Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble→Najgorsza Koleżanka

                                                       ––?/––

Czarodziej jest już stary, jak na swoje lata. Na dodatek ostatni czar, pozostał do realizacji.

Wtem słyszy dziewczęcy szczebiot:

–– Kochany Czarodzieju. Spraw, by moja najgorsza koleżanka, była radosna przez dziesięć dni.

–– Ależ dziecko. Przecież niedawno powiedziałaś, że miarka się przebrała i jej nie cierpisz. A teraz chcesz, żeby była szczęśliwą?

–– Tak. Żeby się bardzo cieszyła.

*

Koleżanka codziennie, widzi w dłoni odliczone pieniądze. Musi nabyć. Nie może inaczej. A później śmieje się jak głupia do gomółki. Ludzie pukają swoje czoła, ale reklamowany produkt, też zaczynają kupować. Nawet gdy czar się kończy, wszyscy są zadowoleni. A najbardziej, producent i sprzedawca sera.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • LBnDrabble 27.07.2020
    Witamy, witamy drabelek i czekamy na linka. Pozdrawiamy i dobrej zabawy.
    Literkowa drabelkowa
  • Szpilka 28.07.2020
    Dla mnie zastanawiający tekst, bo to naprawdę dziwne i wyjątkowe, gdy bliźni drugiemu dobrze życzy i robi (bez kontekstu erotycznego) ?
  • Dekaos Dondi 28.07.2020
    Szpilko→No fakt. Dziwne trochę. Jeszcze inni skorzystali.
    Nie wiadomo czy →Tańcząca na śmiechu→też była zadowolona.
    Bo czarodziej, to taki figlarz był:))→Pozdrawiam:)
  • Pasja 28.07.2020
    Czasem odzywa się drugie ja i coś pęka. Najważniejsze, że chcemy coś naprawić. Jednak tutaj widzę trochę naśmiewanie się z koleżanki, bo co po dziesięciu dniach? Narobiła tylko smaku.

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 28.07.2020
    Pasjo↔Dzięki:)→Słusznie rzekłaś. Można różnie interpretować:)↔Pozdrawiam:)
  • jakubvzc 29.07.2020
    Intrygujące, dające do myślenia. Daję 5, pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania