Poprzednie częściLBnD 02 - zdrowa miłość

LBnD 11 – Trzeci dziadek – drabble

Uwielbiał chodzić na grzyby. W wolnych chwilach wędkował lub jeździł rowerem. Zawsze miły i uczynny, smakował " dzień dobry" jak najlepszy przysmak. Nie pamiętam, by się z kimś kłócił. Nawet wybuchową żonę studził wrodzonym spokojem. Lubił wypić piwko bądź dwa. Do tego krył wnuka chowającego się w lasku i palącego podprowadzone mu papierosy. Gdy zaś pojawiał się sąsiad, skarżąc, że "gówniarz" przeklina, głaskał tylko po głowie, mówiąc iż "tak nie wolno". Potem szedł do ogrodu, skąd dawał nam pełne siatki sałaty i rzodkiewek. "Człowiek-cud" – można by rzec.

Jednak pewnego dnia Czarodziej Figlarz krzyknął: "Miarka się przebrała!" i celowo pomylił adresy.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • LBnDrabble 28.07.2020
    Brawo! Witamy kolejne drabble i życzymy dobrej zabawy. Jeszcze tylko prosimy zmienić kategorię na Bitwy.
    Pozdrawia Literkowa
  • jakubvzc 28.07.2020
    Fajnie napisany drabbelek. Ciekawi, kto to taki ten czarodziej? :) Pozdrawiam
  • Kocwiaczek 28.07.2020
    Dziękuję. Myślę, że każdy z nas może przypisać tutaj kogoś innego. Jednak niezależnie od nazewnictwa, robione przez niego psikusy mogą zarówno nieść radość, jak i smutek.
  • Pasja 28.07.2020
    Fajny dziadek i w dodatku trzeci. Końcówka z czarodziejem i pomyleniem adresu zamyka pewien etap życia.

    Pozdrawiam
  • Kocwiaczek 28.07.2020
    Prawda czasem dosłownie kole w oczy. Dobrze jest jednak pamiętać o tych, którzy sprowadzili na ten świat tak wiele uśmiechu i mimo woli ukształtowali ludzi wokół siebie. Pozdrawiam cieplutko.
  • Shogun 28.07.2020
    Dobre drabble :D Kim jest Czarodziej? Myślę, że Czarodziejem może być każdy z nas i w sumie w pewnym sensie każdy z nas nim jest. Każdy "czaruje", robi "figle" i tylko od nas zależy, czy wyjdzie z tego coś radosnego, czy smutnego.
  • Kocwiaczek 28.07.2020
    Taki to czarodziej, co daje lub odbiera. Od nas zależy, jak te figle zniesiemy. Jak zawsze dziękuję ci za wizytę i komentarz.
  • Pan Buczybór 29.07.2020
    Dość niejednoznaczna końcówka. Ogólnie całkiem porządne te drabble.
  • Kocwiaczek 29.07.2020
    Dziękuję.
  • LBnDrabble 03.08.2020
    Zapraszamy Autorkę na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Rozpoczynamy głosowanie. Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Literkowa życzy miłego czytania i komentowania.
  • Magda1906 05.08.2020
    taki dziadek to skrab
  • Kocwiaczek 05.08.2020
    Owszem Madziu, nie mój biologiczny niestety, ale na zawsze pozostanie w pamięci.
  • LBnDrabble 07.08.2020
    LBndrabble wraz z pasją zaprasza do wzięcia udziału w zabawie na 100 słówek!
    Temat i ramy czasowe uzyskasz w tym wątku:
    https://www.opowi.pl/forum/konkurs-lbndrabble-nr-12-w1306/
    Serdecznie zapraszamy!!!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania