Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 5,4-32

"Po zrodzeniu Seta żył Adam 800 lat i zrodził synów i córki. Adam przeżył 930 lat i umarł, gdy Jered miał 408 lat. Set żył 105 lat i zrodził Enosza. Po zrodzeniu Enosza żył Set 807 lat i zrodził synów i córki. Set przeżył 912 lat i umarł, gdy Jered miał 390 lat. Enosz żył 90 lat i zrodził Kenana. Po zrodzeniu Kenana żył Enosz 815 lat i zrodził synów i córki. Enosz przeżył 905 lat i umarł, gdy Jered miał 383 lata. Kenan żył 70 lat i zrodził Mahalaela. Po zrodzeniu Mahalaela żył Kenan 840 lat i zrodził synów i córki. Kenan przeżył 910 lat i umarł, gdy Jered miał 388 lat. Mahalael żył 65 lat i zrodził Jereda. Po rodzeniu Jereda żył Mahalael 830 lat i zrodził synów i córki. Mahalael przeżył 895 lat i umarł, gdy Jered miał 373 lata.Jered żył 162 lata i zrodził Henocha. Po zrodzeniu Henocha żył Jered 800 lat i zrodził synów i córki. Jered przeżył 962 lata i umarł. Henoch żył 65 lat i zrodził Metuszelacha. Po zrodzeniu Metuszelacha chodził Henoch z Bogiem, czyli nie negował i nie manipulował rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Wszechmogącego Boga, "a potem nie było go, gdyż zabrał go Bóg" Czyli sześciu potomków Adama, którzy nie chodzili z Bogiem, czyli negowało i manipulowało rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Wszechmogącego Boga. Symbolicznie jak sześć dni stwarzania, a siódmy szabat odpoczynku, czyli Henoch, który chodził z Bogiem. "Metuszelach żył 187lat i zrodził Lamecha. Po rodzeniu Lamecha żył Metuszelach 782 lata i zrodził synów i córki. Metuszelach przeżył 969 lat i umarł" w 600 roku życia Noego (Rdz.7,11). Czyli Metuszelach nie wszedł do arki, bo z dziesięciu potomków Adama tylko Henoch i Noe chodził z Bogiem. Lamech żył 182 lata i zrodził syna (Rdz.5, 29) Lamech żył po zrodzeniu Noego 595 lat i zrodził synów i córki. Lamech przeżył 777 lat i umarł, 5 lat przed potopem. "A Noe miał 500 lat, gdy zrodził Sema, Chama i Jafeta." Adam i potomkowie Adama w linii Seta do Noego żyli do potopu 1656 lat. Potomkowie Adama w linii Seta zakończyli dzieje ludzkości przed potopem. Noe i jego potomkowie rozpoczęli dzieje ludzkości po potopie ( Rdz 5, 4-32)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania