XXX

XXX

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Bogumił 03.02.2019
    Dodam, że historia La Llorony, płaczki poszukującej dzieci, jest popularna w Meksyku i we wszystkich państwach latynoskich w Ameryce, ale także w USA i Europie. W literaturze La Llorona przedstawiana jest jako upiór trzymający w rękach martwe dziecko.
  • Aisak 03.02.2019
    No, cudnie!
    Bardzo mi się podoba, to jest to, co lubię!
    Pięć piątek!
  • Aisak 03.02.2019
    A i zaraz poszukam avatarka :)
  • Bogumił 03.02.2019
    Tu masz link do La Llorony w wykonaniu Natalii Doc:
    <iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/jHXhVJIvsIQ" https://youtu.be/jHXhVJIvsIQ

    A tutaj w wykonaniu Joan Baez
    https://youtu.be/_-F8GxI0t7I
  • Karawan 03.02.2019
    Za zbliżenie się do opowi i tego co tu jest robione 5 ;)
  • Bogumił 03.02.2019
    Dziękuję;) Ale zbliżenie może być chwilowe.
  • Freya 03.02.2019
    Ale o co chodzi?
    Piotrek jak zwykle nie zadziałał, bo go nie ma?
    Ponieważ jest imaginacją historyczną?
    Po co sięgać tak daleko, skoro tutaj także były i są takie tragedie?
    Czy kłamstwo pozytywne jest wartością?
    Dlaczego Bóg nie istnieje w rzeczywistości, tylko jest imaginacją potrzeby wyobraźni, tłumienia lęków, interpretacją działania natury?
    W Meksyku ciągle znajdują masowe groby (zupełnie świeżo zaistniałe) - no i co?

    Dlaczego winę można negować poprzez karę - przecież to nielogiczne i nic nie zmienia?
    Ludzie są winą, bo tacy immanentnie są?
    Chcesz pójść do Nieba, którego nie ma?
    Franek właśnie powiedział, że nie ma piekła, ale to było już dawno wiadome iż piekłem jest życie...
    Wypas owieczek przez wilki?
    Świadomość niewolnictwa?
    Indoktrynacja wskaźnikiem szczęścia?

    Zasadniczo ;) Pzdr

    Ps. Ksywa Bogumił nie wygląda fajnie, raczej nie jesteś Bogusław 44, ale jest również coś dziwnego w takiej konstrukcji wyrazu. Czytałem trochę tego co wcześniej zamieściłeś tutaj - wiele nieracjonalności widać. Powinieneś się jakoś zadeklarować, ponieważ nie wiadomo co zacz i teges. To jak odniosłeś się do muzułmanów i islamu było gówniane, chyba niewiele rozumiesz z tej kultury - a przecież głupi nie jesteś...
    Powoływanie się na Kowalską jest już szczególnie niezrozumiałe, jeśli wiesz, to gdy przeniosła się w swojej podróży w czasie i była na Golgocie gdy Jezus wisiał ukrzyżowany, to usłyszała jak; "słodko jęknął" :( Takie zapisy są już obecnie niedostępne... Musiała się wzorować, poniekąd, na K. Emmerich, jednak ona nie była aż takim dziwadłem, pewnie dlatego została tylko błogosławiona a nie świętą... Jest oczywista potrzeba cudów w tej paradoksalnej machinie, więc nawet cud w Sokółce nie dziwi...
    Jeśli czepiasz się Owsiaka - zajrzyj sobie jak funkcjonuje Caritas, wystarczy porównać koszty administracyjne tych fundacji... i będziesz wiedział kto przegina pałę od zawsze... Caritas jest głównie rozdzielnikiem unijnej pomocy finansowej oraz wspierania przez samorządy, samodzielnie jest gównem, a są tam głównie księża (około 20 tys. i nikt spośród nich nie pracuje za darmo, zakładając że w ogóle pracują, a nie tylko figurują) - średnia pensji jest w granicach 6 tys. dla tych oblubieńców bożej łaski. Owsiak zamyka się w granicach nieprzekraczających nigdy 10%, natomiast tutejszy Caritas leci w granicach 20 ~ 30% kosztów własnych - pomijając wyżej wspomniane wsparcie.
    Gdy Konstantyn l Wielki (też niezły pojeb jak to u cesarza) próbował unowocześnienia, unifikacji etosu religijnego (religię chrześcijańską wyniósł z domu za sprawą matki, tak nawiasem, to etos ten jest zbitką innych - zawłaszczonych, wcześniejszych religii), zapewne nie sądził iż pójdzie to aż tak chujową drogą, że bandyci, oszuści i zaburzone osobowości przejmą nad wszystkim kontrolę... Trochę to mi się kojarzy z triadą, wiadomo jaki ma obecnie wizerunek, ale geneza była piękna i wzniosła. Bandyci i kłamstwo jednak przejmują takie struktury, wiadomo dlaczego...
    A co do finansowych spraw, to chyba wiesz jakie uznanie w świecie ma Bank watykański, albo słyszałeś o banku Ambrosiano - filii tegoż, którym zarządzała włoska mafia w czasie panowania Wojtyły. Nadal niewiele się zmieniło, bida aż piszczy ale ponoć większość nieruchomości w Rzymie jest własnością stolicy apostolskiej czy państwa Watykanu - jak kto woli... wymyślonego przez B. Mussoliniego zresztą...
    Trochę się rozpisałem żebyś miał więcej danych, ale chyba nie o to ci chodzi :(
  • Bogumił 03.02.2019
    Tutaj masz link do podsumowania działalności Caritas
    https://www.caritas.pl/wp-content/uploads/2015/12/ISKK_Dzialanosc_charytatywna_KK_2015_.pdf

    Nie mam zamiaru się wspierać, ani cię przekonywać. Owsiak to cham i prostak, powinien dawno mieć zakaz pracy z młodzieżą, nie wiem na jakiej zasadzie według polskiego prawa funkcjonuje. Mimo łagodności sądów wobec jego chamskich wybryków i tak ma kilka, bodajże 10 wyroków na koncie. Ostatnie to za obrazę kobiety i chamskie odzywki wobec niej. Gdyby jakikolwiek ksiądz, bądź nauczyciel tak się zachował dawno wyleciałby na zbity pysk i był ciągany po prokuraturach.

    I parę danych:

    W prowadzonych przez Kościół katolicki charytatywnych dziełach zatrudnionych (na podstawie umowy) było 33 tys. osób. Średnio na jedną instytucję przypada 41 zatrudnionych pracowników. Liczba osób niebędących pracownikami, które w 2014 r. podejmowały pracę społeczną (wolontariusze) na rzecz instytucji charytatywnych Kościoła wynosiła 88 tys. Średnio na instytucję przypadało 112 wolontariuszy. Łączną liczbę pracy społecznej tych wolontariuszy można szacować na 2,8 miliona godzin, co daje 1,7 tys. etatów
    przeliczeniowych.

    Tylko musisz pamiętać, że Caritas nie prowadzi jednorazowej akcji tylko działa w sposób ciągły prowadzi kilkaset domów całodobowych lub pracujących codziennie stołówek, świetlic, żłobków, przedszkoli. Jest to więc pomoc systematyczna, obejmujaca całą Polskę. Gdyby miał wsparcie medialne, takie jak Owsiakowi udzielają antypolskie media, to caritas też robiłby jeszcze więcej.

    Co do przychodów z UE to jest to tylko 2 procent, z samorządów 24 procent. Tyle że Owsiak wszystkie swoje dochody czerpie dzięki organizacji jego imprez przez samorządy lub instytucje powiązane i finansowane przez samorządy, jak ta w Gdańsku, która wywaliła na koncert kilkadziesiąt tysięcy złotych. Jak myślisz, skąd je wzięła. Owsiak tylko zgarnia czysty grosz i struga wielkiego bohatera.

    Najliczniejszą kategorię przychodów instytucji charytatywnych Kościoła katolickiego stanowią środki przekazane ze źródeł administracji samorządowej (24%). Równie często instytucjonalna działalność charytatywna Kościoła korzysta ze środków niepublicznych (np. darowizny i zbiórki) (23%). 15% źródeł przychodów stanowią środki pochodzące bezpośrednio z administracji rządowej (ministerstwa, urzędy wojewódzkie, NFZ). 14% źródeł przychodów stanowią środki z odpisu od podatku (tzw. 1%), 7% zbiórki publiczne. 4% stanowią środki z działalności gospodarczej, 2% z funduszy europejskich.
    .
  • Bogumił 03.02.2019
    Ty byś wolał pewnie żeby palono kościoły, mordowano duchownych, gwałcono zakonnice na ołtarzach, jak w czerwonej Hiszpanii, topiono ich na barkach na rzekach, jak w postępowej Francji, zakazywano praktyk religijnych i rozstrzeliwano księży jak w Meksyku, czy ogólnie robiono rzeź jak w ZSRR, ścinano głowy maczetami, jak zrobili to obecnie islamiści w Syrii i Iraku. Taki to piękny jest ten islam. W Egipcie także zdarzają się krwawe zamachy, w tym bombowe na kościoły, na Koptów, którzy są tam od dwóch tysięcy lat, na długo przed islamem. Bo nie wiem co mi chcesz udowodnić. Jak Owsiak żył przez dwadzieścia lat tylko dzięki samorządom, które załatwiały mu sprawy organizacyjne, i dzięki mediom publicznym, które wniebogłosy robiły zeń świętego to było dobrze. Z takiego chama robiono dobroczyńcę ludzkości. Obejrzyj sobie tzw. finał WOŚP z 2017 roku ten nieocenzurowany.Zakończenie to prawdziwy festiwal bluzgów i nienawiści. I podobno tak jest na każdym.
  • Bogumił 03.02.2019
    To że nie wierzysz to dla mnie żadna wiadomość. A wiesz, że jeśli chodzi o samorządy, to dzień w dzień w Warszawie w jedynym z teatrów wystawiana jest sztuka, w której urządzają zbiórkę na zabójstwo JK, kopulują z figurką papieża JPII, rąbią krzyż. To że Polska weszła w okres neopogaństwa, zamiast trwać przy Kościele, dzięki któremu w ogóle powstała to żadna nowość, Tylko mnie do tego nie przekonuj.
  • Freya 03.02.2019
    Chyba żyjesz w jakimś innym świecie... Nie ma sensu dalej z tobą dyskutować NTG...
  • Jared 03.02.2019
    Globalizujesz jednostkową klasę zjawisk - Ty naprawdę myślisz, że jakiś Francuz bałby się, przykładowo, iść do kościoła pod groźbą zamachu? Odwiedź Francję to zobaczysz, że życie normalnie się toczy. Owsiak Cię boli, bo co? Bo liberał, a Ty byś chciał kieratu, ale na katolickim stole? I to Was zbliża właśnie do islamu - uwielbiacie innym mówić, jak mają żyć. Owsiak złodziej? To gdzie są te wygrane procesy przeciw niemu, których mało nie było? Ani jednego nie ma.
  • Bogumił 03.02.2019
    Jared Piszę wyraźnie, że cham i ordynarny prostak. Mało to już było akcji liberalnych, gdy ksiądz się źle odezwał lub podniósł głos na kogoś, to krzyki przez cały tydzień, a ten wulgarny cham jest przedstawiany jako wybawca ludzkości.
  • Bogumił nie sądź, abyś nie był osądzony.
  • Bogumił 03.02.2019
    Francis - Gorzalka Ktoś musi, inaczej takie wulgarne osobniki ukształtują nam Polskę na swój wulgarny gust i podobieńśtwo.
  • Jared 03.02.2019
    Bogumił, co sądzisz zatem o pani poseł Pawłowicz? Szczególnie w sferze konfliktu z Owsiakiem i zabójstwa prezydenta Gdańska? c:
  • Bogumił skąd takie emocje u Ciebie do tego człowieka?
  • stefanklakson 03.02.2019
    Normalnie, Owsiak to antyguru Bogumiła, Bogumił marzy, że zrobić mu dobrze.
  • Bogumił 03.02.2019
    Jared Owsiak został skazany za mowę nienawiści wobec Pawłowicz. Ona nie jest wulgarna a krytykujecie ją za mówienie niewygodnych rzeczy i prawdy. Liberałami jesteście tylko według własnych wyobrażeń a tak napawdę zamordystMi.
  • Ło matko! Szaleństwo w czystej postaci!
  • Jared 03.02.2019
    Przecież ona poparła zabójstwo - tylko tego nie widzisz, bo jesteś w sidłach propagandy i widzisz zero-jedynkowo. Spójrz se na jej Twitter - chociaż nie - nie patrz. Obiektywność nie jest twą domeną, więc to nic nie da.
  • Tomek Bordo 03.02.2019
    Jared w takim razie zapraszam na Twittera palikota i przeczytania sobie jego wpisu nt. ataku pod siedzibą TVP
  • Jared 03.02.2019
    Czytałem, ale nie mówię, że jedna strona jest święta - tak ja wy. Ja mówię, że obie są siebie, a warty się niemalże modlicie do jednej, bo się zgadza z waszym światopogladem
  • Jared 03.02.2019
    są siebie warte*
  • Jared 03.02.2019
    Tak w sumie to jesteście jak ci "lewacy", których krytykujecie - ta sama minimalne, śladowe procesy myślowe i pranko móżdzku propagandą XD
  • Bogumił 03.02.2019
    Jared co to za zachowania?
  • Jared 03.02.2019
    Boguś, lewaczku, co tam nie pasuje? XD
  • Angela 03.02.2019
    Idę po popcorn, ktoś chce?
  • Bogumił 03.02.2019
    Angela idę spać będziesz siedzieć w pustym kinie. Pozdr.
  • stefanklakson 03.02.2019
    Bogumił, ty żyjesz w jakimś innym wymiarze.
  • stefanklakson 03.02.2019
    Żeby było śmisznej, często to jest tak, że ci najwięksi antyfani są tak naprawdę największymi fanami i przy spotkaniu w realu całują swoich znienawidzonych guru w rękę. Owsiak musi być jakimś guru dla ciebie. Prawda, Bogumił?
  • Tomek Bordo 03.02.2019
    Wątpię, by lewacy całowali Korwina w rękę
  • stefanklakson 03.02.2019
    Tomek Bordo, nie zrozumiałeś w czym rzecz.
  • Bogumił 03.02.2019
    stefanklakson Bo liberałowie uważają Tuska za Mojżesza.
  • stefanklakson 03.02.2019
    Ale Bogumił, pisz normalne teksty, a te tematy weź w odstawkę, co mnie obchodzą lewacy, Tuski Owiaski i kuj wie kto, noweź pomyśl.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania