.

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Łak 09.03.2019
    Mi się podoba, wprowadza fajny klimat i daje się różnorako interpretować (chociażby to z parasolem). Daję pięć.
  • Artboqk™✍ 09.03.2019
    Dziękuje Łak! :-) Cieszę się, że "przypasował" ci ten wiersz. Kiedy piszesz o "klimacie" i różnorakiej interpretacji,to czuję, ze trafiłem....
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny i wartościowy komentarz!:-)
  • Życie już samym ogrodem jest i lawiną nie odpowiedzi. A my jesteśmy niedopowiedzeniem tego życia. pzdr.
  • Artboqk™✍ 12.03.2019
    Witaj Francis - Gorzalka :-) No, powiem ci, że zabrzmiało życiową mądrością ;-) Ciekawe o czym piszesz, bo to nasze "niedopowiedzenie" ma coś do powiedzenia bardzo często ;-) Życie bywa ironią losu...
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny!
  • kalaallisut 09.03.2019
    Iść z parasolem przez lawinę życia, pytań bez odpowiedzi. Dojść do pewnej granicy, bez użalania spoglądać na rzekę życia na brzegu. Pozdrawiam :)
  • Artboqk™✍ 12.03.2019
    Witaj kalaallisut :-) Otóż to. Ładnie, to ujęłaś :-)
    Dzięki za przybycie i zostawienie interesującego komentarza, pozdrawiam!
  • Pasja 09.03.2019
    Witam
    Parasol szeroki jak wachlarz uniesień nad naszym istnieniem i przemijaniem. Lawina zawsze spada z góry przeciążona ciężarem łez i ludzkich ograniczeń przed strachem. Nigdy nie jesteśmy pod, tylko zawsze nad niewiadomą swoich myśli.
    Twoja subtelność zachwyca i przybija lawiną wzruszeń
    Pozdrawiam pięknie
  • Artboqk™✍ 12.03.2019
    Witaj pasja :-) Bardzo trafnie odczytałaś moje dążenia w tym wierszu. Bardzo często zdarza się, że "lawina" różnych spraw sprawia, że nie łatwo jest się wydostać...
    Ciężar i ogrom przytłacza, ale nie zabija i to czyni nas silniejszymi :-)
    Pozdrawiam i dziękuje za twój cenny głos ;-)
  • Wrotycz 09.03.2019
    Własny ogród odpowiedzi, które są przez podmiot oczekiwane, bo... prawdy głęboko ukryte, w artezyjskich studniach sensu.
    Refleksyjny wiersz, którego forma pewnie w zamierzeniu miała odzwierciedlać spadanie lawiny.
    Zatrzymać ją, zasypać własnym nastawieniem, nastawieniem pozytywnym, bo po cóż ulegać rozpaczy?
    Pozdrawiam:)
  • Artboqk™✍ 12.03.2019
    Witaj Wrotycz :-) Tak, "lawina" jako motyw przewodni wiersza, ale zawarłem sporo niuansów, jak słusznie zauważyłaś...
    "Zatrzymać ją, zasypać własnym nastawieniem, nastawieniem pozytywnym, bo po cóż ulegać rozpaczy?" - to bardzo ciekawe podejście. Mój zamiar, bardzo podobny ;-)
    Pozdrawiam i dziękuje za ważny komentarz!
  • betti 12.03.2019
    Ja bym troszeczkę inaczej napisała, trochę bym wyrzuciła, bo drażnią dopowiedzenia, Myślę, że nad tym wierszem należałoby jeszcze popracować. Wtedy wyszłoby coś fajnego.

    Pozdrawiam.
  • Artboqk™✍ 13.03.2019
    "Ja bym troszeczkę inaczej napisała" - no właśnie, dlatego ja napisałem swój ;-)
    Dzięki za wizytę betti. Pozdrawiam!
  • betti 13.03.2019
    Nie podniecaj się, Art...
  • Artboqk™✍ 13.03.2019
    Nie ma czym...
  • betti 13.03.2019
    Skoro tak, to po co... a nieważne.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania