.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Dekaos Dondi 22.05.2018
    ''Zrozumieć ciszę'' - wysłuchałem. Ale jeszcze raz wysłucham, w sensie słów.→ Słucham różnej muzyki.
    Z uwagi na to, że mam odchyłkę na tle: Pink Floyd, to Twóji tekst, by pasował.
    1→ To jest czytelne, ale nie jednoznaczne.
    2→Jak się nam świat wywróci ''do góry nogami'', no to wtedy, ''stopy'' są ''parasolem'' do naszego - ego.
    3→Żaba i skorpion - raczej przeciwności. Mimo tego, płyniemy.
    4→''Zapomniałeś'' mnie podlać, ale i tak kwitnę - dla ciebie?
    No. Chociaż spróbowałem. Pozdrawiam→5
  • kalaallisut 22.05.2018
    Skorpion i żaba
    Pewnego razu skorpion podczas swojej wędrówki natknął się na rzekę. Zastanawiał się jak ją przekroczyć. Nie było mostu, a on nie umiał pływać. Myśląc chwilę postanowił poprosić o pomoc któregoś z mieszkańców rzeki. Idąc wzdłuż brzegu natknął się na żabę, która wspaniale pływała pomiędzy liliami.
    - Żabko, czy byłabyś tak miła i przewiozłabyś mnie na drugi brzeg rzeki?
    Żaba przeraziła się:
    - Ale przecież ty jesteś skorpionem! Jeśli tylko zbliżę się do Ciebie to ty mnie ukąsisz i zginę!
    - Nie bój się - odpowiedział skorpion - przecież jeśli Ciebie zabiję, to oboje utoniemy, prawda? Ja tylko chcę przedostać się na drugą stronę rzeki.
    Tłumaczenie skorpiona wydawało się logiczne i uspokoiło żabę. Postanowiła więc, że pomoże mu pokonać rzekę i przewiezie go na swoim grzbiecie. Jednak kiedy byli już w połowie drogi, na samym środku rzeki, skorpion ukąsił żabkę. Ta natychmiast zaczęła tracić przytomność i topić się, a razem z nią zaczął tonąć skorpion. Resztkami sił żaba zapytała skorpiona:
    - Dlaczego to zrobiłeś? Przecież teraz oboje zginiemy!
    - Bo taka jest moja natura - odpowiedział skorpion - taka jest moja natura.
  • kalaallisut 22.05.2018
    Strata, tęsknota wzrasta, rośnie,kwitnie, gdy czegoś brak, gdy nie podlewamy.
    Kwiat w dłoniach(symbol siły, bezpieczeństwa) jak doniczki, ochrania, słaby niepewny kwiat kwitnie. Kobiecość - męskość, stopy -dominacja, kontrola.
  • Dekaos Dondi 22.05.2018
    Wielkie Dzięki za wyjaśnienie. Teraz rozumiem o wiele więcej. Mądrze piszesz!!!
  • Dekaos Dondi 22.05.2018
    Gdybyś kiedyś zechciała zerknąć na moje wiersze: Np: Pytanie , Wybór , Lustro , Kwiaty ,
    Ale nie musisz, rzecz jasna.
  • Dekaos Dondi 22.05.2018
    Dzięki. Wiele mówi ta opowieść. To tak jakby mała dziewczynka spotkała chorą Panią Powódź.
    Pomogła by jej dojść do miasteczka, do swego domu, a ona by zaczęła wszystkich topić.
    Dlaczego to robisz? - pyta dziewczynka - przecież tobie pomogłam...
  • kalaallisut 22.05.2018
    Dekaos Dondi przeczytałam lustro -fajne, kwiaty oba wzruszające...i zachwile pójdę dalej. Noi tematyka znajoma;)
  • Hypokryta 23.05.2018
    Ale się wzruszyłem. Normalnie na skutek zeza, spływają mi łzy, po plecach. Ale i tak ukąszę. 5/5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania