Poprzednie częściLBnD 09 - Przegrał

LBnD 15 - Wspomnienie

Działo się to szybko, błyskawicznie. Apokaliptyczny krąg śmierci zamknął ich w szatańskim kotle, gdzieś daleko na froncie. Nie zdołali uciec przed dywizją pancerną wroga. Zostali okrążeni. Oddział przypominał zbłąkaną owcę, otoczoną przez watahę wygłodniałych wilków.

– Co poczynimy, kapitanie?

– Broni nie złożymy, walczymy! Wykonać!

Żołnierze przygotowywali się, aby stoczyć ostatni bój. Nikt nie zdezerterował. Poza tym – nie było gdzie. Trupioblady żniwiarz ścinał wszystko dokoła. Byli ostatnim kwiatem tej walczącej jesieni, którego łodyga życia miała zaraz zostać haniebnie przerwana…

Strach. Kapitan ostatni raz spojrzał na zdjęcie żony i… mimo beznadziejnej sytuacji, bagna – poczuł się jak w Niebie. A może już tam był?

Następne częściLBnD 16 - Kochaj

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • LBnDrabble 23.09.2020
    Brawo! Witamy pierwsze drabble w Bitwie. W nagrodę otrzymujesz 3 punkty na początek. Prosimy o link na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-linki-do-w1242/
    Literkowa pozdrawia.
  • Dekaos Dondi 24.09.2020
    Jakubvzc→No tak. Wymowny tekst. Tak czasami jest, że ''coś'' lub ''Ktoś'' jest dla nas całym ''wszechświatem''↔Pozdrawiam:)↔5
  • jakubvzc 24.09.2020
    Dokładnie tak. Warto mieć takiego Kogoś lub takie Coś ;) Dziękuję i pozdrawiam :)
  • Anonim 25.09.2020
    Podoba mi się!
    Przyznam, że zdjęcie jest super pomysłem.
    Poza tym całość bardzo życiowa, taka normalna, w pozytywnym znaczeniu.

    Pozdrawiam.
  • jakubvzc 25.09.2020
    Taa, niby zdjęcie, a jak wiele daje. Dziękuję i również pozdrawiam, :)
  • Shogun 01.10.2020
    Dobre drabble i dobrze wykorzystane tematy. Kapitan mimo sytuacji w jakiej się znalazł musiał mieć dobre życie, w końcu jeszcze za życia był w "Niebie". Bo tak naprawdę nie liczy się nic, poza najbliższą nam drugą osobą, częścią i dopełnieniem naszej duszy.
    Pozdrawiam :)
  • jakubvzc 02.10.2020
    Pięknie podsumowane. Pozdrawiam i dziękuję :)
  • LBnDrabble 02.10.2020
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy wg. zasady: 3 - 2 - 1 plus uzasadnienie, dlaczego?
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Pozdrawiamy
  • Pasja 03.10.2020
    Trupioblady żniwiarz ścinał wszystko dokoła... śmierć jako mężczyzna, a mówili, że to kobieta.
    Ciągła walka z jutrem, z niewidzialnym apokaliptycznym zakończeniem i nagle tu niebo na ziemi. Strach pokonał zło.
    Ciekawe sto słówek.
    Pozdrawiam
  • jakubvzc 03.10.2020
    Taka wizja "śmierci" jakoś bardziej mi tutaj pasowała. Bardzo się cieszę, że miło się czytało. Dziękuję i również pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania