Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Wyjścia 2,14

"A ten odpowiedział: Któż cię ustanowił przełożonym i sędzią nad nami ?, czy zamierzasz mię zabić, tak jak zabiłeś Egipcjanina ? Mojżesz zląkł się i pomyślał: Zapewne sprawa ta wyszła na jaw" Czyli a ten, rodak niewolnik Egipski odpowiedział mową słów: Któż cię, Mojżesza ustanowił, kryteria wyboru dokonanego przez stworzonego człowieka, przełożonym, sprawujący władzę nad grupą ludzi i sędzią, ustanowiony do orzekania w sprawach spornych według człowieka kryterium wartości, nad nami, rodakami - niewolnikami Egipskimi, czy zamierzasz, chcesz dokonać czynu mnie, rodaka - niewolnika Egipskiego zabić, pozbawić życia, tak jak zabiłeś, pozbawiłeś życia Egipcjanina, nadzorcę Egipskiego, z gorliwości o życie rodaka swego. Mojżesz zląkł się, zaniepokoił się o swoje życie i pomyślał, o dokonanym czynie, nośnik informacji zamieszczony w Mojżesza informacji o całości rodzaju informacji, z nośnikami informacji myśli, słów i uczynków: Zapewne, z pewnością sprawa ta, dokonany czyn wyszła na jaw, została ujawniona, że pozbawiłem życia Egipcjanina, z gorliwości o życie rodaka swego (Wj.2,14)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania