Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Wyjścia 2,16

"A kapłan Midianitów miał siedem córek; przyszły one i czerpały wodę i napełniły koryto, aby napoić trzodę ojca swego" Czyli a kapłan, ustanowiony do pełnienia czynności kultu religijnego (Pw 32,17; Ps. 106,37; 2Król. 17,17; 3,27) Midianitów, plemię potomków synów Midiana, syna Abrahama z drugiej żony Ketury (Rdz 25,1) Miał siedem córek, jak sześć dni stwarzania uniwersum holograficznego przez Boga Wszechmogącego, i siódmy szabat - sobota dzień odpoczynku w trosce o zdrowie nasze (Rdz 2,2-3) Przyszły one, do źródła wody i czerpały, naczyniami wodę, rodzaj informacji dla rodzajów informacji i napełniły, wodą koryto, produkt z rodzaju informacji, aby napoić, dostarczyć rodzajom informacji, rodzaju informacji dla trzody, rodzajów informacji, ojca swego, rodzaj informacji mężczyzny do poczęcia potomstwa swego (Wj 2,16)

Następne częściKsięga Wyjścia 2,17-19

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Nonsferatu 08.07.2018
    https://www.salon24.pl/u/ksiegaponadczasowa/874410,ksiega-wyjscia-2-16
  • kalaallisut 08.07.2018
    Nosferatu to tylko jedna z setek stron, na których ta osoba pod różnymi nickami publikuje.
  • kalaallisut 08.07.2018
    Zazwyczaj bywały Nicki nawiązujące do Boga.
    Tutaj mamy cos innego Lajle:
    -miasto w środkowej Arabii Saudyjskiej, w prowincji Rijad, 330 km na południe od miasta Rijad.
    -Lajla i Madżnun — klasyczna bliskowschodnia historia miłosna. Oparta jest ona na historii młodzieńca o imieniu Qays, żyjącego w drugiej połowie VII wieku. Z powodu miłości jaką żywił do Lajli, Qays zyskał przydomek Madżnun, czyli szaleniec.

    Jeżeli to ma jakiekolwiek znaczenie w znaczeniu dla tej osoby...
  • bogusław44 08.07.2018
    @kalaallisut. Lajla to światło księżyca dla zbiorowej nieświadomości. Bo nie wszyscy chcą żyć w błogiej nieświadomości jak ty.
  • bogusław44 08.07.2018
    @Nosferatu. Jaka jest twoja intencja, że podałeś adres bloga na Salonie24 ?
  • kalaallisut 08.07.2018
    bogusław44 Dziękuję za interpretację lajla, masz "ciekawy" dobór nicków, które mają dla Ciebie zawsze znaczenie.
    A dlaczego zakładasz, że żyję w błogiej nieświadomości Bogusław?
    Ja tylko nawiązałam do tego że używasz wielu nicków, które zazwyczaj odnosiły się do Boga i publilkujesz na wielu różnych portalach. Źdrodla znaczenia lajla nie znałam o to.
    Nie wiem skąd u Ciebie takie wrogie nastawienie lub założenie, że "nie wszyscy chcą żyć w błogiej nieświadomości jak ty".
    Bogusław tak się składa, że jestem świadoma.
    A to co robisz, w skrócie nikogo nie uświadomi, może wzbudzić chwilową ciekawość ale później znużenie i skutekt odwrotny.
    Uswiadomic może niestety tylko sam Bóg owszem czasami przez działanie jakiegoś człowieka...
    ale jakoś wewnętrznie czuję, że nie takim jak Ty robisz.
    Bóg uświadamia też przez konkretne wydarzenia w życiu danej jednostki.

    A do świadomości jest tylko to:
    J 4,8.16
  • kalaallisut 08.07.2018
    To jest źródłem a nie powyższa interpretacja.
  • kalaallisut 08.07.2018
    W każdym bądź razie ja nie oceniam, być może masz w tym ukryte jakieś dobro, jakiś owoc z drzewa?
    Tylko "uświadamiając" wystrzmaj się przed ocenianiem kogokolwiek z góry i zakładaniem kto ci i jak chce. Pochopne ocenianie i osadzanie na pewno nie jest po Bożemu. Miłej niedzieli
  • bogusław44 08.07.2018
    @kalaallisut. W twoim komentarzu są aluzje niczym nie uzasadnione, czyli wyjątkowo złośliwe. Uważasz, że nie tak należy tłumaczyć biblijne wersety, to wskaż jak według ciebie należy je tłumaczyć.
  • kalaallisut 08.07.2018
    bogusław44 Nie - napisałam, że tłumacząc w ten sposób werset po wersecie nikogo nie uświadomisz. Jeżeli chcesz kogo kolwiek uświadamiać co do przesłania Bibli i wzorca, powinnes zrobic to w przystępny sposób opowiedzieć o czym jest dana księga, jakie tematy porusza, metaforą do czego jest, opisać i podać przykłady z życia wzięte, sam Jezus nie posługiwał się językiem stricte naukowym, tylko językiem przypowieści, bo takie n
  • kalaallisut 08.07.2018
    Urwało, ale chyba wiesz o co chodzi.
    Wskaż mi ile osób, czytając werset za wersetem zostało uświadomionych (ile różnych portali, ile publikacji,ile osób przeczytało, a ile skomentowało, że teraz dzięki twojemu tłumaczeniu zostalo uświadomionych)? Myślę, że każdy kto przeczytał Bibile i Tomasza a kempisa, zna wrzocec i jest wmiare świadomy, bo druga książka np uświadamia wzorzec postępowania, jak ludzki, schematy działań itd.
  • kalaallisut 08.07.2018
    I Lajla to rowniez kultu Bogini Laila, jego wyznawcy zainicjowali rewolucję antychrześcijańską w latach 30-tych drugiego tysiąclecia z apogeum około roku 1036.
    To coś ala kult Luny.
  • bogusław44 09.07.2018
    @kalaallisut.
    Biblijne wersety tłumaczę w związku z wieloma religiami i wyznaniami, które są na słowo honoru, bez mocnej podbudowy odkryć nauki. Aby każdy był świadomy, że Biblia jest instrukcją życia w systemie, a Jezus Zbawiciel wzorem człowieka dla człowieka, aby w systemie duchowo - informacyjnym nie czynić destrukcyjnych falowych zakłóceń i nie ponieś wiecznej śmierci w tunelu swoich uczynków, naukowo udowodniony.
  • kalaallisut 09.07.2018
    bogusław44 Ile osób uświadomiły Twoje teksty?Masz jakieś poparcie akceptację od jakiś czytelników?Bo jeżeli nie...to chyba warto zerwidować taką działalność i spróbować w inny sposób, jeżeli chcesz kogokolwiek uświadamiać to musisz tekstem trafiać do odbiorcy i poruszać, taką forma moim zdaniem ani nie porusza ani nie trafia. Dawałeś coś o ego i o rodzinie. Spróbuj innej formy trzeba być elastycznym. To sztuka poruszyć kogoś i uświadamiać rzeczywiście. To marnotrawstwo czasu. Spróbuj własnymi słowami od serca pisać opisywać, na przykładzie swojego życia możesz opisać co wpłynęło na twoją świadomość np lub które fragmenty z bibli ciebie poruszają i dlaczego.
  • kalaallisut 09.07.2018
    O tunelu też różnie można pisać:
    " istniał tylko jeden tunel, ciemny i samotny: mój, tunel, w którym przebiegło moje dzieciństwo, moja młodość, całe moje życie"
  • Zaciekawiony 09.07.2018
    bogusław44 Tunel uczynków nie jest naukowo udowodniony. Książka na którą się powoływałeś to pseudonauka polegająca na wciskaniu słowa "kwantowomechaniczny" w mistyczne koncepcje, aby robić wrażenie na maluczkich.
  • kalaallisut 09.07.2018
    Zaciekawiony A na jaką się powoływał?
    Tunel istnieje metaforycznie na pewno i na pewno w naszej glowie, pod wpływem szybszego niż normalnie przepływu informacji pomiędzy neruonami nieraz zostaje uruchomiony.
  • bogusław44 10.07.2018
    @kalaallisut: Czynienie destrukcyjnych falowych zakłóceń w systemie dotyczy każdego z nas i przysparza dramatów, cierpień i śmierci całego stworzenia. Twoje negowanie i manipulowanie faktami czyni destrukcyjne falowe zakłócenia w systemie, czyli masz udział w dramatach, cierpieniu i śmierci całego stworzenia.
  • bogusław44 10.07.2018
    @Zaciekawiony: Naukowy fakt dotyczące tunelu udowodniony empirycznie, nazwałeś pseudonauką, to jest oszustwo, które podlega pod kodeks karny.
  • Zaciekawiony 11.07.2018
    bogusław44 zalinkuj eksperyment naukowy, w którym potwierdzono istnienie tego tunelu.
  • Nuncjusz 11.07.2018
    Zaciekawiony pudziesz siedzieć :)
    Będziemy przysyłać paczki, nie martw się
  • bogusław44 11.07.2018
    @Zaciekawiony: Empiryczne doświadczenia w Instytucie Roberta A. Monroe, naukowe eksperymenty w Prinicyton Uniwersity, oraz naukowo - empiryczne dowody Danuty Adamskiej-Rutkowskiej.
  • kalaallisut 11.07.2018
    bogusław44 parapsychologia to nauka?
    I tak na poważnie po pierwsze nie neguję a podsumowuje czy z Twojej działalności jest owoc, kogoś uswiadomiles ile osób odezwało się że tak dziękuję pod twoim tekstem?Jakie są fakty?
    Dwa nie manipuluje wskaż gdzie?
    Po trzy podsunęłam Ci pomysł kierunek że zamiast werset za wersetem krótkie teksty wstawiaj jak o ego i rodzinie.
    Teksty ubrane w Twoje przemyślenia.
    Po czwarte odpowiedz jak zaczął się u ciebie ten konik z interpretacją bibli od czego się zaczęła "pasją"?
  • kalaallisut 11.07.2018
    kalaallisut To ezoteryka to tkzw świadome śnienie.
  • Canulas 11.07.2018
    bogusław44, mam trylogię R. Monroe. Kiedyś się interesowałem Obe. Świadomym śnieniem też
  • kalaallisut 11.07.2018
    No to ja zadam kolejne pytanie, jak często sobie tak "podróżujesz", bo obee może być katalizatorem dla chorób psychicznych.
  • kalaallisut 11.07.2018
    Zgubne skutki praktyk OOBE i im podobnych.
    Na stronach internetowych, w ezoterycznych księgarniach coraz więcej można znaleźć informacji i książek o tzw. OOBE czyli out of body experiences, także NDE near-death experience, oraz o LD – lucid dream. Co lub kto za tymi praktykami stoi i jakie niosą za sobą one skutki?

    Ezoteryczne strony internetowe zawierają instrukcje – techniki wchodzenia w te odmienne stany świadomości, a tym samym umożliwiają manipulowanie w swojej podświadomości i otwarcie swojej duchowości na otaczające nas byty duchowe. Osoby będące w stanie OOBE twierdziły np., że mogły się poruszać, dokonywać obserwacji i komunikować z innymi istotami inteligentnymi podczas gdy ich ciała spoczywały nieruchomo. Zjawisko to występuje często także pod wpływem pewnych substancji halucynogennych i narkotycznych, a także może pojawiać się w świadomych snach – LD.

    Trzeba zacząć ostrzegać przed tymi technikami i nazywać je tym czym są, a są to elementy technik okultystycznych, nawet jeżeli na początku są postrzegane jako niewinne i nieszkodliwe. Nazywa je tak najwybitniejszy polski ekspert technik New Age O. Aleksander Posacki
  • kalaallisut 11.07.2018
    „Za nową formę spirytyzmu można uznać także niektóre doświadczenia typu "doświadczenia poza ciałem" (out-of-body experience: OBE lub OOBE) w takiej formie, jak doświadczał ich R. Monroe, a zwłaszcza tzw. doświadczenia bliskie śmierci (near-death experience: NDE)”

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania