Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 47,28-31

„Jakub żył w Egipcie siedemnaście lat, także życie Jakuba trwało sto czterdzieści siedem lat” Czyli Jakub – Izrael żył w ziemi egipskiej, kraju plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7) Siedemnaście lat lunarnych trwała destrukcja Jakuba w ziemi egipskiej, tak że życie, oddziaływania informacyjne Jakuba – rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji – informacja dla całości i o całości rodzajów informacji trwało, sto czterdzieści siedem lat lunarnych, według miesiąca synodycznego i syderycznego „A gdy się zbliżały dni, kiedy Izrael miał umrzeć, wezwał syna swego Józefa i rzekł do niego: Jeślim znalazł łaskę w oczach twoich, połóż, proszę, rękę swoją pod biodro moje i okaż mi miłość i wierność. Nie pochowaj mnie w Egipcie” Czyli a gdy zbliżały się dni, wieczorów i ranków (Rdz 1,5) Kiedy Izrael – zwycięzca miał umrzeć, bo trwająca destrukcja stu czterdziestu siedmiu lat lunarnych miała zakończyć oddziaływania informacyjne Izraela – rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji wezwał, do siebie syna swego Józefa i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów do niego, Józefa: Jeślim znalazł, nie szukaną łaskę, dar niczym nie zasłużony, jak dar łaski zbawienia, niczym nie zasłużony (Efez.2,6-8) W oczach twoich, rodzaj informacji do percepcji twoich, Józefa, połóż proszę, rękę, rodzaj informacji swoją pod biodro, rodzaj informacji mojej, Izraela i okaż mi, ojcu swemu miłość, uczynki bezwarunkowe, bezinteresowne i bez oczekiwań, syna dla ojca i wierność, wzór uczynków bezwarunkowych, bezinteresownych i bez oczekiwań, syna dla ojca (Rdz 46,29; 45,9-23;47,11-12) Nie pochowaj mnie, gdy umrę mnie, Izraela w Egipcie „bo chcę spocząć z ojcami moimi; dlatego wywieź mnie z Egiptu i pochowaj mnie w ich grobie. On zaś odpowiedział: Uczynię według życzenia twego” Czyli bo chcę spocząć, w grobie z ojcami Abrahamem i Izaakiem moimi, Jakuba – Izraela; dlatego wywieź, gdy umrę mnie, Izraela z Egiptu i pochowaj, mnie w ich grobie, w jaskini na polu Machpela naprzeciw Hebronu – Mamre w ziemi kananejskiej (Rdz 49,29-32) On, Józef zaś odpowiedział, mową słów: Uczynię, wykonam według życzenia twego, według mowy słów twoich, Izraela „Wtedy rzekł Jakub: Przysięgnij mi ! A on przysiągł mu. I skłonił się Izrael wsparty o wierzch laski swojej” Czyli wtedy rzekł Jakub: Przysięgnij, złożyć przyrzeczenie. A on, Józef przysiągł, złożył przyrzeczenie mu, Jakubowi – Izraelowi, ojcu swemu. I skłonił się, pochylił się Izrael wsparty, oparty o wierzch, górna część laski, funkcjonalnie ukształtowany produkt z rodzaju informacji do oparcia o górną część laski swojej, należała do Izraela – rodzaj informacji (Rdz 47,28-31)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania