...

....

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Raven18 10.02.2020
    podwielką - oddzielnie
    Dwiema, a nie dwoma
    Cenną - raczej ceny
    Większością - większość

    Trochę dziwi mnie reakcja bohatera, najpierw "co on sobie myśli?" a potem nagle się godzi.

    Gdyby poprawić te przecinki, uważać na myślniki i inne takie pierdoły może by coś z tego wyszło.

    Sama akcja nie jest najgorsza, nie znamy jeszcze związku Emila z dziewczyną, nie wiemy o co dokładnie chodzi, wprowadza to lekkie uczucie oczekiwania na resztę.

    Dziwi mnie tylko tytuł, bo skoro las samobójców, to chyba ludzie powinni sami tam ze sobą kończyć, a tutaj mamy "rozerwanie przez duchy". No chyba, że chodzi o jakieś rozerwanie mentalne, po którym człowiek wpada w taki stan, iż pragnie się zabić, ale chyba nie o to chodziło.

    Jak na razie, 3 ode mnie, na zachętę
  • Natkaz21 10.02.2020
    Dziękuję:) Niedługo dowiesz się dlaczego las samobójców:)
  • Raven18 10.02.2020
    Natkaz21 Dzisiaj coś jeszcze będzie?
  • Natkaz21 11.02.2020
    Raven18 Akurat teraz wstawiam:)
  • Szalokapel 11.02.2020
    "Nagle brama się sama otworzyła, a ja przez nią wszedłem, następnie otworzyłem drzwi." - zobacz, jak to zdanie leży i kwiczy. Jest bardzo nienaturalne, sztuczne, błędne. Może coś w stylu "Gdy brama się otworzyła, wszedłem na posesję i zacząłem iść w kierunku drzwi".
    "Już od samego progu zobaczyłem Emila z dwoma dziwkami, które były w samej koronkowej bieliźnie. Emil jest największym mafiosem w całym kraju," - tutaj pomieszały Ci się czasy. Piszesz w przeszłym, a nagle cyk, czasownik JEST.
    "- Cóż dziękuje...- powiedziałem, otrzymując kopertę." - tutaj na przykład po "cóż" powinien być przecinek, a dziękuję powinno mieć Ę.

    Historia zapowiada się ciekawie, ale jak już mówiłam, bardziej się do niej przykładaj.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania