.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (91)

  • Pasja 07.09.2017
    A wiesz, że mam taką ławeczkę w swoich myślach i nie tylko. A rude kasztany zbieram i układam je w różnych zakamarkach domu. A to nie prawda, że śnieg zasypuje ślady. One są jak żywe w pamięci. Czuję to i rozbiórkę i tego pana idącego przez park i psa szczekającego na powitanie. Dziękuję.5)
  • Pasja 07.09.2017
    Melancholię*
  • Cieszę się, że te kilka wersów tak do Ciebie przemówiły, dziękuje za fajny komentarz :)
  • Mała Brunetka 07.09.2017
    Piękny obraz. Daję 5, choć zdecydowanie wolę teksty w wersji bezrymowej. Ten do mnie przemawia. Gdzieś tam w środku.
  • Dzięki Mała B , cięższe się, że przemawia do Ciebie ten tekst :) dzięki za wizytę
  • cieszę*
  • Violet 07.09.2017
    Melancholia, melancholia i jesień... i jeszcze żeby polska i złota... jesień życia. Wszystko ma swój czas... Ładny wiersz, pełen obrazów pomimo niewielu słów. 4+
    Pozdrawiam
  • Violet twoje zdanie cenie bardzo, bo zawsze mówisz jak czujesz, a to bardzo cenne. Dzięki za rzucenie okiem, pozdrawiam :)
  • Zdzisław B. 07.09.2017
    Krótko - bardzo ładne. Piękna fraza "milimetrów morze" - niby tak bliziutko, a jednak ogromnie daleko. Z przekonaniem 5.
  • Witam Zdzisławie w moich skromnych progach. Dzięki wielkie za oznakę bytności, w postaci komentarza w dodatku gwiazdkowanego. Bardzo mi miło i bardzo dzięki :)
  • riggs 07.09.2017
    Maurycy, wciąż zaskakujesz - nie wiem czy dojrzałością pisarską - nie jestem znawcą, ale na pewno umiesz malować obrazy pisząc, przekazywać uczucia... chętnie bym pogadał poza opowi, ale nie nalegam.
  • Riggs dzięki za kom, miło słyszeć takie słowa od kogoś takiego jak Ty.
    Możemy pogadać nie widzę problemu, poza technicznym, jeśli chodzi o namiary. Jak to załatwić? Tak na forum to tak chyba nie za bardzo.
  • riggs 07.09.2017
    Maurycy Lesniewski na pewno nie zakładam portalu i nie robię konkurencji. Mam coś w głowie, ale po weekendzie wrócę do tematu. Pozdrawiam
  • riggs spoko, wiesz gdzie mnie szukać :)
  • KarolaKorman 07.09.2017
    Ależ pięknie, sentymentalnie napisałeś tę scenkę, 5 :)
  • betti 07.09.2017
    Zapis do bani i ta dosłowność i patos... kamienne pragnienia. Niczego się nie uczysz... przykre.
  • Violet 07.09.2017
    zazdrośnica :)
  • Betti mówiłem, że będę sobie wracał do mojego średniowiecza. "kamienne pragnienia" są bardzo po coś. Nie będę tłumaczył o co mi chodzi, bo i tak twierdzisz, że jest dosłownie. Moim zdaniem tak powiedzieć może tylko ktoś kto widzi tu tylko pierwszy plan, tego drugiego, który jest głębiej pewnie nie.
    Betti i tak miło, że zajrzałas. Dzięki za komentarz, mimo, że krytyczny.
  • Violet ty to jesteś :)
  • Violet 07.09.2017
    Maurycy Lesniewski zawsze mówię to co czuję :)
  • betti 07.09.2017
    Violet, gdybyś to napisała pod wierszem Neurotyka, to nawet bym się nie wypierała... tutaj tylko śmieszysz...
  • betti 07.09.2017
    Maurycy Lesniewski możesz sobie marzyć, że to dobry wiersz, ale to tylko marzenia... trudno doszukać się drugiego dna, kiedy pierwsze powala...
  • betti ja nie muszę marzyć, bo to nie musi być dobry wiersz. Ważne, że jest prawdziwy, taki jak ja czuję. A czy komuś sie podoba to rzecz gustu. Na który nie mam wpływy.
    Jest kilka osób, które jak widzę czują podobnie,. Niech każdy myśli i czuje jak chce i uważa.
  • Violet 07.09.2017
    betti Neurotyk i Neurotyk! Czy Ty znasz jeszcze innych ludzi? Zaraz porzygam się Twoją gadką o Neurotyku.
  • Neurotyk 07.09.2017
    Violet :(
  • Antoni 07.09.2017
    Coraz częściej zamiast umieszczanych tutaj tekstów, czytam idiotyczne komentarze betti :D :D
  • Violet 07.09.2017
    Neurotyk do Ciebie nie mam nic, ale wybacz, ile można słuchać jednego. :(
  • Neurotyk 07.09.2017
    Violet :)
  • Violet 07.09.2017
    Neurotyk :)
  • betti 07.09.2017
    Maurycy Lesniewski poddaję się pisz jak chcesz, nie będę już tego czytała... niech Ci Violet pisze bzdurne komentarze... Pa
  • betti jak uważasz, ale rzucić okiem mozesz od czasu do czasu, co Ci szkodzi. Chyba, że nerwowo nie zniesiesz mojego pisania, to wtedy lepiej faktycznie odpuścić.
    A Violet, nie uważam, że jej komentarze sa bzdurne. Pisze dziewczyna jak czuje, to sie dla mnie liczy.
  • Violet 07.09.2017
    betti dziękuję za pozwolenie pisania bzdurnych komentarzy, dopóki jakiś autor nie powie mi wprost, zebym tego nie robiła pod jego tekstem :)
  • betti 07.09.2017
    Violet rozśmieszyłaś mnie do łez... kto zrezygnuje z chwalenia? Dobrze się czujesz?
  • betti 07.09.2017
    Maurycy Lesniewski przecież ona cały czas pisze, że nie zna się na poezji, co zresztą widać w komentarzach. Po co Ci, jeśli nie do chwalenia jej opinie?
  • Mogador 07.09.2017
    betti a że tak zapytam, czy cierpisz na ból dupy?
  • Violet 07.09.2017
    betti zawsze dobrze sie czuję kiedy wracasz. Ostatnio nudno zaczęło się tu robić. Dobrze Ci wychodzi
    rola śmiesznej zazdrośnicy i naczelnej arogantki opowi. Tak trzymaj ;)
  • betti ja tez sie nie znam a komentuję. To mnie i Violet łączy. Każdy może napisać co czuje po przeczytaniu tekstu, nie musi być ekspertem.
  • Violet 07.09.2017
    Mogador cześć, widzę, że zawitałeś na dłuzej :)
  • Mogador 07.09.2017
    Violet Cześć! :) Ja tu zawsze jestem i nigdzie się nie wybieram ;)
  • Violet 07.09.2017
    Maurycy Lesniewski tym bardziej, ze nie oceniam techniki, tylko emocje zawarte w teście. Ale dla pozbawionej jakichkolwiek uczuć wyższych kobiety, jest to kompletnie nie zrozumiałe.
  • Violet 07.09.2017
    Mogador acha... rozumiem, że czaiłeś się nie ujawniając obecności ?
  • Mogador 07.09.2017
    Violet Dokładnie ;) Ale koniec z milczeniem!
  • betti 07.09.2017
    Maurycy Lesniewski uważaj z tym komentowaniem. Czytałam Twoje komentarze. Chwalisz bzdury, a ganisz ciekawe metafory... co świadczy o Twoich brakach, edukacyjnych...
  • Mogador 07.09.2017
    betti nie musisz już odpowiadać. Już wiem. Zdecydowanie cierpisz na przewlekły ból dupy. Nie jest Ci z tym źle?
  • betti 07.09.2017
    Mogador tylko kiedy czytam słabe wiersze...
  • betti 07.09.2017
    Mogador dzięki za troskę, naprawdę. Gdybyś jeszcze wytłumaczył z taką kulturą innym, żeby lepiej pisali, byłoby cudownie...
  • Mogador 07.09.2017
    betti Ale według Ciebie i Twoich kryteriów tutaj nie ma dobrych wierszy. I nie wyjeżdżaj mi tu z Neurotykiem, bo będziesz śmieszna. Powiedz, co Cię tak boli, że ktoś kogoś pochwali, nawet jeśli wg Ciebie nie ma za co chwalić. Nie uważasz, że każdy ma prawo do swojej opinii? Nie możesz zabraniać ludziom chwalenia, jeśli mają na to ochotę. Każdy czuje inaczej. I właśnie CZUJE – wiesz co to znaczy? Bo odnoszę wrażenie, że jesteś wypraną z emocji, sfrustrowaną starą panną, która nie ma własnego życia i usiłuje "mędrkować" w internecie.
  • Violet 07.09.2017
    Mogador ona chyba potrzebę tego bólu w tej części ciała,bo z uporem masochisty wałkuje te ponoć słabe wiersze na opowi, zamiast siedzieć na tych wyrafinowanych portalach z wykwintnymi poezjami. Ciekawe, ciekawe... nie uważasz?
  • betti no ale piszą jak czuję, czyli jak napisałem wyżej. Więc nic odkrywczego teraz nie napisałaś.
  • Pasja 07.09.2017
    Violet usiadę z tobą chętnie na tej ławeczce.
  • Mogador 07.09.2017
    Violet, może mają jej dosyć na tych wykwintnych portalach i produkuje się tutaj uprawiając masochizm permanentny ;)
  • Violet 07.09.2017
    pasja przyjemność po mojej stronie :) może się namówimy, co? W Krakowie, tak?
  • Mogador 07.09.2017
    Violet jakby co, nie zapominajcie o Mogadorze ;) Zaprośmy też mojego wieloletniego przyjaciela, Krzysztofa ;)
  • Violet 07.09.2017
    Mogador myślę, ze na tyle jest przeciętna, że nawet nie zwracają na nią uwagi, a tutaj może zbłysnąć swą jadowitą naturą.
  • Violet 07.09.2017
    Mogador ty z Krakowa?
  • Mogador 07.09.2017
    Violet jedno jest pewne, jej życie musi być smutne. Z Krakowa? Może być i z Krakowa ;)
  • betti 07.09.2017
    Mogador masz rację, jestem stara i panna na dodatek, bo tylko takie znają się widocznie na poezji... uśmiałam się z takiej logiki. Cudowna.
  • Pasja 07.09.2017
    Violet tak w Krakowie mam taką ławeczkę... zapraszam
  • Mogador 07.09.2017
    betti przykre, że nie rozumiesz tego, co napisałem. A i czytać między słowami to Ty nie potrafisz ;)
  • Violet 07.09.2017
    pasja wiesz, za miesiąc będę miała więcej luzu, chyba pofatyguję się do tego pięknego miejsca. Chciałabym Cię poznać i porozmawiać :)
  • betti 07.09.2017
    Mogador przecież ja jestem za głupia, żeby takie mądrości zrozumieć...
  • Violet 07.09.2017
    Mogador Ty niepoprawny optymisto! To jest betti ;)
  • Mogador 07.09.2017
    betti a Ty dalej swoje. Baw się dobrze w swoim ograniczonym świecie. BAJ.
  • Pasja 07.09.2017
    Violet bardzo by mi było przyjemnie. Zdzwonimy się.
  • Mogador 07.09.2017
    Violet nadzieja umiera ostatnia ;)
  • Neurotyk 07.09.2017
    bettii, tutaj 3/4 osób leczy się terapeutycznie te piątki to element terapii.
  • Neurotyk 07.09.2017
    Betti, bądźmy wyrozumiali :)
  • Violet 07.09.2017
    Neurotyk a Ty co robisz wśród takiego towarzystwa?
  • Violet 07.09.2017
    pasja tak, rozejrzę się za jakimś hotelem i ustalimy jakiś dogodny termin.
  • Pasja 07.09.2017
    Violet Neurotyk zrobił specjalizację terapeuty i będzie nas leczył
  • Violet 07.09.2017
    pasja kto jak nie wariat najlepiej zrozumie drugiego wariata ;)
  • pasja tylko nie to :)
  • Pasja 07.09.2017
    Violet prawdą jest to co mówisz
  • Pasja 07.09.2017
    Maurycy Lesniewski dlaczego? Może być całkiem wesoło
  • Pasja 07.09.2017
    Violet i jeszcze ma czas w piątki?
  • betti 07.09.2017
    Neurotyk trzeba było tak od razu... chwaliłabym jak Violet.
  • Violet 07.09.2017
    betti aby chwalić trzeba mieć trochę empatii i wrażliwości, a Ty jesteś zimna jak ryba z górskich potoków w zimowej porze :)
  • Violet 07.09.2017
    pasja czy mam czas w piątki?
  • Neurotyk 07.09.2017
    betti a widzisz, zapomniałem Cię ostrzec :)
  • Violet 07.09.2017
    Neurotyk specjalnie zapomniałeś, przyznaj się ;)
  • betti 07.09.2017
    Zapomniałeś, a ja nieświadoma niczego oceniałam uczciwie, zamiast przytakiwać takiej Violet chociażby...
  • Violet 07.09.2017
    no cóż betti, życie to nie bajka, trzeba sobie umieć radzić. Widzisz, taka ja to potrafię, a Ty taka mądra jesteś lekceważona, nawet po tym jak napisałaś kilka pochlebnych komentarzy. Rozumiem Twoje rozgoryczenie i szkoda mi Ciebie... Już tak mam, że szkoda mi wszystkich żywych stworzeń, tych rozumnych i tych nierozumnych... Nie przejmuj się, będzie dobrze ;)
  • Pasja 07.09.2017
    Violet nie to Neurotyk
  • betti 07.09.2017
    Violet po trupach do celu, kłamiąc w żywe oczy... dziękuję, to nie dla mnie. To ja już pozostanę sobą.
  • Violet 07.09.2017
    betti i bardzo dobrze! Rozrywka ludziom jest potrzebna ;) Byłabym w wielkiej rozpaczy gdybyś się zmieniła. Idziesz dobrą drogą, trzymaj ten kurs, ku uciesze innych. :)
  • betti 07.09.2017
    Violet z Ciebie więcej radości... też się nie zmieniaj.
  • Violet 07.09.2017
    betti absolutnie nie mam zamiaru :)
  • Mała Brunetka 08.09.2017
    Antoni uścisnęłabym Ci dłoń za to, co tu napisałeś :D
  • Mała Brunetka 08.09.2017
    Mogador brawa dla Ciebie! W sedno!
  • Nerd 07.09.2017
    Jak zwykle coś w twoim stylu :P 5.
  • no w końcu ktoś coś o wierszu, myślałem,że już się nie doczekam :)
    Dzięki Nerd za wizytę i dobre słowo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania