-------------------

-------------------------------------------------

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • betti 14.10.2019
    Strasznie patetycznie, dlaczego?
  • franekzawór 14.10.2019
    Betti, miałem wczoraj pisać tekst satyryczny, ale napisał się inny. Tu poważna tematyka pogrzebu, dlatego patos i etos. Ja sobie coś tam próbuję pisać, ciekawi mnie czy z czasem będę lepszy w rymowaniu, bo jak na razie dużo czasu mnie to kosztuje :(
  • franekzawór 14.10.2019
    Betti, ja lubię różne tego typu wiersze z epoki romantyzmu i do dzisiaj czasem czytam, ale może przedobrzyłem :D przy czytaniu można zamienić duch na chuj i będzie dobrze hi hi.
  • Bogumił 14.10.2019
    franekzawór wjechałem ci na ambicję z dymem pożarów bo podobne
  • franekzawór 14.10.2019
    Bogumił, wszystko by się zgadzało, gdyby nie to, że ja nie znam "Dymu pożarów", nie czytam każdego wiersza tu na stronie, a twoje czytam, odkąd zacząłeś pisać jak człowiek. Chyba że znam wiersz i nie wiem o który chodzi. To po prost pisane taką samą miarą jak Pizdolona 2, tylko wczoraj byłem w nastroju refleksyjnym, a nie frywolnym. Takiego wiersza mi się zachciało trochę jak z epoki romantyzmu.
  • Bogumił 14.10.2019
    franekzawór przecież dyskutowaliśmy parę dni temu o tym tekście Ujejskiego w którymś z Twoich wątków, sklerozę masz Stefan?
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Betti, mam nowy awatar - zielony. teraz juz na pewno za mnie wyjdziesz, bo ładny.
  • Bogumił 14.10.2019
    yanko wojownik spralaj
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, nie znam słowa - może jakieś podpowiedzi? Bardzo proszę.
  • Bogumił 14.10.2019
    yanko wojownik spadaj psycholu
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, Jeszcze nie dojrzałem, to moja gałąź a ja jestem jeszcze zielony i wiszę!
  • franekzawór 14.10.2019
    Dzie tu mi na pogrzebie Bogumił - pohamuj się Waść trochę :D
  • franekzawór 14.10.2019
    Ale daję słowo, że ja nie kumam czy chodzi o tekst Ujejskiego czy o inny tekst, tekst Ujejskiego pamiętam - bardzo dobry tekst, prawdziwa polska poezja. Ja się niczym nie inspirowałem, jedynie miarą, której użył ktoś tam kiedyś, może Fredro, bo to nie wiadomo, kto jest autorem, dawniej można było pójść do paki albo na stryczek za taką Pizdolonę, dzisiaj nie idzie się do paki - za to nikt nie czyta :D
  • franekzawór 14.10.2019
    Szczerze mówiąc to nie wiem czy ja przesadziłem, czy Betti torchę przesadza, bo to o bardzo poważnych sprawach tekst, ale swojego tekstu autor nigdy do końca nie wyczuje.
  • Bogumił 14.10.2019
    To tak jak mój, miał być nostalgiczny, a wyszedł dla dzieci.
  • franekzawór 14.10.2019
    Bogumił, wyszło na tyle na ile potrafiłem.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    "zbudź się, Janie!" - Jakby do mnie. Tak się wzruszam, to mi bliskie. Lubię bardzo rymowanie.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Przeczytałem, w ręce klaskam, gratulacje rymującym. Mniejsza zaś już o temata, styl mi leży, lubię bardzo chyba mnie uniosło z deka, to pisanie. Lewituję, czyli latam.
  • franekzawór 14.10.2019
    Jesteś swój chop, Yanie! Co tu wincyj godać!
  • franekzawór 14.10.2019
    Ja dopiero stawiam pierwsze kroki po latach, jak osesek, i muszę powiedzieć, że to bardzo trudno... nie daję sobie do końca rady - niczym kaleka piszę jak umiem, żeby przekazać to, co mi leży na sercu.
  • franekzawór 14.10.2019
    Taki się mnie zamarzył wiersz jak piękny wiersz Burnsa "U pięknych wybrzeży Ayru" i dlatego o tym dzwonie jakoś mi się pokojarzyło.
  • Pan Buczybór 14.10.2019
    trochę taki wehikuł do przeszłości pod względem stylu. Rzecz nie dla mnie, ale skoro to świadoma konwencja, to się nie czepiam
  • franekzawór 14.10.2019
    Panie Buczyborze, bo ja mam swoich miszczów, nie - Woltera, który był Lemem swoich czasów i bardzo warto kupić i przeczytać jego historyjki, Diderota itp. i to mi się zawsze kojarzyło i kojarzy z literaturą. Mi się wydaje, że czas nie płynie liniowo i niekoniecznie pisane coś starym stylem musi być stare bo traktuje przeciez o wspoczesnosci. Moze jak bym byl z 20 lat starszy to forma bylaby mniej - jak napisala Betti -patetyczna, na terazniejszy momemnt inaczej sobie nie potrafie wypbrazic pogrzebu polskich wartosci, ktore gdzies tam w sercu mam.
  • Wertyt 15.10.2019
    Na 5. Ale brakuje mi przytupu w finale, spotkania pięści ze stołem. Dobrze, że ten trzykropek.
  • franekzawór 15.10.2019
    Bo to miało być więcej o naszych czasach, ale mi się odechciało. Tyle co jest jest w zupełności wystarczające. Może coś dopiszę kiedyś.
  • Wertyt 15.10.2019
    franekzawór, no to będę kibicował.
  • franekzawór 15.10.2019
    Wertyt, takie wiersze nie są na portale literackie, na portale są fajne wiersze satyryczne. Wszystko to dokładnie od A do Z przerobiliśmy od początku lat 90. Na portalach są dorośli z mentalnością gówniarzy z podstawówki, grupki takich ćwoków.
  • franekzawór 15.10.2019
    Takie ćwoki to jak pchly - nikt poważny nie będzie zwracał uwagi...
  • Wertyt 15.10.2019
    franekzawór, spokojnie. Wyluzuj i nie generalizuj. W przyrodzie każde stworzenie jest ważne. Nawet pchła czy kleszcz, które nam tak psują krew. Podobnie tutaj. Satyra też jest ważna. Dzięki niej możemy mieć lepszy humor. Ma też prawo traktować o rzeczach mądrych. Wszak Krasickiego kojarzymy właśnie z nią. Życzę uśmiechniętego wieczoru.
  • franekzawór 16.10.2019
    Wertyt, ćwok na portalach to jest stworzenie stadne. W samotności ćwok traci ćwoka właściwości, ale nie każdy, to wszystko zależy. Niektórzy już mają mentalność takich dupków i gówniarzy wyniesioną ze swoich domów i potem takich samych dupków wychowują i ćwoków. Istnieją wśród ćwoków np. też ćwoki pojedyncze, podstarzałe, którym pomieszalo sie pod kopula od siedzenia w domu za komputerem, to jest ćwok tzw. stary. Co ma zostać napisane albo nie to i tak zostanie napisane albo nie, nie ma się czym przejmować.
  • franekzawór 16.10.2019
    Nie ma się czym łamać, bo i tak nikt nie czyta można sobie pisać dla siebie na portalach i powiesić jako papier toaletowy w łazience :)
  • franekzawór 16.10.2019
    My wszystko wiemy, bo wszystko to przerobiliśmy od początku lat 90 od A do Z.
  • franekzawór 16.10.2019
    A jeszcze wracając do Krasickiego - Krasicki to jakby nasz polski Diderot czy Wolter, ludzi naprawdę światłych zawsze było, jest i prawdopodobnie będzie bardzo niewielu, tak już ten świat skonstruowany.
  • Wertyt 17.10.2019
    franekzawór, toż to prawie ćwokologia :). Nieprawda, że nikt nie czyta. Czytają. Jak chwalą, to miło. Jak krytykują - to dobrze. Zmuszają do myślenia i dyskusji. Byleby twórczej. No i w internetach ponoć nic nie ginie. Pozdrawiam.
  • Florian Konrad 17.10.2019
    złaź z cokołu, Poeto, wieszczu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania