Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 43,29-31

"A gdy podniósł oczy, spostrzegł Beniamina, syna matki swojej, i rzekł: Czy to wasz najmłodszy brat, o którym opowiadaliście mi ? Potem rzekł: Bóg niech ci będzie miłościw, synu mój !" Czyli a gdy Józef podniósł, wzniósł oczy, rodzaj informacji spostrzegł widok Beniamina, najmłodszego syna matki Józefa i Beniamina, których urodziła Jakubowi Rachela (Rdz 30,22-24; 35,16-18) i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów Józefa do braci swoich Czy to wasz najmłodszy brat, o którym opowiadaliście mi, przekaz wiadomości Józefowi za pomocą mowy słów. Potem rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów Józefa. Bóg Wszechmogący niech będzie Beniaminowi miłościw, obdarzy łaską (Efez. 2,4-10) synu mój, synu Racheli matki Józefa "Zaraz potem Józef wyszedł spiesznie, gdyż wzruszył się, do głębi widokiem brata swego i łzy cisnęły mu się do oczu. Wyszedł więc do komnaty i tam płakał" Czyli zaraz potem gdy oczy, rodzaj informacji spostrzegły widok Beniamina Józef wyszedł, formą ruchu spiesznie, stan formy ruchu wskazujący na pośpiech, gdyż wzruszył się, rozpoczęły się oddziaływania informacyjne widzenia Beniamina, do głębi, źródło świadomości widzenia syna, matki Józefa, widokiem, widzeniem brata swego i łzy, rodzaj informacji z rodzaju informacji dla oczu, rodzaj informacji cisnęły (napierały) Józefowi się do oczu. Wyszedł więc stamtąd i wszedł do komnaty, pomieszczenie mieszkalne i tam Józef płakał, łzy które cisnęły Józefowi się do oczu wypływały na twarz, tożsamość rodzaju informacji, gdy oczy, rodzaj informacji spostrzegły widok Beniamina, brata swego. Wtedy rozpoczęty proces oddziaływań informacyjnych widzenia Beniamina ze świadomością, syna matki Józefa, brata swego, spowodował, że Józef płakał "Potem umył twarz swoją i wyszedł, a gdy opanował się, rzekł: Podajcie posiłek ! " Czyli potem umył, usunął wodą - rodzajem informacji do usuwania rozproszonych cząstek wszelkich rodzajów informacji, z falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, twarz, tożsamość rodzaju informacji i wyszedł z pomieszczenia, a gdy opanował się, zapanował nad płaczem i nie płakał, rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów do sług swoich. Podajcie, dać wiele dla wielu osób posiłek (Rdz 43,16) z jednego rodzaju informacji (Rdz 43,29-31)

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Zaciekawiony 27.05.2018
    Zamieniając na ludzki język - werset opisuje jak rodzaj informacji pojawił się w rodzaju informacji i wypłynął na tożsamość rodzaju informacji, spływając po rodzaju informacji, wywołując formę ruchu w trybie pośpiesznym! Zrozumiałe, co nie?
  • bogusław44 27.05.2018
    Zaciekawiony. Negowanie i manipulowanie prawdą ostateczną jest patologią i nienawiścią do ludzi.
  • Zaciekawiony 27.05.2018
    bogusław44 i dlatego nienawidzisz ludzi

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania