Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 21,1-3

"I nawiedził Pan Sarę, jak obiecał: uczynił Pan Sarze, jak zapowiedział" Czyli i przyszedł Bóg Wszechmogący do Sary, jak obiecał Abrahamowi, że na pewno wrócę do ciebie za rok lunarny o tym samym czasie roku lunarnego, a wtedy Sara będzie miała syna - potomka danego od Boga Wszechmogącego (Rdz.18,10) I uczynił Bóg Wszechmogący Sarze, jak zapowiedział, że za rok lunarny o tym samym czasie roku lunarnego będzie miała syna - potomka danego od Boga Wszechmogącego "I poczęła Sara, i urodziła Abrahamowi syna w starości jego," Czyli i rozpoczęły się oddziaływania informacyjne, ukształtowanego funkcjonalnie rodzaju informacji do rozmnażania się, Sary z ukształtowanym funkcjonalnie rodzajem informacji do rozmnażania się Abrahama. Ukończonego urodzeniem Abrahamowi w starości jego syna - potomka danego od Boga Wszechmogącego "w tym czasie, jak Bóg mu zapowiedział" Czyli w tym samym czasie roku lunarnego, jak Abrahamowi Bóg Wszechmogący zapowiedział "Na pewno wrócę do ciebie za rok lunarny, a wtedy żona twoja Sara będzie miała syna - potomka zapowiedzianego i danego od Boga Wszechmogącego "Abraham nazwał syna swego, który mu się urodził, którego mu urodziła Sara, Izaak" Czyli Abraham nazwał potomka swego danego od Boga Wszechmogącego, którego Abrahamowi w starości jego urodziła Sara, Izaak - śmiejący się. Bo roześmiała się Sara (Rdz.21,1-3)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania