Poprzednie częściKto się dowiedział?
Pokaż listęUkryj listę

Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Kto się dowiedział? Część 1

Claudio usłyszał jakieś ciche mruczenie. Z trudem otworzył zaspane oczy, zerkając na swojego tatę.

Caesaro mówił do siebie przez sen. Słychać było dość niewyraźne:

- Wszyscy wiedzą... Wszyscy wiedzą...

Chłopak lekko trącił go łokciem. Mężczyzna tak się wystraszył, że prawie spadł z łóżka.

- Wszyscy wiedzą! - wrzasnął, siadając na łóżku.

Długie włosy w kolorze starego złota opadły mu na twarz. Claudio odgarnał je z uśmiechem.

- Boże... - Caesaro szeroko otwartymi oczami wpatrywał się w syna - Co się... To był tylko sen! Chryste...

- Spokojnie - Claudio pogłaskał go po drżącej dłoni - Już dobrze. Co ci się śniło?

Caesaro ciężko westchnął, mocno łapiąc syna za rękę.

- Śniło mi się, że wszyscy się dowiedzieli. Chyba.

- O czym?

Mężczyzna posłał mu błagalne spojrzenie.

- A tak! Rozumiem.

Zapadła cisza. Claudio aż słyszał głośne bicie serca taty. Mocno go przytulił.

- Synku...

- Tak?

- Czy ja jestem nienormalny?

Chłopak przez chwilę nic nie mówił. Ojciec często go o to pytał, chyba zaczął bać się samego siebie.

- Nie. Oczywiście, że nie.

Delikatnie pocałował go w usta. Caesaro uśmiechnął się tajemniczo.

- Chcesz?

- Mhm - rozkosznie zamruczał Claudio.

 

Obaj cieszyli się, że są tak blisko siebie.

Tej nocy szczególnie, bliżej już się chyba nie dało.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Klaudunia 21.12.2019
    Jakby co, to poprzednie było wstępem
  • Pan Buczybór 21.12.2019
    Przy zapisie dialogów używamy pauz/półpauz, a nie dywizów. Więcej tutaj: https://www.ekorekta24.pl/myslnik-pauza-polpauza-i-dywiz-lacznik-czym-sie-roznia-i-jak-je-stosowac/

    A tak w ogóle to czemu ciągle piszesz o tym samym? Masz jakąś obsesję na punkcie geji, czy co? I nie, że się tylko czepiam, bo sama tematyka nie jest wcale taka zła, ale ciągle trzymasz się utartego szlaku i nie wykorzystujesz potencjału. Piszesz o gejach, bo lubisz gejów i nie wynika z tego nic interesującego dla czytelnika.
  • Klaudunia 21.12.2019
    Nie tylko o gejach ?
    Dzieło o Hitlerze już się szykuje, musisz trochę poczekać.
    Ale może powiedz mi, o czym innym mogłabym napisać, może się nad tym zastanowię. Wiesz - wskaż jakiś kierunek. Mogę pisać o różnych rzeczach, ale są tematy mi bliższe i dalsze.
    Dzięki :)
  • betti 21.12.2019
    To się kupy nie trzyma, jeżeli kontynuacja. Wcześniej, że dzieci go znienawidzą, teraz kazirodczy związek... niechby okazało się, że jest gejem, ale dlaczego jeszcze syna w to wciągać? W kazirodztwie nie ma niczego doniosłego, to najgorsze zboczenie, kiedy wykorzystuje się najbliższe osoby. Ohyda!
  • Klaudunia 21.12.2019
    Skoro tak uważasz ?
    Wybacz, ale odnoszę wrażenie, że opinie byłyby kompletnie inne, gdybym napisała o kochających się bracie i siostrze. Kazirodztwo to może i zboczenie, ale nie zawsze wykorzystywanie najbliższych osób. W tym przypadku akurat obaj tego chcą, więc jak to może być wykorzystywanie?

    Chodziło o to, że inne dzieci znienawidziłyby ojca, gdyby się dowiedziały, że sypia z ich bratem
  • betti 21.12.2019
    Klaudunia każdy by nawet plunąć nie chciał w jego stronę, bo śliny szkoda na takie dno, ale skoro ciebie to pasjonuje, jest takie wspaniałe i wyjątkowe, to twórz to swoje gówno. Co za różnica czy ojciec z synem, czy brat z siostrą, jednakowe dno...
  • Klaudunia 21.12.2019
    betti Ludzie go nie rozumią, to wszystko
  • Klaudunia 21.12.2019
    betti O pierwszym tekście pisałaś, że nawet byłoby dobre, teraz, że jest do niczego. No, no ?
  • Klaudunia 21.12.2019
    betti Sorry, chyba źle coś zrozumiałam, o czym lub o kim piszesz?
  • betti 21.12.2019
    Klaudunia ''nie rozumieją'' jeśli już. Normalni ludzie tego nie rozumieją, więc nie ma się czemu dziwić, dla zboczeńców, to dobre... Gdzie ty słyszałaś, że związek ojca z synem, czy brata z siostrą, to coś zwyczajnego, przecież na to jest nawet paragraf...
  • Klaudunia 21.12.2019
    betti A, ty o tym! Boże... Sorry, faktycznie powinno być ,,rozumieją".
    Przecież wiem, że jest na to paragraf, ktoś, kto inreresuje się polityką, wie takie rzeczy.
    Ale każdy ma swoje zdanie. A kazirodztwo to coś, o czym się milczy. Niesłusznie
  • betti 21.12.2019
    Klaudunia dlatego ty zachwalasz uroki takich związków?
  • Klaudunia 21.12.2019
    betti Nie zachwalam, choć nie jestem też przeciwna. Mówię, że to temat drażliwy dla wielu ludzi, a nie powinno się takich unikać
  • betti 21.12.2019
    Klaudunia nie jesteś przeciwna kazirodztwu? Czytasz relacje dzieciaków z takich domów? One dosyć późno dowiadują się, że to nie jest normalne, bo w większości domów rodzice nie traktują dzieci jak żon czy mężów, a rodzeństwo jest od wspierania się, pomagania sobie, a nie od tworzenia jakichś chorych relacji. Na jakim ty świecie żyjesz?
  • Klaudunia 21.12.2019
    betti Nie jestem przeciwna i nie pochwalam
    Powiedzmy, że mam neutralny stosunek. Powoduje to w pewnym senie religia, jestem katoliczką i wiem, że kazirodztwo jest grzechem
  • betti 21.12.2019
    Ja bym kastrowała z mety, takich ojców, braci itd. Zboczeńców trzeba tępić jak zarazę.
  • Klaudunia 21.12.2019
    betti Ale to dotyczy też kobiet.
    A poza tym chodzi tu też o psychologiczne kompleksy
  • betti 21.12.2019
    Klaudunia to nie kompleksy, to po prostu zboczenie, Tego się nie leczy i nie wyleczy. Chociaż osobiście uważam, że kiedy karą byłaby kastracja, większość w cudowny sposób by ozdrowiała i wyzbyła się kompleksów...
  • Klaudunia 22.12.2019
    betti Możliwe
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    Homo kazirodztwo było w trylogii Millenium Stiega Larssona.
  • TheRebelliousOne 21.12.2019
    Nie jestem zwolennikiem środowisk LGBT, ale przyznam, że opowiadanie jest całkiem niezłe, choć krótkie. No i to kazirodztwo... odważny temat do poruszenia. Ode mnie 4 i pozdrowienia. :)
  • Klaudunia 21.12.2019
    Dziękuję :)
  • TheRebelliousOne 21.12.2019
    Klaudunia O, i chyba wcześniej nie napisałem... Wesołych Świąt i zapraszam również do przeczytania mojej twórczości w wolnym czasie. :)
  • Klaudunia 21.12.2019
    TheRebelliousOne Wesołych Świąt!
    Możesz na mnie liczyć ;)
  • Areckis 22.12.2019
    Serio? Znów te klimaty? O ile temat homosiowy tak jak i heterosiowy mi nie przeszkadza (jako twórczość i nie tylko) to serio mam już dość. Usilne wpychanie tematów kontrowersyjnych pod względem seksualności robi się już załosne i oklepane. O ile stosownie tych motywów wydaje się być oryginalne to w twoich tekstach jest zwyczajnie męczące. Nie wiem co ma to na celu. Promowanie się w niektórych środowiskach czy zyskanie poklasku? Piszesz w dobrym i zrozumiałym stylu ale te usilne próby kreowania wizerunku osoby postępowej mijają się z celem bo ludzie nie są głupi. Pisz tak jak piszesz bo dobrze ci to wychodzi ale ... Poglądy są jak przyrodzenie. Możesz być z niego dumnym i o nim opowiadać ale nie wciskaj ich komuś na siłę.
  • Klaudunia 22.12.2019
    Nie wciskam ich komuś na siłę, tylko normalnie piszę. To tylko opowiadanie.
    Jak ci się nie podoba, nie czytaj.
  • Klaudunia 22.12.2019
    O czym innym niby mam pisać? O pięknych, niezwykłych, odważnych kobietach? (Na to nawet nie licz).
    Każdy, kto pisze, umieszcza w swoich tekstach swoje poglądy. Jeśli tak nie jest, to po co w ogóle piszemy?
  • Klaudunia 22.12.2019
    Sami chcieliście kontynuacji, więc macie. A zatem proszę bez dyskusji, wszystko jest wyjaśnione. Niestety, ale tak bywa ?
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    Nie kłam.
    Bo ja nie chciałam.
    Tamto coś wskazywało na to coś.
  • Klaudunia 22.12.2019
    Ty nie.
    Ale inni tak.
    Zainteresowani wiedzą ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania