Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 45,25-28

„Tak więc wyjechali z Egiptu i przybyli do ziemi kanaanejskiej, do Jakuba, ojca swego” Czyli tak więc bracia Józefa wyjechali z Egiptu, ziemi plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7) I przybyli do ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25) Do Jakuba – Izraela ojca swego, ojca Józefa i braci jego. „i oznajmili mu: Józef żyje i jest władcą całej ziemi egipskiej. Lecz serce jego nie wzruszyło się, gdyż im nie wierzył” Czyli i powiedzieli mu, słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów, Jakubowi – Izraelowi: Józef żyje, jeszcze nie zakończyła się destrukcja Józefa, na pewno nie rozszarpał Józefa dziki zwierz, tylko bracia jego z nienawiści sprzedali Józefa do Egiptu (Rdz 37,33;28) I jest władcą całej ziemi egipskiej, plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama. Lecz serce, rodzaj informacji dla systemu krążenia krwi, rodzaj informacji dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji jego, Jakuba, rodzaj informacji, nie wzruszyło się otrzymaną informacją z mózgu, rodzaj informacji do przetwarzania otrzymywanych informacji, że Józef, syn Jakuba – Izraela żyje i jest władcą całej ziemi egipskiej, gdyż im, braciom Józefa nie wierzył, w ich słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów, że Józef żyje i jest władcą całej ziemi egipskiej. Według indyjskiej medycyny systemu czakr, centrów energetycznych lub wirów energetycznych do pobierania i przetwarzania kosmicznej energii życia oraz starochińskiej medycyny systemu meridianów, czyli kanałów energetycznych do przesyłania energii życia. W czakrze serca skupiają się czakry aury witalnej, emocjonalnej i umysłowej. Serce wpływa na myślenie, gdyż kanał energetyczny prowadzi, od serca do mózgu. „ A gdy powtórzyli mu (Jakubowi-Izraelowi) wszystkie słowa Józefa, które wypowiedział do nich (braci swoich), i gdy ujrzał wozy (produkty do transportu z rodzajów informacji), które posłał Józef (brat ich) aby go (Jakuba-Izraela) przywieziono (do Egiptu) ożywił się duch (zaczęły się tworzyć myśli) Jakuba – Izraela ojca ich (ojca Józefa i braci jego) „ „I rzekł Izrael: Najważniejsze, że syn mój Józef żyje jeszcze; pójdę go zobaczyć, zanim umrę” Czyli rzekł: słowa dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów Izraela – Jakuba: Najważniejsze, najważniejsza z myśli, że syn mój, Józef żyje jeszcze, nie zakończyła się trwająca destrukcja Józefa, pójdę go zobaczyć, Józefa, u którego nie skończyła się trwająca destrukcja, zanim umrę, nie zakończy się trwająca destrukcja Jakuba – Izraela (Rdz 45,25-28)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania