Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 37,24-26

"Pochwycili go i wrzucili do studni. A studnia ta była wyschnięta, nie było w niej wody" Czyli pochwycili go, by dokonać czynu zastępczego, pozbawienia życia brata swego i wrzucili go do studni, śmierci zastępczej, by pozbawić życia brata swego. A studnia śmierci zastępczej, która miała pozbawić życia brata swego była wyschnięta, bez świadomości, że uczynili falowy nośnik informacji, by pozbawić życia brata swego, nie było w niej wody, źródła świadomości, aby nie czynić falowych nośników informacji, myślą, słowem i uczynkiem, które czynią zakłócenia w systemie duchowo - informacyjnym. A za czynienie falowych nośników informacji, myślą, słowem i czynem (grzech), na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni "Potem zasiedli do posiłku, a gdy podnieśli oczy, ujrzeli karawanę Ismaelitów, przybywających z Gileadu; wielbłądy ich niosły wonne korzenie, balsam i mirrę, a szły niosąc to do Egiptu" Czyli potem gdy wrzucili Józefa do studni, śmierci zastępczej, by pozbawić życia brata swego, na pustkowiu nieświadomości, że uczynili falowy nośnik informacji, by pozbawić życia brata swego. Zasiedli do posiłku, by spożywać pokarm - rodzaj informacji (Rdz 1,29-30; 18,8) do oddziaływań informacyjnych, z funkcjonalnie ukształtowanymi wewnętrznie rodzajami informacji. A gdy percepcją ujrzeli karawanę Ismaelitów, potomków Ismaela, syna Abrahama, którego urodziła Abrahamowi Hagar Egipcjanka, niewolnica Sary, żony Abrahama (Rdz 25, 12), przybywających z Gileadu, południowego wschodu ziemi kanaanejskiej, których wielbłądy niosły wonne korzenie - rodzaje informacji, balsam i mirrę - rodzaje informacji, z jednego rodzaju informacji, a szły niosąc to, by sprzedać w Egipcie "Wtedy rzekł Juda do braci swoich: Jaki pożytek z tego, że zabijemy brata naszego i zataimy, żeśmy go zabili" Czyli wtedy rzekł Juda, syn Lei i Jakuba (Rdz 29,35)do braci swoich: Jaki pożytek z tego, co nie jest zgodne z przeznaczeniem jego, że zabijemy brata swego, i nie zatają, że go zabili, bo uczynią falowy nośnik informacji, w swoich nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, myśli, słów i czynów, i w całym uniwersum holograficznym, że bracia zabili brata swego (Rdz 37,24-26)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • kalaallisut 24.04.2018
    Woda źródło świadomości?
    Falowe nośniki informacji powoduja zakłócenia w systemie duchowo - informacyjny. Chyba człowiek przez całe życie 'tak nadaje' wpisane jest to w jego naturę, da się przestroić człowieka ?
  • bogusław44 25.04.2018
    kalaallisut. Jezus Zbawiciel jest wzorem człowieka dla człowieka, który zmienia świadomość.
  • kalaallisut 26.04.2018
    Świadomość jest nieobliczalna. Dla wielu myślę, że jest i wzorem(Jezus) ale 'bez ingerencji' nic nie zmienia. Większości jak udaje się zmienić to ma to charakter sinusoidalny. Poza tym jeszcze jeden aspekt jesteśmy jacy jesteśmy, a jesteśmy odbiciem Tej Świadomości od kwantów do kosmosu w dal, to dlaczego nasze działania to głównie zakłócenia wypływające od myśli? Biorąc pod uwagę fale, nosniki to telepatia powinna być na porządku dziennym.
  • bogusław44 26.04.2018
    kalaallisut. Telepatia nie może być powszechną, bo musi być nadawca i odbiorca o wrodzonych lub nabytych właściwościach. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela wzoru miłości, pokory, cierpienia i zmartwychwstania, nie będzie wzorem powszechnym, bo jest nadawca, a nie ma odbiorcy o wrodzonych lub nabytych właściwościach zachowań.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania