Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 46,19-22

„A synami Racheli, żony Jakuba, byli Józef i Beniamin” Czyli a synami Racheli, żony Jakuba, byli Józef według słów, które rzekła Rachela, gdy urodziła Jakubowi syna, potomka z jednego rodu Sema, w Paddan – Aram (Rdz 33,22-24) i Beniamin według słów, gdy umierała, i nazwała syna: Ben – Oni (syn mojej boleści) Lecz Jakub, ojciec jego nazwał go Beniamin (syn prawicy) Według hierarchii ważności Jakuba, ojca Beniamina (Rdz 35,16-18) „Józefowi urodzili się w ziemi egipskiej synowie, których mu urodziła Asenat, córka Poti – Fera, kapłana z On: Manasses i Efraim” Czyli Józefowi urodzili się w ziemi egipskiej synowie, zanim nastał rok głodu w ziemi egipskiej, których urodziła Józefowi Asenat, którą dał Józefowi za żonę faraon (Rdz 41,50; 45) Córkę Poti – Fera (Piotr żelazny) Kapłan z On, miasto kultu boga – słońca, stworzony rodzaj informacji przez Boga Wszechmogącego (Rdz 1,16) Manasses, pierworodny syn Józefa, którego nazwał według słów które powiedział Józef (Rdz 41,51) A drugiego syna Józef nazwał Efraim według słów, które powiedział Józef (Rdz 41,52) Potomków z dwóch rodów Sema i Chama „Synami Beniamina byli: Bela, Becher, Aszbel, Gera, Naaman, Echi, Rosz, Muppim, Chupim i Ard” Czyli synami Beniamina byli: Bela według słów, które rzekła żona Beniamina, gdy urodziła Beniaminowi pierworodnego syna, Becher, Aszbel, Gera, Naaman, Echi, Rosz, Muppim, Chupim i Art według słów, które rzekła żona Beniamina, gdy urodziła Beniaminowi synów. „To są synowie Racheli, którzy urodzili się Jakubowi; wszystkich osób czternaście” Czyli to są imiona synów Racheli, według słów, które rzekła, gdy urodziła Jakubowi Józefa w Paddan – Aram. I Beniamin według słów, które rzekła Rachela, gdy umierała w drodze z Betelu do Efraty – Betlejem w ziemi kanaanejskiej (Rdz 35,16) Wszystkich osób czternaście, którzy byli w Egipcie, i przybyli do Egiptu. Synów, według imion ich, których urodziła żona synowi Racheli. (Rdz 46,19-22)

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania