T

W wkrótce powstanie poprawione opowiadanie ;) trzeba tylko poczekać :D

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (54)

  • Karo 02.03.2016
    Dziękuję za anonimową piątkę ;)
  • Arysto 02.03.2016
    Z ciekawości zajrzałem - nie porwało. Nie czuć klimatu Londyńskiej ulicy, Rozpruwacz to jednak Jack dla mnie powinien być alias Kuba Rozpruwacz, skoro już trzymamy się nazw, mgła, nie wiem czemu, jest nie do przebycia, z żeber organy zostały wyjęte (sic!), prostytutki najstarszym zawodem świata nie są, dużo niepotrzebnych zaimków, które psują odbiór. Ogólnie przebolałbym nawet fakt policji w 1888 roku w i całe te bibeloty, ale tekst po prostu jest... nieklimatyczny. A Kuba Rozpruwacz to jednak temat, do którego trzeba podejść odpowiednio.

    Wszystko - moim zdaniem. Dam 2.
  • Karo 02.03.2016
    Ok, dzięki za kom, następnym razem podejdę inaczej ;) dzięki jeszcze raz
  • elenawest 02.03.2016
    Mnie też w zupełności to nie porwało. Takie suche, bez emocji, bez tej nutki tajemniczości, która według mnie powinnna towarzyszyć dziewiętnastowiecznej Anglii. Ta mgła powinna się tam snuć cały czas, to gęstnieć to trochę rzednąć, ale być obecną cały czas. Policja wtedy faktycznie nie zajmowała się prostytutkami, ale kiedy zaczęto je brutalnie mordować, w końcu się przebudziła.
    Sory, ale słabe 3
  • Karo 02.03.2016
    spoko, widać nie poradziłem sobie z tym zadaniem... no trudno ;)
  • elenawest 02.03.2016
    Karo czasami tak bywa, nie przejmuj się aż tak ;-)
    A mają być kolejne części? Bo wtedy je mógłbyś dopracować :-)
  • Karo 02.03.2016
    elenawest Na razie kontynuuję serię z Szymonem, ale w przyszłości chętnie poćwiczę z tym szrym klimatem Anglii ;)
  • elenawest 02.03.2016
    Karo ok :-)
  • Truta 02.03.2016
    "Przez żołądek do serca" Kuba Rozpruwacz... tyle refleksji po tekście, dziękuje, naciągane 3 :)
  • Karo 02.03.2016
    Nie wiem za co dziękujesz, to ją powinienem tobie, że raczyłeś przeczytać to coś. Niestety tym razem się nie udało :(
  • Revollo 02.03.2016
    Mi się podoba. Miow pyta że mu też. 5
  • Karo 02.03.2016
    Dziękuję :D
  • Angela 02.03.2016
    Mi niestety też zabrakło klimatu, dreszczyk się nie pojawił. 4: )
  • Karo 02.03.2016
    Przepraszam, powiem tyle, że w następnej części coś wykombinuje
  • Moni 02.03.2016
    Ekhem. Nie zebrałeś faktów, za mało okrutne, a poza tym Kuba rozpruwacz pozostawiał na ciałach swoich ofiar charakterystyczne X. Chyba gdzieś przy piersiach. No i... bez urazy, ale mam takie zdanie jak reszta. Zabrałeś się za Kubę bez pomysłu. :/ Może poczytam drugą część.
  • elenawest 02.03.2016
    Tak, zostawial to X. Poza tym robil ofiarom tak precyzyjna sekcje zwlok, ze zastanawiano sie nad tym czy nie jest aby chirurkiem bardz rzeznikiem.
  • Moni 02.03.2016
    Plus był na tyle arogancki, że sam wysyłał policji dowody. Oczywiście podpisane.
  • elenawest 02.03.2016
    Moni oczywiscie ;-) np ta nerka ;-) masakra... Brrr
  • Moni 02.03.2016
    A ja czytałam o nim tylko jeden artykuł, więc nie powinnam dostrzec żadnych braków. :C Ja wiem, że to nie charakterystyka, ale to właśnie to, że mógł dawać dowody a i tak go nie złapano oraz ta okrutność w połączeniu z precyzją czynią go przerażającym. No i X jest znakiem rozpoznawczym, powinien tam być.
  • Revollo 02.03.2016
    Miow zjadł by nerkę. On uwielbia takie delikatesy.
  • Moni 02.03.2016
    Zjadł ją w połowię, drugą odesłał policji. Tam powiedział im, jak urządził resztę i przyznał, że była pyszna. Miow jest przy nim pizdą.
  • elenawest 02.03.2016
    Moni dokładnie, w liściku było napisane coś na kształt "To jest połowa nerki mojej ostatniej ofiary. Drugą usmażyłem i zjadłem."
  • Revollo 02.03.2016
    Tajemnica Miow jest tak tajemnicza, że dla autora to też tajemnica. Kuba Rozpruwacz to całkiem inna historia. A że oboje jedzą nerki, to już zbieg okoliczności.
  • Angela 02.03.2016
    A ja słyszałam gdzieś, że był żydem polskiego pochodzenia : )
  • elenawest 02.03.2016
    Też tak słyszałam :-P
  • Angela 02.03.2016
    Polacy we wszystkim przodują, nawet w seryjnych mordercach : D
  • elenawest 02.03.2016
    Angela hehehe :-P i to jeszcze niby jest takim znanym ;-)
  • Nazareth 03.03.2016
    " był żydem polskiego pochodzenia" - a kto nie był?
  • Farfocel 02.03.2016
    Waa, a znów inne źródła donoszą, że Rozpruwaczem był Lewis Carrol...
  • elenawest 02.03.2016
    A tego nie znam...
  • Farfocel 02.03.2016
    A widzisz.
  • elenawest 02.03.2016
    Niom ;-) widzem :-D
  • Farfocel 02.03.2016
    To dobrze. Skoro widzisz, to nie ma powodu do zmartwień. Byłyby, gdybyś nie widziała, no ale skoro widzisz...

    To wiesz.
  • elenawest 02.03.2016
    Wiem wiem ;-) i widzem :-P caly czas :-D
  • Angela 02.03.2016
    Według nowych badań DNA najsłynniejszym seryjnym mordercą w historii mógł być chory psychicznie polski imigrant żydowskiego pochodzenia - Aaron Kośmiński.

    Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,76842,16603389,Kuba_Rozpruwacz_byl_Polakiem___Zdemaskowalismy_go.html#ixzz41mMdwhZn
  • elenawest 02.03.2016
    Zaraz czytne
  • Moni 02.03.2016
    Matko boska... dopiero teraz go znaleziono? O_o
  • Moni 02.03.2016
    (Wyborcza, nie brałabym tego na serio).
  • elenawest 02.03.2016
    Ciekawe :-D
  • Angela 02.03.2016
    Moni teraz to i tak stóprocentowej prawdy się nie dojdzie, pozostaje gdybanie : )
  • Okropny 03.03.2016
    Mógł być. Najpierw to był wielki news, że był na 100%, a potem to obalono. Moja prababka też, w teorii, mogła być.
  • Farfocel 02.03.2016
    Jopes, było coś jeszcze, że w dniu morderstwa, niedaleko znaleziono napis na murze ,,rzydzi są narodem który nie będzie obwiniany o nic", czy coś w ten deseń. Dodam jeszcze, że ten urokliwy błąd ortograficzny, nie jest moją sprawką.
  • elenawest 02.03.2016
    Też o tym nie słyszałam :-/
  • Moni 02.03.2016
    Wątpię w ten dowód. Nie dał się złapać mimo wysyłania dowodów policji, więc miał łeb na karku. Na pewno wiedział, że będąc żydem i popełniając takie zbrodnie, raczej nie sprawi, by jego naród nie był o nic obwiniany.
    Plotka albo ktoś się pod niego podszył. A może antysemityzm? Ktoś chciał zwalić na nich winę.
    Chyba że to był Kuba rozpruwacz, ale podawał fałszywy trop.
  • Angela 02.03.2016
    W Nonsensopedi napisano, że to wszystko wina Jakuba Wędrowycza : )
  • Farfocel 02.03.2016
    Te wszystkie dowody są kruche. Np. zacytowaliśmy ten napis, chcemy sprawdzić, czy nam się coś we łbach nie pomieszało - hajda do cioci Wikipedii. No i wyszło, że nie wiadomo do końca, czy napisane jest ,,rzydzi są ludźmi którzy nie będą obwiniani o nic" , czy też ,,rzydzi NIE są ludźmi którzy nie będą obwiniani o nic" ...
  • Moni 02.03.2016
    Ha! C: Jestem mądra i wyczułam bzdurę. C: To dalej niczego nie dowodzi. :p
  • Farfocel 02.03.2016
    Niestety się nie dowiemy, rozmawiamy przecież o sprawie z dziewiętnastego wieku. List z piekieł też mógł być fałszywką, reszta listów już w trakcie trwania śledztwa okazała się być podesłana przez żądnych sensacji dziennikarzy. Swoją drogą, tamta policja to kunsztem przebijała nawet naszą. Nawet napis na murze, o ile wo gule istniał, ma sporną treść...

    Farfocel uważa, że Kuba mógł być zarówno antysemitą, semitą, jak i po prostu psychopatą.
  • elenawest 02.03.2016
    A Elena się pod tym podpisuje i idzie spać, bo już ryje nosem w poduszkę :-/ ... Dobranoc wam wszystkim, drogie kotki ;-)
  • Moni 02.03.2016
    Kiedyś tak, ale jak sam wspomniałeś, to sprawa z XIX w. No i sporo ludu się pod niego podszywało. Dlatego jeśli coś nie zostało zrobione z chirurgiczną precyzją czy coś w tym stylu, podchodziłabym do tego z rezerwą. Dobranoc. :*
  • Farfocel 02.03.2016
    Podsumowując, wiemy tyle samo co na początku, czyli prawie nic.
    Farfocel zaczyna się cieszyć, że nie przyszło mu do głowy studiować ripperologi. To męczące.
    A z drugiej strony...
    Pomyślcie o plusach - jutro Karo wejdzie, i ilość wyświetleń oraz komentarzy go powali. Szkoda, że tylko pięć jest o jego opowiadaniu...

    Dobranoc Eleno.
  • KarolaKorman 03.03.2016
    Przeczytałam z zaciekawieniem, ale mam nieodparte wrażenie, że na śniadanie zjadł wątróbkę lub serduszko :)
  • Nazareth 03.03.2016
    Nie postarałeś się Karo, wybacz. Wiem, że stać cię na więcej. Przemyśl, napisz jeszcze raz. Oceny nie zostawiam.
  • Karo 03.03.2016
    Postarałem się, lecz jak widać to nie wystarczyło, spoko, może będzie lepiej

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania