Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 42,13-15

"Na to rzekli: Było nas dwunastu braci, sług twoich, synów jednego męża w ziemi kanaanejskiej, najmłodszy jest teraz z ojcem naszym w domu, a jednego już nie ma" Czyli na to rzekli: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów braci Józefa: Było nas dwunastu braci, i takie będą przyszłe wydarzenia, jakie były nośniki mowy słów braci Józefa. I było wybranych dwunastu apostołów Jezusa Zbawiciela (Mat.10,1-4) sług twoich, nieświadomych braci Józefa, co czyni Józef brat ich, nazwany panem ich. Synów jednego męża Jakuba, syna Izaaka, potomków Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 11,10-26) w ziemi kanaanejskiej przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) Ziemię kanaanejską, którą Bóg Wszechmogący dał Abrahamowi i potomstwu Abrahama na wieczne posiadanie (Rdz 17,8) Najmłodszy jest teraz z ojcem naszym, jak Jezus Zbawiciel, który jest teraz z Ojcem naszym, Bogiem Wszechmogącym w domu, najwyższy wymiar - źródło informacji (Jan 20,17) A jednego już nie ma, brata ich, którego z nienawiści sprzedali Ismaelitom, a ci przywiedli Józefa do Egiptu i sprzedali przeklętym potomkom Chama (Rdz 37,4-8; 27-28; 39,1) I takie były dzieje Jezusa Zbawiciela, którego zdradzili (Mat.27,3-4) z nienawiści (Jan 7,7) wydali poganom na ukrzyżowanie (Mat.20,17-19) "Rzekł do nich Józef: Jednak jest tak, jak wam powiedziałem: Jesteście szpiegami" Czyli i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów Józefa do braci swoich: Jesteście szpiegami, nie byli szpiegami, byli braćmi Józefa, którzy nienawidzili brata swego, aby poddać ich próbom, czy ich: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów, będą polegały na prawdzie " dlatego, jako żyw faraon, będziecie poddani próbom i nie wyjdziecie stąd, dopóki nie przyjdzie tu wasz najmłodszy brat" Czyli dlatego, jako żyw faraon, bo odbywały się oddziaływania informacyjne, faraona, umowna nazwa rodzaju informacji, ze wszechinformacją we wszechinformacji - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, będziecie poddani próbom, czy: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów braci Józefa, będą polegać na prawdzie i nie wyjdziecie stąd, z ziemi, dopóki nie przyjdzie tu wasz najmłodszy brat. Jaka była mowa słów Józefa, takie będą przyszłe wydarzenia, powtórnego przyjścia na ziemię Jezusa Zbawiciela (2P. 1,16) aby zobaczyć, czy nasze słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów polegały na prawdzie (Rdz 42,13-15)

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania