Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 9,24-29

"A gdy Noe obudził się po upiciu się winem" Czyli bo ustały uczynione zakłócenia rodzajem informacji bez informacji o całości rodzaju informacji w oddziaływaniach informacyjnych rodzaju informacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości "i dowiedział się, co mu uczynił jego najmłodszy syn," Czyli i dowiedział się, że jego najmłodszy syn, nie szukał źródła nagości ojca swego po upiciu się winem na miejscu wydarzenia. Ale opowiedział o nagości ojca swego poza miejscem wydarzenia obu swoim braciom " rzekł:" Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji zamieszczony w czasoprzestrzeni "Niech będzie przeklęty Kanaan" Czyli ojciec wielu narodów, bo nie będzie wypełniał woli Wszechmogącego Boga "niech będzie najniższym sługom braci swoich !" Czyli bez świadomości, co czynią bracia jego "Potem rzekł: " Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji "Błogosławiony niech będzie Pan, Bóg Sema," Czyli swoją wolę niech Wszechmogący Bóg wypełnia w Semie "a Kanaan niech będzie sługą jego ! " Czyli a potomstwo Chama - ojca wielu narodów niech będzie nieświadome, że swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełnia w Semie "Niech da Bóg i Jafetowi przestrzeń szeroką" Czyli niech da Bóg i Jafetowi przestrzeń o jednakowej szerokości i długości - Afryka "niech zamieszka w namiotach Sema, " Czyli niech będą jedną rodziną " a Kanaan niech będzie sługą ich " Czyli a potomkowie Chama - ojca wielu narodów będą nieświadomi czynów ich ( Jan 15, 15) " Po potopie żył Noe 350 lat " Czyli gdy był potop, to Noe miał 600 lat ( Rdz. 7, 11 ) " Noe żył więc 950 lat i umarł " ( Rdz.9,24-29)

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • refluks 16.01.2018
    ""A gdy Noe obudził się po upiciu się winem" Czyli bo ustały uczynione zakłócenia rodzajem informacji bez informacji o całości rodzaju informacji w oddziaływaniach informacyjnych rodzaju informacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości"


    Ooo, to brzmi cudownie, a nie "Gdy obudzę się, wcześniej zalawszy się w trupa."
  • bogusław44 16.01.2018
    @refluks. Dlaczego negujesz i manipulujesz rzeczywistymi słowami i rzeczywistymi faktami ? Jak szatan w Edenie, że "Napewno nie umrzecie"
  • refluks 16.01.2018
    Gdzie zamanipulowałem?
  • Nuncjusz 16.01.2018
    Bogusław to szatan. Trzeba uważać z kim się rozmawia
  • marok 16.01.2018
    Nuncjusz tego jeszcze nie grali
  • refluks 16.01.2018
    Nuncjusz Jestem gorsza od szatana.
    Dam se radę.
  • bogusław44 16.01.2018
    @refluks. Całokształt komentarza dotyczącego Noego zmanipulowałeś...
  • refluks 16.01.2018
    Bogusław44 Pierwszy raz czytam o jakimś Noe.
    Kto to?
  • bogusław44 16.01.2018
    @Nuncjusz. Jak Bogusław jest szatanem, to ty kim jesteś ?
  • Nuncjusz 16.01.2018
    Jestem arkanem Noego
  • bogusław44 16.01.2018
    Nuncjusz Na pewno, to jesteś kandydatem do tunelu wiecznej śmierci, jak nie przestaniesz czynić destrukcyjnych falowych zakłóceń w systemie.
  • Violet 16.01.2018
    To, tak trochę jak w przysłowiu: Modli się pod figurą, a diabła ma pod skórą.
    Na równi nachalni...
  • Ozar 16.01.2018
    No to se kurde Nuncjusz masz przeginane w mordę jeża !!!!
  • Canulas 16.01.2018
    Zostawta Cyber-Jehowego w spokoju. Ma swój mikro-klimat, niech się spokojnie kokosi. Rośnie duży i okrąglutki.
  • Ozar 16.01.2018
    Hahahahahaahah masz rację. Amen !!!!!!!!!!!!
  • Felicjanna 16.01.2018
    Cyber- bzduru. Bełkot jeszcze rozumiem, ale te komenty mi inkwizycyjom podśmierdujom
  • bogusław44 16.01.2018
    Felicjanna. Według ciebie, co nie jest bełkotem ?
  • Ozar 16.01.2018
    Dej se pozor jak mówią Ślązacy !!!
  • refluks 16.01.2018
    Ozar Co ty masz z tymi wykrzyknikami?
  • Ozar 16.01.2018
    refluks A lubie podobnie jak klimaty, czy ciutek, to takie zboczenie !!!!
  • ''jesteś kandydatem do tunelu wiecznej śmierci'', holy fuck.
  • Zaciekawiony 16.01.2018
    Co myślicie o tym aby w taki sam sposób zanalizować bajkę o Czerwonym Kapturku? Może tam też jest ukryte głębokie przesłanie o informacjach falowych?
  • Ozar 16.01.2018
    Hm... kto wie !!!!!
  • Zaciekawiony 16.01.2018
    https://pl.wikisource.org/wiki/Czerwony_Kapturek_(Grimm,_1928)

    "Niedaleko od dużego" - duży, czyli zajmujący przestrzeń świata - "ciemnego od drzew lasu" - ciemny, czyli pozbawiony światła, falowej formy energii - "mieszkała prześliczna dziewczynka" - dziewczynka czyli skupisko różnorodnej energii, czyli nośnik informacji w formie materialnej. "Miała ona różowe" - różowe, czyli mające kolor z zakresu światła widzialnego, czyli falowej formy energii - "jak u poziomki policzki" - policzki, czyli część ciała, czyli jeden z elementów informacji, której falowym nośnikiem w formie materialnej jest dziewczynka - "duże oczki błękitne" - błękitne, czyli mające kolor z zakresu światła widzialnego, falowej formy energii, niebieski ma wysoką energię - "złote, jak pszenica włosy" - złote, metal szlachetny, symbol obfitości, jak pszenica, pożywienie, symbol energii falowej w formie materialnej, włosy, część ciała czyli fragment informacji, której materialnym nośnikiem w formie falowej jest dziewczynka.

    "Kochali ją rodzice" - miłość, czyli najwyższa forma wibracji, czyli działanie Boga bo Bóg jest miłością, rodzice czyli źródło informacji falowych których nośnikiem w formie materialnej jest dziewczynka - " nadewszystko i cieszyli się" - ponad wszystko, czyli wysoką wibracją - "prócz piękności ma czystą i niewinną duszyczkę" - dusza, czyli niematerialna forma informacji falowej, czysta, czyli pozbawiona negatywnych energii. - "Ale najbardziej kochała ją" - kochała, czyli działała przez Boga, który jest miłością, najbardziej, czyli wysokowibracyjnie - "stara babcia" - babcia, czyli pierwotna przyczyna powstania informacji falowej w formie materialnej, czyli jest to potwierdzenie, że dziewczynka, nośnik falowej informacji w formie materialnej, jest przesłaniem od Boga, który jest miłością, skierowanym do ciemnej, czyli pozbawionej światła, falowej formy energii, przestrzeni której symbolem jest las. - "samotnie w głębi lasu mieszkająca" - czyli babcia, praprzyczyna, cierpi samotnie zanurzona w przestrzeni pozbawionej światła, falowej formy energii.
  • bogusław44 17.01.2018
    @Zaciekawiony. Twoje bajdurzenie, nie jest zbieżne ani z Biblią, bo Bóg Wszechmogący jest Prawem Miłości, ani z odkryciami nauki, bo destrukcyjnymi falowymi zakłóceniami w systemie jest twoje bajdurrzenie.
  • Zaciekawiony 17.01.2018
    bogusław44
    Moje bajdurzenie jest zgodne z Czerwonym Kapturkiem.

    A twoje jest niezgodne z nauką.
  • bogusław44 18.01.2018
    @Zaciekawiony. Wskaż niezgodność z nauką...
  • refluks 16.01.2018
    Wykreowałam zainteresowanie powieścią Margerity i kasting na postaci we tejże.
    I tu tyż ściągłam avataray.
    Jestem makiawelicznym geniuszem.
    Otworzę we lato stragan z czymś i nabiję dutkami kabzę na turystach.
    Niech żyje opowi, poligon zdolności!
  • No ja już wcześniej tu zacumowałam, a nawet wstawiałam w cytatach jego gaworzenia z cyklu: ''lepiej się zdecyduj, bo Pan Jezus o takich niezdecydowanych powiedział, że wypluje ich z ust swoich'' ;).
  • O chuj, spadłam z łóżka: ''refluks: Dlaczego negujesz i manipulujesz rzeczywistymi słowami i rzeczywistymi faktami ? Jak szatan w Edenie, że "Na pewno nie umrzecie"
  • Zaciekawiony 18.01.2018
    Powieść Margerity wzbudza zainteresowanie od czasów, gdy jeszcze opowiadała o życiu Basi. Obok czegoś takiego trudno przejść obojętnie, sam-a przyznasz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania