Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 43,23-25

"A on rzekł: Pokój wam ! Nie bójcie się ! Bóg wasz i Bóg ojca waszego włożył wam skarb do worów waszych. Tamte pieniądze wasze doszły do mnie. I przyprowadził do nich Symeona" Czyli a zarządca domu Józefa rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów do braci Józefa. Pokój wam ! Nie bójcie się ! Jak bał się Józef brat ich, którego wrzucili do studni bracia jego (Rdz 37,24) Bóg wasz, Bóg Wszechmogący synów Izraela - zwycięzcy i Bóg Wszechmogący Izraela - zwycięzcy ojca ich włożył braciom Józefa skarb, pieniądze, produkt z rodzajów informacji w pełnej ich wadze, umownie ustalonej wadze, produkt z rodzajów informacji, ukryty skarb w worach, połączone brzegami rodzaje informacji, ich, też rodzaj informacji. Tamte pieniądze braci Józefa za zboże - nasienie doszły do zarządcy domu Józefa. I przyprowadził do braci Józefa brata ich Symeona, który pozostał w Egipcie jako więzień w domu dowódcy straży przybocznej faraona "Wprowadziwszy ich do domu Józefa, dał im ów mąż wody, aby umyli nogi, dał też obrok ich osłom" Czyli wprowadziwszy braci Józefa do domu, budynek postawiony z rodzajów informacji, Józefa brata ich, dał braciom Józefa zarządca domu Józefa wody - rodzaj informacji, aby umyli, rozpoczęli usuwanie wodą rodzajem informacji do usuwania rozproszonych cząstek wszelkich rodzajów informacji z falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, aż do ich usunięcia z nóg, umowna nazwa dla funkcjonalnie ukształtowanego rodzaju informacji z prawej i lewej strony rodzaju informacji, forma ruchu dla rodzaju informacji, dał też zarządca domu Józefa, obrok, zboże - nasienie z rozdrobnionym rodzajem informacji, na którym wyrosło zboże - nasienie, ich, też rodzaj informacji, osłom, funkcjonalnie ukształtowany rodzaj informacji z formą ruchu dla rodzaju informacji "Potem przygotowali dar (dla Józefa, Rdz 43,11) zanim Józef przyszedł w południe, (najwyższy punkt, w którym znajduje się słońce - rodzaj informacji nad ziemią - rodzaj informacji) słyszeli bowiem, (słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów) iż mieli tam (w domu Józefa) jeść (dostarczyć do swojego rodzaju informacji) posiłek" (Rdz 43,16) z jednego rodzaju informacji (Rdz 43,23-25)

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania