-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • LBnDrabble 14.06.2020
    Witamy kolejne Drabble w Bitwie i życzymy wygranej.
    Literkowa pozdrawia
  • Bajkopisarz 14.06.2020
    Zafrapowałeś mnie. Czy kochać siebie bez wzajemności można jednocześnie, czy jednak musi być to podzielone na etapy. Najpierw kocham siebie a zaraz potem nie kocham? Jeśli tak, jak długie mają być to etapy? Nanosekundowe, czy mogą trwać na przykład trzy dni?
    A jeśli jednak to się dzieje równolegle, to czy nie ma wówczas stanu permanentnej równowagi, sumy wypadkowych równej zero, stanu doskonałej obojętności?
  • Anonim 14.06.2020
    Bajko,
    to napisałem trochę "po łebkach", tak, aby cos zasygnalizować. Gdybym napisał dogłębnie, obawiam się, że prawie nikt by tego nie zrozumiał, bo byłaby to wiedza głęboko psychologiczna.
    A czy można siebie kochać i nie kochać naraz? Myślę, że zależy, jak na to spojrzeć. Jeśli powierzchownie, to albo siebie kochamy, albo nie kochamy - w zależności od chwili. Ale obawiam się, że te uczucia, nawet jeśli nieaktywne, są uśpione i dają o sobie znać.

    Dzięki za wizytę i pozdrawiam.
  • JamCi 14.06.2020
    piątkę zostawiam bez komentarza
  • Anonim 14.06.2020
    Dzięki.
    Wymyśliłem temat i nie wiedziałem do końca, o czym pisać, a dziś mnie to napadło.
  • Szpilka 15.06.2020
    Trudny temat, jedni kochają siebie za bardzo, inni wcale, ciekawy drabbelek ?
  • Anonim 15.06.2020
    Dzięki, Szpilko.

    Pozdrawiam
  • Pasja 15.06.2020
    Dla mnie najtrudniej jest pokochać siebie. Zawsze są jakieś minusy, a za mało plusów. Ale kobiety pewnie tak mają. Trzeba pewnie rozgraniczyć na szali życia swoje wady i zalety. Fajny drabbelek dający do pokochania siebie takim jakimi jesteśmy. Pozdrawiam
  • Anonim 15.06.2020
    Pasjo,
    czasem nie wolno kochać siebie bezwarunkowo, dziecka też, bo krzywdę mu się robi - moim zdaniem. Choć weź to powiedz komuś, kto nie doświadczył miłości w ogóle... Ech...

    Dzięki i pozdrawiam.
  • LBnDrabble 21.06.2020
    Zapraszamy na Forum! Głosujemy do środy tj. 24 czerwca /północ/
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
  • Magda1906 22.06.2020
    podoba mi się bardzo mądre pytanie
  • LBnDrabble 24.06.2020
    Prosimy o czytanie, komentowanie i zagłosowanie! Czas do północy.
    Literkowa życzy miłego dnia
  • Shogun 24.06.2020
    Ciekawe drabble. Nie trzeba się zmieniać, aby pokochać siebie, lecz pokochać siebie takim jakim się jest. Bo przecież może się zdarzyć, że zmieniając się nie będzie kogo kochać, gdyż wtedy to nie będziemy już "my".
  • Anonim 09.08.2020
    A ja myślę, że stanem idealnym jest myśleć o sobie: aaaaa, wszystko mi jedno, czy siebie lubię czy nie.
    Dzięki, pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania