
    @Nuncjusz. Co masłem maślanym nie jest ?
  • Zaciekawiony 25.12.2017
    jeśli energia powstaje z ruchu wirowego, to co się rusza?
  • Nuncjusz 25.12.2017
    Ja nie jestem, za to odnosze wrażenie,że Ty owszem tak :)
  • Zaciekawiony 25.12.2017
    Znam go/ją z innego forum. Korzystając z możliwości dodawania przez użytkowników wpisów w formie bloga, które nie są moderowane, w ciągu dwóch miesięcy dodał/a 400 takich wpisów jako Teodozja7 deklarująca się na profilu jako kobieta.

    Są to objaśnienia biblijne w takim stylu tłumaczenia oczywistych oczywistości, jak powiedzmy mamy powieść o Jozjaszu, który jak wiemy z poprzednich ksiąg jest synem Sefrema i wywodzi się z plemienia Izraela, i w danej księdze mowa jest o "nim" bez wymieniania imienia, to Teodozja tłumaczy fragmenty następująco:
    "Poszedł do swych trzód..." objaśnienie :poszedł on, Jozjasz syn Sefrema z rodu Izraela do trzód czyli zwierząt - "...i powiedział do pasterzy..." - powiedział on, Jozjasz, syn Sefrema z rodu Izraela, powiedział czyli użył dźwięków, przekazu energii w formie wibracji - "przywiedźcie moje owce" - owce, czyli zwierzęta, należące do jego, czyli Jozjasza, syna Sefrema... itd. przez kilkaset odcinków.

    Ewentualnie wszystko tłumaczy jako rodzaj informacji czyli formę energii i jeśli bohater przyniesie chleb na tacy i postawi na stole, to wtedy chleb jest rodzajem informacji, taca to przekaźnik informacji a stół to postać informacji a stawianie to ruch, czyli forma przekazu za pomocą wibracji...
  • Nuncjusz 25.12.2017
    Zaciekawiony
    W sumie...to tez jakas tam twórczość literacka, kiepska, ale Opowi jest przygotowane na kiepskie dzieła :)
    Ja bym nie panikował, że ktoś se tak chce tłumaczyć biblię
  • Nuncjusz 25.12.2017
    Ja w sumie snuję jeszcze dziwniejsze teorie XD Każdemu wolno, ale lepiej mieć dystans do takich swoich nowotworów umysłowych.
    Uznajmy, że to taka fikcja pseudo naukowa :)
  • bogusław44 25.12.2017
    @Zaciekawiony. Energię tworzy wirowa forma ruchu, o różnej częstotliwości wibracji nośników rodzajów informacji.
  • Nuncjusz 25.12.2017
    ale kolego, dział to byś jednak zmienił z Historyczne na Fantazy na przykład :)
  • Zaciekawiony 25.12.2017
    A co takiego podlega temu ruchowi podczas wirowania?
  • Nuncjusz 25.12.2017
    i co jest nośnikiem rodzaju informacji?
  • Ozar 25.12.2017
    No dobra, ale co to znaczy nośnik rodzajów informacji ?
  • bogusław44 25.12.2017
    Wirowa forma energi jest nośnikiem rodzajów informacji o różnej częstotliwości wibracji.
  • Nuncjusz 25.12.2017
    Chopie, to już jakaś nowa fizyka, masz jakiś do tego aparat matematyczny, jakies wzory?
    Czy to tylko takie twoje pobożne życzenia, że tak to se powinno wyglądać, żeby było fajniej?
  • Ozar 25.12.2017
    To nie jest odpowiedż !!!!! Co to jest nośnik rodzajów informacji pytałem ?
  • Nuncjusz 25.12.2017
    Ozar on jednym niezdefiniowanym pojęciem tłumaczy drugie niezdefiniowane. tak się będziemy teraz przerzucać energiami w nieskończoność. Niech poda mi na to wszystko jakieś wzory matematyczne, opisujące to co nam tu opowiada, albo niech od razu się przyzna, że to jakaś jego nowa religia
  • Ozar 25.12.2017
    Nuncjusz Dokładnie , inaczej to czysta fantasy
  • bogusław44 25.12.2017
    @Nuncjusz. Fizyka teoretyczna zza równań matematyczno-fizycznych, zobaczyła twórczy umysł Boga Wszechmogącego.
  • Nuncjusz 25.12.2017
    No, to jesteśmy w domu :) fanatyk religijny - prosimy się rozejść XD
  • Ozar 25.12.2017
    Nuncjusz tak. wsio w temacie
  • Zaciekawiony 25.12.2017
    a ty zza Boga nie widzisz fizyki.
  • bogusław44 26.12.2017
    Każda religia jest na słowo honoru, bez weryfikacji. Biblia - źródło wiedzy, wiary i świadomości, instrukcja życia w systemie. Jezus Zbawiciel wzór człowieka dla człowieka, aby nie ponieś wiecznej śmierci w tunelu swoich uczynków, udowodniony naukowo.
  • Zaciekawiony 26.12.2017
    Nic z tego co piszesz nie jest zgodne z nauką.
  • bogusław44 26.12.2017
    @Zaciekawiony. Według ciebie, co jest zgodne z nauką ?
  • Zaciekawiony 28.12.2017
    Wykłady Feynmana.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania