Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 2,15-17

"I wziął Pan Bóg człowieka i osadził go w ogrodzie Eden, aby go uprawiał i strzegł" Czyli wziął Wszechmogący Bóg człowieka-rodzaj informacji w formie energetycznej i umieścił go w systemie duchowo-informacyjnej całości. Wzajemnych oddziaływań informacyjnych wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej ze wszechinformacją, aby dysponował rodzajami informacji w formie energetycznej, i strzegł przed zakłóceniami wzajemnych oddziaływań informacyjnych wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej ze wszechinformacją."I dał Pan Bóg człowiekowi taki rozkaz: Z każdego drzewa tego ogrodu możesz jeść, ale z drzewa poznania dobra i zła nie wolno ci jeść, bo gdy tylko zjesz z niego, na pewno umrzesz"Czyli i otrzymał od Wszechmogącego Boga człowiek - rodzaj informacji taką informację, że z każdego drzewa - rodzaju informacji możesz jeść, tego ogrodu - wszelkie rodzaje informacji w formie energetycznej we wszechinformacji, ale z drzewa poznania dobra - rodzaj informacji w formie energetycznej z owocem- produktem rodzaju informacji i nasieniem- informacją o całości rodzaju informacji, czyli dobra, bo dla człowieka ( Rdz. 1,29) i drzewo zła - rodzaj informacji z owocem - produktem rodzaju informacji bez nasienia - bez informacji o całości rodzaju informacji, czyli zła, bo nie dla człowieka ( Rdz.1,30). nie wolno ci jeść, bo zjedzony owoc bez nasienia - bez informacji o całości rodzaju informacji. Spowoduje zakłócenia we wzajemnych oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości. Zakłócenia w systemie duchowo-informacyjnej całości wzajemnych oddziaływań informacyjnych wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej ze wszechinformacją. Spowodują zaprzestanie wzajemnych oddziaływań informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją, dlatego na pewno umrzesz (Rdz.2,15-17)

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Zaciekawiony 29.12.2017
    Znowu to samo. Nie możesz wrzucić od razu całości? Wiem że masz tego 400 odcinków.

    Na przykład WJ 2,7
    ""Wtedy siostra jego rzekła do córki faraona: Czy mam pójść i zawołać ci kobietę, mamkę hebrajską, by ci karmiła to dziecko ?" Czyli wtedy siostra, rodzaj informacji poczęty z tego samego mężczyzny i z tej samej kobiety, jego, brata swego poczętego z tego samego mężczyzny i kobiety, rzekła: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów do córki faraona, rodzaj informacji poczęty przez faraona i żonę faraona: Czy mam pójść, funkcjonalnie ukształtowaną formą ruchu i zawołać, głośne słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów ci kobietę, rodzaj informacji funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie do poczęcia, rodzenia i karmienia dziecka, mamkę hebrajską, w zastępstwie kobiety, która poczęła, urodziła i karmiła, funkcjonalnie ukształtowanym zewnętrznie rodzajem informacji do karmienia rodzajem informacji hebrajską, od Hebera, ojca Joktana i Pelega, od którego wywodzą się potomkowie Abrahama, z jednego rodu Sema, by ci karmiła, rodzajem informacji to dziecko, młody rodzaj informacji (Wj. 2,7) "

    I tak dalej, i tak dalej. Każdy rzeczownik objaśniasz jako formę informacji i nic z tego nie wynika. Nie mówi nam to niczego nowego o tekście biblijnym.
  • bogusław44 30.12.2017
    @Zaciekawiony. Według ciebie, jak należy tłumaczyć wersety biblijne ?
  • Zaciekawiony 30.12.2017
    bogusław44
    Rozpatrywać znaczenie metaforyczne biorąc pod uwagę kontekst historyczny i socjologiczny.
  • bogusław44 30.12.2017
    Zaciekawiony Oprócz w/w tłumaczone są biblijne synonimy, symbole, alegorie etc...
  • Zaciekawiony 30.12.2017
    bogusław44
    Natomiast ty wszystko to pomijasz, każdy rzeczownik tłumaczysz jako formę informacji i nic a nic z tego nie wynika. Nie powstaje żadna nowa zasada moralna ani żadne nowe odkrycie, po prostu, wszystko to forma energii i tyle. W taki sam sposób można tłumaczyć bajki Andersena czy Tolkiena.
  • Ozar 30.12.2017
    Zaciekawiony daj sobie spokój !!!! To jakiś kufa fanatyk !!!!
  • refluks 30.12.2017
    Ozar Nie podoba się, to nie właź pod jego teksty.
    I nie nawołuj, żeby go wyautować.
  • Ozar 30.12.2017
    A jak moja propozycja ???
  • Zaciekawiony 30.12.2017
    Chyba nie mamy tu mocy decyzyjnych.
  • Ozar 30.12.2017
    Zaciekawiony Nie kumam ??
  • Ozar 30.12.2017
    Ozar Chodzi mi o pytanie ma priv ?
  • Zaciekawiony 30.12.2017
    Ozar
    Nie widziałem, sprawdzę maila.
  • Zaciekawiony 30.12.2017
    Ozar
    chm... gdzie na tym portalu sprawdza się pw? Nie widzę takiej opcji na profilu ani w ustawieniach konta.
  • Nuncjusz 30.12.2017
    Zaciekawiony nie ma tu pw
  • Zaciekawiony 30.12.2017
    Nuncjusz
    Nie odebrałem żadnej wiadomości, jakkolwiek ją nazwać, nie widzę takiej opcji i nie mam jak komu takiej wysłać.
  • Ozar 30.12.2017
    Sorka , ale nie kumam pytania
  • Ozar 30.12.2017
    jak sie zalogujesz to możesz pisac albo do mnie : markiz, albo do admina 0123
  • Zaciekawiony 30.12.2017
    Gdzie mogę pisać? Gdzie wyświetla się taka opcja?
  • Ozar 30.12.2017
    Markiz

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania