.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pasja 20.01.2017
    No i wreszcie jakieś uczucia z minionych lat powracają. A Gruby to jakieś szemrane interesy. Wrócił ze Stanów umeblować nam życie. Napięcie rośnie, brawo.5. Pzdr.
  • Mieszkaniec 20.01.2017
    Czas mija, świat się zmienia. Starzy znajomi niekoniecznie są takimi samymi ludźmi, jakich znaliśmy w lepszych czasach. Antyklimax już niebawem :) Dziękuję i pozdrawiam!
  • Margerita 20.01.2017
    pięć i zapraszam na moje opowiadanie
  • Mieszkaniec 21.01.2017
    dzięki i zaglądam na Twoje opowiadanie :)
  • Margerita 21.01.2017
    Mieszkaniec
    naprawdę nie wiedziałam i jak się podoba nie licząc wpadek z interpunkcją i tymi innymi rzeczami
  • KarolaKorman 22.01.2017
    Wszystko kręci się wokół smogowej chmury i nikt nie podejrzewa, że dwóch starych znajomych jest po przeciwnych stronach barykady. Garbaty chyba niewiele w tej Ameryce zarobił, skoro zaraz po powrocie szuka łatwych pieniędzy :( 5 :)
  • Mieszkaniec 23.01.2017
    Niestety tak bywa:( A w tej Ameryce nie wszyscy spełniają swój 'American Dream'. Nawet niekiedy ludzie z wykształceniem (lekarze, prawnicy), kończą w parku na ławce... Sad but true. Garbaty jest przykładem młodego lawiranta, który lubi łatwy zysk. Do kraju wrócił w podartych portkach, bo Ameryki nie zawojował, ale w kraju też nie ma ochoty wziąć się do roboty. Nie przyswoił sobie także maksymy brooklynkskich pakerów: 'No pain, no gain' ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania