Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 37,5-9

"Pewnego razu miał Józef sen i opowiedział go bracią swoim, oni zaś jeszcze bardziej go znienawidzili" Czyli pewnego razu miał Józef sen, stan mózgu do percepcji w czasoprzestrzeń, w której umieścił Bóg Wszechmogący myślą twórczą trójwymiarowe obrazy symbolicznych znaków życia, wydarzeń przyszłych, i opowiedział sen, który miał bracią swoim, oni zaś jeszcze bardziej Józefa znienawidzili za sen, który opowiedział bracią swoim "Powiedział im bowiem: Słuchajcie, proszę, tego snu, który mi się śnił: " Czyli powiedział bracią swoim bowiem słowa - nośniki mowy: Słuchajcie - nośników mowy słów, proszę, tego snu, który mi się śnił, percepcji trójwymiarowego obrazu symbolicznych znaków życia, wydarzeń przyszłych: "Oto wiązaliśmy snopy na polu; wtem snop mój podniósł się i stanął, a wasze snopy otoczyły go i pokłoniły się mojemu snopowi" Czyli oto wiązaliśmy snopy na polu, czynność którą wykonywał Józef z braćmi swoimi na polu; wtem snop mój podniósł się i stanął, nie będzie wykonywał Józef czynności, którą wykonywał z braćmi swoimi, a wasze snopy, bracia Józefa otoczyły go, Józefa i pokłoniły się mojemu snopowi, i pokłoniły się Józefowi bracia jego za czynność, którą będzie w przyszłości wykonywał Józef "Rzekli do niego bracia: Czy chciałbyś naprawdę królować nad nami ? Czy chciałbyś naprawdę nami rządzić ? I jeszcze bardziej znienawidzili go z powodu snów i słów jego"Czyli rzekli: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów braci jego do Józefa: Czy chciałbyś naprawdę królować nad nami ? Czy chciałby Józef naprawdę za wykonywaną czynność, za którą pokłoniły się Józefowi bracia jego, królować nad braćmi swoimi ? Czy chciałbyś naprawdę nami rządzić ? Czy chciałby Józef naprawdę za wykonywaną czynność, za którą pokłoniły się Józefowi bracia jego, braćmi swoimi rządzić ? I jeszcze bardziej znienawidzili Józefa z powodu snów, percepcji trójwymiarowych obrazów symbolicznych znaków życia, wydarzeń przyszłych, i słów - nośników mowy Józefa "Potem miał jeszcze inny sen i opowiedział go bracią swoim. Powiedział: Miałem znowu sen: oto słońce, księżyc i jedenaście gwiazd kłaniało mi się" Czyli potem miał Józef jeszcze inny sen, inną percepcję trójwymiarowego obrazu symbolicznych znaków życia, wydarzeń przyszłych i opowiedział sen bracią swoim: Powiedział do nich: Miałem znowu sen: oto słońce, księżyc,oto ojciec i matka i jedenaście gwiazd, bracia Józefa kłaniało Józefowi się za czynność, którą będzie w przyszłości wykonywał Józef (Rdz 37,5-9)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania