Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Wyjścia 2,17-19

"Ale nadeszli pasterze i odpędzili je. Wtedy Mojżesz powstał i pomógł im, i napoił ich trzodę" Czyli analogicznie do współczesnych pasterzy - nauczycieli związków wyznaniowych, którzy nie dają dostępu do holistycznego tłumaczenia wersetów biblijnych - źródła wiedzy, wiary i świadomości, że Bóg Wszechmogący stworzył twórczą myślą system duchowo - informacyjnej całości, w którym zjedzony owoc banana, bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29-30) Uczynił destrukcyjne falowe zakłócenia, oraz myśli, słowa i uczynki, które czynią destrukcyjne falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją. Biblia - instrukcją życia w systemie. Jezus Zbawiciel wzorem człowieka dla człowieka, aby nie czynić destrukcyjnych falowych zakłóceń w systemie. I nie ponieś wiecznej śmierci w tunelu uczynków swoich, udowodniony empirycznie i naukowo, ale być zbawionym, żyć wiecznie w nowym systemie duchowo - informacyjnej całości (Obj. 21) Wtedy Mojżesz zaczął być pasterzem w lokalnym systemie prawno - etycznym, egzekwowanym przez system ofiarniczy, według wskazań Boga Wszechmogącego dla potomków synów Jakuba, potomka Abrahama. "A gdy wróciły do Reguela ojca swego, on rzekł: Czemu to dziś przybyliście tak wcześnie? " Czyli analogicznie, wrócić dziś do holistycznego tłumaczenia wersetów biblijnych - źródła wiedzy, wiary i świadomości, instrukcji życia w systemie według wskazań Boga Wszechmogącego dla wszystkich związków wyznaniowych "A one odpowiedziały: Pewien Egipcjanin obronił nas przed pasterzami, nadto naczerpał nam dużo wody i napoił trzodę" Czyli analogicznie do Mojżesza, którego nauczycielami byli kapłani egipscy z On, który stał się nauczycielem życia w lokalnym systemie prawno - etycznym dla potomków Abrahama. Niech współcześni pasterze - nauczyciele związków wyznaniowych, staną się jak Mojżesz, nauczycielami życia w systemie duchowo - informacyjnym, według wskazań Boga Wszechmogącego, który strzeże, pomaga, zapewnia dobrobyt, bezpieczeństwo i nie tylko... (Wj. 2,17-19)

Dalsze artykuły na blogu ksiegaponadczasowa.salon24.pl

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • krajew34 06.10.2018
    Nie mam pojęcia, po co wrzucać taki fragment i to z zawiłym opisem... Nawet nie potrafiłem tego przeczytać że zrozumieniem...
  • bogusław44 06.10.2018
    Proszę napisać, co jest niezrozumałego będę służył pomocą w zrozumieniu.
  • bogusław44, skad pomysl, ze Bog zapewnia dobrobyt?
    Przeciez chyba Biblia mowi, ze dobrobyt tu na Ziemii nie ma zadnej wartosci.
  • bogusław44 06.10.2018
    e make i ka pololi: Błogosławieństwo, bezpieczeństwo i dobrobyt, które dotyczą: Abrahama, Izaaka i Jakuba (Rdz 12,1-4; 13,2; 20,14; 23,6; 26,3-5; 28,15 etc...
  • betti 06.10.2018
    Żydzi wierzą, że Pan Bóg zapewnia dobrobyt, dlatego nie uwierzyli w Jezusa, bo przyszedł na swiat w biedzie, więc nadal czekają na Mesjasza. którego obiecał im Pan Bóg.
  • bogusław44 06.10.2018
    Jezus Zbawiciel wzór człowieka dla człowieka zmienił świadomość, że mamy troszczyć się o innych, wtedy Bóg Wszechmogący będzie się troszczył o potrzeby nasze wielokrotnie pomnożone.
  • betti 06.10.2018
    bogusław44 a bezinteresownie nie da się kochać?
  • bogusław44 06.10.2018
    betti: Uświadamianie bliźniego jest bezinteresowną miłością.
  • betti 06.10.2018
    bogusław44 ale jeśli Ty uświadasz błędnie interpretując biblię, to jaka jest wtedy Twoja miłość? Bo widzisz Pan Jezus zostawił nam jasne przepowiednie, tymczasem czytając Ciebie można przypuszczać, że ta Biblia to szyfr... jakieś rodzaje informacji dla informacji... INACZEJ MASŁO MAŚLANE.
  • Jezus Zbawiciel nie uswiadamia, ze masz sie troszczyc o potrzeby drugiego czlowieka, bo wtedy Bog zatroszczy sie o Twoje xd.
  • Ozar 06.10.2018
    Bogusław, a dlaczego jest tak, że ludzie którzy maja w d.... innych i robią ogromne fortuny, czasami poprzez zbrodnie zyja jak królowie, a ci, którzy pomagają innym klepią biedę i to od tysięcy lat. Co na to Pan Bóg?
  • bogusław44 06.10.2018
    @Ozar: Odpowiedź znajdziesz w Biblii (Jk 5,5; Łuk. 16,19,25)
  • Ozar: zalezy w jakim wyznaniu. Nie wiem, o jakie wyznanie opiera sie "duchowo informacyjny" system Boguslawa (?).
    W Judaizmie wierzy sie, ze jesli ktos jest bogaty, to dlatego, ze dobrze sluzy Bogu, Protestantyzm mowi, ze wszystko jest z gory zapisane (jesli jestes bogaty, to dlatego ze Bog chcial, bys byl bogaty).
    No ale: Kosciol Rzymskokatolicki mowi, ze Twoja doczesna sytuacja nie jest wazna, sadzony bedziesz po smierci, to ile masz pieniedzy nijak nie okresla, ze Bog Cie kocha, czy tez nie kocha.
    Mowi, zeby nie osadzac sytuacji drugiego czlowieka, bo to zrobi Bog. Istnieje obowiazek jalmuzny, ktory zaklada pomoc biednym, a nie nie zwracanie na nich uwagi, bo 'skoro sa biedni, to Bog nie zatroszczyl sie o ich dobrobyt, czyli sa zli i mozna ich miec w dupie'. Jezus chodzil do trendowatych i kobiet upadlych, rozmawial z nimi, nie stronil od nich.
  • Aisak 06.10.2018
    Wybaw nas borze od zła wszelkiego
    Oraz
    Od nawiedzonych w czynie i słowie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania