...

...

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pan Buczybór 10.02.2020
    "Biegłam ślepo, uciekając od dwóch mężczyzn w kominisrkach..." - biegnie się raczej "na" ślepo. I chyba chodziło ci o "kominiarkach". Taki literówka to naprawdę niedbalstwo.
    "Wole umrzeć przez duchy niż przez tych cholernych skurwysynów-pomyślałam, biegnąc w stronę lasu..." - Wolę. Zabrakło ci spacji po i przed dywizem. Poza tym myśli bohaterów lepiej jakoś wydzielać, np cudzysłowem, żeby nie mieszały się z dialogami.
    "Gdy byłam sto metrów od lasu, odwróciłam się szybko by zobaczyć czy dalej mnie gonią [zamiast przecinka myślnik] [(gonili wręcz) - dziwnie mi to brzmi, wywaliłbym to] doganiali [przecinek] byli dwadzieścia metrów obok mnie."
    *w trzecim akapicie masz powtórzenie "lasu". Ponadto każde zdanie w tym akapicie jest napisane z błędem, więc radziłbym to po prostu przebudować, unikając powtórzeń.
    "-Widać, że problem sam się rozwiązał-rzekł jeden mężczyzn stając dwadzieścia metrów obok lasu." - brak spacji przy myślnikach, przed "stając" powinien być przecinek.
    "-A co jeśli przeżyje?" - brak spacji
    "-Nie żartuj sobie, nikt nie przeżył chodź minuty w tym miejscu... Duchy same się nią zajmą.-powiedział ruszając w stronę miasta, drugi mężczyzna szedł tuż za nim." - brak spacji, "choć", a raczej "choćby" w tym przypadku. Potem nie powinno być kropki po zdaniu w dialogu, przecinek przed "ruszając". Od "drugi" zrobiłbym nowe zdanie.

    Gratulacje. Błąd w każdym zdaniu. Długa droga przed tobą, ale każdy od czegoś zaczyna. Etap pierwszy to nauka poprawności - żmudny proces, ale każdy pisarz-amator się z tym mierzy. Popraw błędy, wyciągnij wnioski i powodzenia.
  • AlaOlaUla 10.02.2020
    A to nie powinno być pod fanfiction?
    Jeśli oparte na filmie.
    Zmień kategorię i popraw błędy, albo poproś rodziców, żeby ci pomogli, jeśli nie potrafisz ?
  • Raven18 10.02.2020
    Emm ... słabe, ale rozwijaj umiejętności i się nie poddawaj!
  • DEMONul1234 10.02.2020
    Eee....hmm nwm czy miał być to fanfic czy też nie więc od fabuły się odsunę. Ważną rzeczą są przecinki, nadają opowiadaniom tzw tonacji, czyli pozwalają na dłuższe delektowanie się tekstem. Ostatnio cie zbeształem okrutnie, więc jako zadośćuczynienie dam tę 3 na zachęte. Nie poddawaj się, ale ćwicz j.polski.
    Cytat na zakończenie mej wypowiedzi:

    "Różnica między nowicjuszem a mistrzem jest taka, że mistrz więcej razy poległ niż uczeń próbował"

    Pozdrawiam. ☺
  • Natkaz21 10.02.2020
    Dziękuje za miłe słowa:)
  • Kocwiaczek 10.02.2020
    Natkaz21 dlaczego pomimo uwag nie poprawiasz błędów? Przecież wiesz, że możesz to zrobić. Twoje teksty byłyby dużo lepsze gdybyś pozwalała sobie pomóc. Wiem, że krytykę znieść ciężko, ale to jest konstruktywna krytyka, która może przynieść same korzyści. Zastanów się nad tym. Historia ma potencjał, o ile powalczysz z błędami. Bedzie się ją płynniej czytało i opinię okażą się bardziej przychylne. Wstawiając tutaj swoją twórczość już wygrałaś, bo się odważyłaś. To czy będziesz jeszcze lepsza zależy tylko od ciebie. Pozdrowienia!
  • Szalokapel 11.02.2020
    Opowiadanie miałoby potencjał, gdybyś bardziej się do niego przyłożyła. Interpunkcja leży, błędy składniowe, patusiarskie dialogi, które tylko psują klimat i dużo powtórzeń. No nic, zobaczymy ciąg dalszy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania