Poprzednie częściAutodestrukcja – Schody do piekła

Autodestrukcja – Łazienka

Zimna posadzka pod chudym tyłkiem, cisza chłodnego wnętrza łazienki, przecinana stukającymi o szyby kroplami. Klimat zajebisty, nostalgiczny, spokojny, taki, którego właśnie potrzebuję.

Zalegające we wnętrzu łzy, które bólem w przełyku udowadniają, że są i że nie łatwo będzie się ich pozbyć. Były ze mną od zawsze i nie zamierzają tak łatwo odpuścić… nigdy nie odpuszczają. Drżąca dłoń trzymająca srebrne narzędzie, cudowną rzecz, która pomoże w końcu zapomnieć, schować się, uciec. Strachu już nie ma, są tylko chęci, obojętność i niczym nie zmącona motywacja.

 

Pierwsze cięcie. Od dołu, do góry – protest, zmęczenie, rezygnacja. Przewijany pod czaszką, czarno-biały film o niczym. Film o bezsensowności, sensie znaczenia słowa „zero”, o drodze w jedną stronę.

Nie potrafię zawrócić. Odwrotu nie ma i nie będzie, tylko, kurwa, wprost przed siebie.

 

Cięcie drugie. Za poranne szyderstwa, wyrzuty o istnienie, pogardę. Wszystko źle, wszystko na złość, wszystko, jak zawsze, nie tak.

Soczysta pretensja o życie.

 

Trzy. Za wczorajszy wieczór, sumienne wymierzanie sprawiedliwości, bliskie kontakty ze ścianą sypialni i wypluty do kibla, przedni ząb. Nagroda za niedawną wizytę dwóch odblaskowych napisów. „To nie był sen” – przypomina piekąca warga, dzielnie wtórująca rwącym gnatom i bolącemu nadgarstkowi. Zaiste, godne podziwu – niezła z nich ekipa.

 

Kolej na czwórkę. Zdrowie facetów w czerni!!!

 

Piątka już nie boli, ręka jest spokojna. Chłód kafelków zmienia się w narastające, miłe ciepło, ogłuszające podniecenie i pojawiający się nad skroniami, przyjemny bałagan. Powieki przytyły, ważą już chyba z tonę, będąc lekkimi, jak piórko. Projekcja przyśpiesza – żal, smutek i strach przewijany x8. Przeleciało w okamgnieniu. Czas trwania – dwanaście oddechów i zetknięcie pięćdziesięciu pięciu kilo i metra sześćdziesięciu z jasną, przytulną, terakotą. Życie subtelnie wypłynęło i umalowało ją kolorem soczystej, dojrzałej wiśni.

Nie chcę wstawać, jest przyjemnie miękka.

 

Mimowolne rozluźnienie palców i głuchy, ledwie słyszalny brzdęk metalu. Chaos, przepiękny nieład, szum, a po nim niczym nie zakłócony odpoczynek.

 

Mamo, już jestem…

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Writer'sWife 14.03.2018
    Przepraszam, wkleiło mi się dwa razy <czerwona>.
  • Canulas 14.03.2018
    "Odwrotu nie ma i nie będzie, tylko, kurwa, wprost przed siebie." - ładne. Lubię tekst bez pierdolenia i hamulców. Coraz więcej ugrzecznień, więc takie elementy, to ćwierć-graale.

    Ok. Po seansie.

    Namalowane ładnie, uczciwie, niepretensjonalnie. Swego czasu publikowałem na "mocno młodzieżowym" portalu, gdzie na 40 tekstów - 37 było w podobnej tonacji. Jestem wyczulony na kicz, w który ludziki ubierają pretensje do życia.
    Tutaj nie ma nawet pół cala kiczu. Stawiane zarzuty są w przestrzeń, więc ich odczytanie może być poniekąd subiektywne. Sugerujesz, ale na chama nie pokazujesz paluchem. Szanuję takie podejście.
    Od strony emocjonalnej również kupuję w całości.
    Wstawki - jakie lubię.
    Kąty postrzegania - jakie lubię.
    Równowaga - zachowana.

    Bardzo, bardzo dobry kawałek.
  • Writer'sWife 14.03.2018
    Dziękuję, znów czerwona gęba i suszenie zębów. Napisane rano, przy kawce, ot tak sobie. Nudziłam się :P
  • Canulas 14.03.2018
    Writer'sWife, hmm - geneza zjawiska, genezą. Miłym uzupełnieniem, ale sam tekst... noo, piknie łodmalowany
  • Writer'sWife 14.03.2018
    Canulas <niski ukłon> AŁA! :)
  • Blanka 14.03.2018
    Kurde, trudno tutaj rzucać jakimiś epitetami górnolotnymi, bo jakby nic mi nie pasuje... Smutne, przygnębiające, to chyba znaczy, że dobrze oddałaś to, co chciałaś, pani wszechstronna. "Piontka";)
  • Writer'sWife 14.03.2018
    Dzienki :*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania