Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Wyjścia 2,7

"Wtedy siostra jego rzekła do córki faraona: Czy mam pójść i zawołać ci kobietę, mamkę hebrajską, by ci karmiła to dziecko ? " Czyli wtedy siostra, rodzaj informacji poczęty z tego samego mężczyzny i z tej samej kobiety, jego, brata swego poczętego z tego samego mężczyzny i kobiety, rzekła: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów do córki faraona, rodzaj informacji poczęty przez faraona i żonę faraona: Czy mam pójść, funkcjonalnie ukształtowaną formą ruchu i zawołać, głośne słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów ci kobietę, rodzaj informacji funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie do poczęcia, rodzenia i karmienia dziecka, mamkę hebrajską, w zastępstwie kobiety, która poczęła, urodziła i karmiła, funkcjonalnie ukształtowanym zewnętrznie rodzajem informacji do karmienia rodzajem informacji hebrajską, od Hebera, ojca Joktana i Pelega, od którego wywodzą się potomkowie Abrahama, z jednego rodu Sema, by ci karmiła, rodzajem informacji to dziecko, młody rodzaj informacji (Wj. 2,7)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • ''by ci karmiła, rodzajem informacji to dziecko, młody rodzaj informacji ''

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  • Iwona 04.07.2018
    wydaje się, że autor żywi się jakimś dziwnym rodzajem informacji.
  • bogusław44 05.07.2018
    @Iwona, @e make i ka pololi
    Dziwni i wyjątkowo złośliwi, to jesteście wy, bo teraz jesteście świadomi, czym jest materia nazwana umownie.
  • Tak, Bogusław. Ja jestem dziwna i wyjątkowo złośliwa, ale nie sądzę, żeby to miało jakikolwiek związek z Tobą i materią nazwaną umownie.
  • bogusław44 05.07.2018
    @e make i ka pololi: Piszę o rzeczywistych i rzetelnych faktach biblijnych, a patologia pisze, co wie, a nie wie, co pisze.
  • bogusław44, ale piszesz o nich w nierzeczywisty i nierzetelny sposób, a patologia pisze, co wie, a wie, że nie wiesz, co piszesz.
  • bogusław44 05.07.2018
    @e make i ka pololi. Nie mogę, a nawet nie należy zniżać się do poziomu patologii.
  • puszczyk 05.07.2018
    Słusznie.
    Dlatego nikt tu nie wchodzi.
    Nie chce się zniżać. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania