Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 33,10-13

Czyli na mowę słów Ezawa: Ja mam dosyć bracie mój (stada trzód każde stado z osobna, według grup społecznych każdej z osobna) zatrzymaj sobie to, co twoje "Rzekł Jakub: O, nie ! Proszę cię, jeślim zdobył życzliwość twoją, przyjmij dar mój ode mnie (stada trzód każde stado z osobna, według grup społecznych każdej z osobna), bo oglądałem oblicze twoje, jak się ogląda oblicze męża Bożego i przyjąłeś mnie łaskawie (bo Jakub znalazł dar łaski u Boga Wszechmogącego, którego strzegł obóz wysłanników Boga Wszechmogącego, Genesis, rozdział 32,wersety od 1-2)" "Przyjmij, proszę, upominek mój, który ci złożyłem, gdyż Bóg był mi łaskawy i mam wszystko !" Czyli Ezaw ma przyjąć, prosi go Jakub, upominek Jakuba, który złożył Ezawowi Jakub, stada trzód każde stado z osobna, według grup społecznych każdej z osobna, gdyż Jakub znalazł łaskę u Boga Wszechmogącego i ma wszystko od Boga Wszechmogącego "A gdy usilnie nalegał na niego, przyjął (upominek, który złożył Ezawowi Jakub, stada trzód każde stado z osobna, według grup społecznych każdej z osobna) " "A potem rzekł: Ruszajmy w drogę i chodźmy, a ja pójdę z tobą" Czyli potem rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do każdego z nas: Ruszajmy w drogę i chodźmy za stadami trzód każdej trzody z osobna, według grup społecznych każdej z osobna, a brat niech pójdzie z bratem "Odpowiedział mu Jakub: Pan mój (brat bliźniak mój) wie, że dzieci ( młody rodzaj informacji w formie energetycznej) są jeszcze wątłe, muszę też mieć wzgląd na owce ( rodzaj informacji w formie energetycznej) i krowy (rodzaj informacji w formie energetycznej) które karmią (rodzajem informacji w formie energetycznej) swoje młode (rodzaje informacji.) Jeśli popędzi się je przez jeden dzień,( od wschodu do zachodu słońca) zginie całe stado. (owiec, i krów, które karmią rodzajem informacji młode rodzaje informacji) (Rdz 33,10-13)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania